Nejste přihlášen/a.
Dobry den,
urobil som
objednavku v Amazon, ako som sposob platby som dal "Inkaso", ale do mailu mi prisla odpoved, aby som zmenil sposob platby, tak som ju zmenil na " Platba kartou".
Udaje sa aktualizovali, ale neviem, ci presla platba, lebo mi neprisla ziadna autorizacna SMS.
V objednavke su dve položky, z toho jednu nemaju v sklade.
Je mozne, ze musim pockat na kompletnu objednavku a az potom pojde platba?
Vedeli by ste mi poradit?
Dakujem.
Dobrý den. Tak to zkontrolujte v internetovém bankovnictví. Já jsem jednou objednával 2 položky, z nichž jedna měla být naskladněna asi za 10 dní od objednávky. Peníze se odečetly hned a objednávka přišla taky komplet. Ty autorizační SMS jsou mi záhadou. Dříve to bylo při každé platbě a teď už to po mě nechce aut. kód snad půl roku. A to pořád píší jak aut. kód nebude stačit a bude nutný jiný stupeň zabezpečení. Poslední objednávku na Amazonu jsem dělal ve středu a taky žádný aut. kód. Ale peníze se odečetly. Myslím, že přes inkaso není platba možná.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.