Nejste přihlášen/a.
Tak to bych rozhodně nedoporučoval dělat. To by se tazatel takto v tom mohl pořádně vymáchat sám. Při nové objednávce by si to zboží musel znova zaplatit. Pokud by si nechal balík se zbožím které mu nepatří a nevrátil to tak si myslím, že by to asi nebylo zcela v pořádku a možná by tím porušil i nějaký zákon a mohl mít z toho zbytečné problémy. Spíše bych to řešil přímo se zásilkovnou.
O prošetření nejde, ale o to, kdo tazateli zaplatí náklady 150,- Kč na případné vrácení balíku. Že by vedoucí zásilkovny?
A co tak např. podat u zásilkovny reklamaci na vydání nespravného balíku a to by pak možná mohl být nárok na úhradu nákladů spojených s reklamaci. Samozřejmě pokud reklamace bude uznána, ale to by v tomto případě snad neměl být problém.
Vzal jste si balíček, na který paní ukázala. Paní Vám ho nepředala. Ona ho měla vybrat z hromady a předat Vám ho.
Tedy prvotně pochybila ona.
Vy jste měl počkat, až Vám jej najde.
Pokud jste nechtěl čekat, tak jste měl hledat podle čísla - díval jste se na ten kód, jestli souhlasí?
Já myslím, že ne, nečetl jste nic - ani kód, ani jméno, adresa tam prý není, za to je tam dobírka.
Tak tady jste zase pochybil vy.
Ještě malé zamyšlení, jaký to má smysl posílat si věci do Zásilkovny, když Vás dojezd stojí 150 Kč + doprava do Zásilk. se povětšinou malý obnos také platí - 39-49 Kč?
To už je lepší si to nechat poslat nějakým dopravcem /pošta/ do práce, nebo domů a vyzvednout si případně uloženou zásilku na poště.
Sešli se dva, špatně komunikovali. Chodíte do práce, tedy máte nějakou mzdu. Za blbost se platí. Smiřte se s tím a udělejte co máte, napravte to.
Nebo jděte s babou napůl, rovnou jí řekněte, že i ona pochybila, že nezvedla tu svoji línou zadek.
Je tam minimalne NAZEV ODESILATELE, JMENO ADRESATA i CISLO OBJEDNAVKY. Dnes jsem tisknul stitek
zkratka jste si to nezkontroloval
nebude jednoduzsi se domluvit s eshopem a tim druhym adresatem?
muzete provest akci kulovy blesk )
Co bylo v te druhe zasilce?
Rozhodně bych nekritizoval vojtěcha za to, že pochybil především on i když určitá malá část pochybení bude i na jeho straně. Jako hlavního viníka této situace vidím tu paní která je za to zodpovědná a placená. Je vidět, že vojtěch to asi z nějakých důvodů nechce řešit přímo se zasilkovnou, ale spíše hledá nějaké neoficiální řešení např. přímo s tou paní nebo se na to vykašlat nic nevracet a at si to ta paní vyřeší jak chce. To nepovažují za příliš dobrý přístup k tomu a nakonec se mu to může vymstít a může mít z toho zbytečné problémy. Pokud ten balík který převzal byl na dobírku kterou nikdo nezaplatil tak je téměř jisté, že odesílatel pokud ty peníze nedostane to bude reklamovat a také ten komu ten balík patříl může podat reklamaci, že ho nedostal nebo že dostal balík jiný (ten pro vojtěcha). Při šetření reklamace se může zjistit, že balík byl vydaný vojtěchovi a ten pak může být obviněný z neoprávněného zadržení cizí věci která mu nepatří a nevráceni ji a to se všemi právními následky. Rozhodně bych to nepodceňoval a nesnažil se to řešit nějakou neoficiální cestou.
Tak az tam pojedes, tak si ho za ty 2 tydny vymen
pripadne se ze zasilkovnou a odesilatelem zasilky dohodni jinak, pomud ti to dohadovani stoji za tu strapacii, u osobních silničních motorových vozidel je dle Vyhláška č. 358/2019 Sb.,nahrada 4,20 Kč za ujety km plus palivo
Ta pobocka to s tebou asi resit nebude, maji 15 korun za bakik cca
Samozrejme mas narok na nahradu skody, pokud ji prokazes a vyzves k uhrade, skoda je viz vyse, svuj cas neprokazes, pokud nejsi manager s 200.000 tak to ani nezkousej
Udejej to presne takhle, napis tomu partnerovi zasilkovny na mail, ze za 300 Kc nahradu casu a vydaju ji ten balicek doneses anebo at si pro nej přijdou, jinak ze budou muset uhradit 1000 Kc skodu odesilateli za ztraceny balik. Na to ji upozorni!
A dal bych jim to pisemne, s tvym cislem a se lhutou k vyjadreni do 7 dnu, ze pote budes mit naklady 500,- nebot si zbozi musis objednat znova a kdyz si pro nej prijedou je vymenit, budes pozadovat toliko 200,-
Ty NEMAS POVINNOST NEST NAKLADY JEJICH CHYBY a pokud dodrzis presne postup, bude to i pravne cisty.
No to by mne zajímalo, jak to ta paní udělala s tím druhým člověkem, který si pro ten balíček přišel. Také využívám zásilkovny, ale pokaždé musím předložit kód, který si dotyčný ověří v počítači a ověří i mé jméno a pak teprve balíček sám vyhledá a vydá. A to i v případě, že neplatím žádnou dobírku. Rozhodně pochybila ta paní a ona by měla nést následky. A je teda divné, že má balíčky na takovém místě, kde se mohou zákazníci sami hrabat. Takové zásilkovně bych teda nevěřila.
Já bych posala e-mail na vedení dopravce a firmě, od které jsem kupovala zboží. E-mail proto, aby mi nikdo neskákal do řeči a abych s rozvahou volila správná slova.
Sdělila bych, že mám cizí zboží a jak k tomu došlo. Pokus o nápravu bych doložila kopírováním korespondence s paní z výdejny. Protože se pokus nezdařil a nyní nemohu a nechci dále marnit čas ani vkládat do zbytečného cestování vlastní finance, očekávám, že se dopravce a prodejce dohodnou na způsobu řešení. Protože jsem už jednou dopravné platila, očekávám, že správné zboží mi bude doručeno do zaměstnání nebo domů. Zároveň dopravci předám zboží, které mi nepatří.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.