Nejste přihlášen/a.
Pracovník prodejny mobilního opreátora bez mého vědomí do systému k mému číslu napsal, že podávám výpověď ( jen jsem se byla na prodejně informovat o tarifech). Na základě toho mi po 16ti dnech do meilu přišlo, že od října je platná výpověď. Já to vůbec netušila a tak jsem volala na operátora, že jsem žádnou PÍSEMNOU žádost nepodávala. Takže tenkrát podle dojmu pracovníka jsem ji prý podala (ale ne písemně). Chyba je na jejich straně. Čím mohu argumentovat, že udělali chybu a napraví ji?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.