Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nelze zrušit smlouva u T-mobile

Od: romaleromale* odpovědí: 21 změna:

Dobrý den,

prosím o pomoc.Mám smlouvu významného zákazníka u t-mobile.Dal jsem výpověd z důvodů přerušení živnosti a ze zdravotních důvodů(jelikož jsem ochrnutý na půl těla) .Veškeré informace,že jsem invalida jsem odeslal i průkazku ZTP.Odepsali mi,že nelze od to ho odstoupit a musím platit i když na to nemám.Jelikož žiji jen s důchodu musím platit 2500Kč.Co mám dělat,pracovat nemůžu,chtějí mě dostat do extrému,abych neplatil,domluva neni možná.Kam se mohu obrátit,aby se dovolal.

Děkuji Roman.

 

 

21 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

jarmik*

2x

Jestli máte takto vážný zdravotní stav, tak chápu, že se Vám špatně úřaduje. Přesto však věřím, jak už píše poradce přede mnou, že Vám jistě umožní smlouvu ukončit; je třeba se jen dostat k člověkovi, který má pravomoc povolit něco mimo běžný postup; patrně k tomu bude chtít nějaký papír potvrzující to vážné zhoršení zdravotního stavu - směřoval bych to tedy k tomu, že jste zvláštní případ a žádáte o zrušení smlouvy a ptáte se, co jim musíte doložit, aby Vám to povolili.

Jsem přesvědčen, že stejně by soud považoval vymáhání plateb za Vámi za těchto okolností za nemravnou.

romaleromale*

Ano vše jsem zaslal a oni mi odepsali.Budu citovat:Velmi nás to mrzí,ale ukončit smlouvu významného zákazníka předčasně zezdravotních důvodů nejde.

repak*

Napsal bych dopis s vysvětlením situace řediteli firmy. Za to dáte 10 Kč a trochu času.

 

fidonet*

1x

všechno jde zrušit. T-mobile se s vámi dohadovat nebudou, jen jejich pracovnice na hotlinkách Při správné formulaci na tu správnou adresu lze docílit čehokoli.

Ono je smlouva a pak dohoda. Nikdo vás za to nezastřelí. Dohodu musíte vyjednat s tou správnou a zodpovědnou osobou na ustředí. Horké linky vám k tomu nepomohou. Já jsem změnil smlouvu na okamžitou výpověd ( internet ). Ani nepípli a ještě mi nabídli bonus, pokud vemu jinou službu. Když vhodně, procítěně a poníženě zabrnkáte na správnou telefoní strunu, všechno půjde.

Pokud tohle nedokážete, existuje ještě jedna volba: přenest smlouvu na jiného uživatele.

jingle

Jak ale zjistit, komu zavolat, na koho se obratit? Mam podobny problem, nevedela jsem, kdy mi smlouva konci, jelikoz jsem o original prisla a kopie nestihla dorazit, a tudiz jsem ji vcas nevypovedela. Odstoupit ted uz pry nejde, az za dva roky. Nechapu, jak je neco takoveho mozne, kdyz je smlouva na dobu urcitou. Stanovit si podminku, ze se automaticky prodluzuje, pokud ji nestihnu vypovedet driv nez tricet dni pred koncem, to uz se dnes nevidi ani u najmu bytu. Pritom z toho co vim, co se deje uvnitr teto spolecnosti, by clovek rekl, ze si radsi zacnou zakazniky hodne predchazet.

jingle

Netusi nekdo?

hrosik*

Měla jsem něco podobného, podepsala jsem roční smlouvu určité společnosti. Kopii jsem měla, ale nenapadlo mě, že by se smlouva automaticky prodlužovala na další rok, pokud to zákazník nevypověděl do 30ti dnů před vypršením toho určitého roku. Bylo to tam napsáno, vzadu v podmínkách, pidi písmem. Všimla jsem si toho pár dní před uplynutím roku. Poslala jsem dopis, že smlouvu vypovídám, napsala jsem že poslední splátku uhradím - jako by ještě o měsíc navíc. Proběhlo to v pořádku. Záleží s kým jednáte, jak dlouho už vám běží "nová smlouva".

jingle

Ja jsem jim nekolikrat volala, ze smlouvu nemam a tudiz nevim, kdy konci, a ze si opravdu nepreji v ni dal pokracovat. Stejne tak v den, kdy puvodni smlouva koncila. Nakonec se uvolili snizit povinne plneni, ale s tim samozrejme i "vyhody" (nikdy bych jejich nabidku terminem vyhoda nenazvala). I presto jsem jimi vazana po dobu dalsich dvou let. Neskutecne. Chapu, ze je to moje hloupost, ze jsem si nenalepila smlouvu na nastenku a kazdy den ji nesledovala, ale vysavat lidi do morku kosti jen proto, ze se da s klidem spolehat na to, ze nikdo neni neomylny, to je hruza.

 

marenka*

0x

Já jsem se u T-mobilu upsala na dva roky se smlouvou na internet, 800,- měsíčně, taky mi řekli že musím "splnit" celé období. Nakonec jsem chytla dobrou operátorku a ta mi poradila at si přejdu na ten nejnižší tarif. Zrušit úplně že to nejde. Snížila jsem to na tarif 250 a pohoda.

zuzee*

Manžel se také upsal na ten "super internet" za 800Kč na 2 roky s plněním těch 800 kč na 1 rok. Zrušit to nemohl, ale přešel taky na ten nejnižší tarif za 200Kč.

podívejte se co máte ve smlouvě, jaké máte minimální měsíční plnění a na jak dlouho. Až vám aspon zkončí min. měs plnění můžete po zbytek délky trvání smlouvy jít na nejnižší tarif. přeji hodně štěstí.

 

chlupatependolino*

0x

Dobrý den,

tak nejdůležitější je určitě, co přesně obsahuje smlouva, kterou s T-mobile máte. Jaké jsou přesně podmínky výpovědi. Jak jste to jednou podepsal, není cesty zpátky - musíte podmínky dodržet. Např. smlouvu uzavřenou na dobu určitou lze vypovědět před vypršením smlouvy velice těžce. Určitou výjimku tvoří případy, kdy operátor změní obchodní podmínky a Vám se nelíbí, pak máte ze zákona 15 dnů, abyste konal a ze smlouvy vycouval. Pokud jste už vyčerpal veškeré možnosti komunikace s T-mobilem, obratte se na Český telekomunikační úřad. Pěkný den.

papene*

Také mám na dva roky a mám smůlu.Domluva nebyla možná.Podepsala jste,tak platte.Ještě, že mně smlouva už brzo skončí.

 

karina*

0x

romaleromale, prostudujte si smlouvu a Obchodní podmíny k T-mobilu (bude to dost nezáživné čtení). Pokud byste přešel na nižší tarif, možná byste musel platit nějaký doplatek. To záleží na vaší smlouvě. Ale v Obch.podm. by měl mít operátor uvedené slevy pro pro držitele ZPT nebo ZTP/P.

Zeptejte se i na info lince, nějaké slevy musí T-mobil poskytovat. Buď na ZTP( to je pak specifikované na co , např. hluchota, což by se na vás nevzatahovalo), nebo ZTP/P. Dokládá se pak i Rozhodnutí o přiznání invalidity a další potvrzení od lékaře.To by vám řekli. Pokud se do ničeho nevejde, pak asi bude třeba paušál do vypršení smluvního závazku platit. Pokud byste to přestal platit, budou to vymáhat exekučně, to bych vám nedoporučovala. Ještě je jedna možnost,.že byste našel někoho, na koho by se číslo převedlo i ze zbytkem závazku. Přeji hodně štěstí a hlavně zlepšení zdraví.Karina
doplněno 14.04.10 14:07:

teď jsem dohledala podobný dotaz tomu vašemu a odpověď přímo právníka, takže asi jen se nějak dohodnout, nebo udělat ten převod účastnictví :

-
Dobrý den , dne 20.12.2007 jsem uzavřel s T-mobile "smlouvu významného zákazníka"na 2 roky s podmínkou dodržovat minimální měsíční částku ve výši 2500 kč po dobu 24 měsíců . Tuto smlouvu jsem uzavřel jako živnostník na IČ . Podnikání jsem pozastavil z důvodů neuspokojivých finančních výsledků a momentálně nepodnikám . Psal jsem žádost na T-mobile o zrušení smlouvy z těchto důvodů , ale byla mi zamítnuta . Můj dotaz tedy je , jestli existuje jakýkoli způsob(kromě převedení smlouvy) ukončit tuto smlouvu?Momentálně totiž nejsem schopný tuto částku nadále platit . Mnohokrát děkuji předem za odpověď .
[ odpovědět]
Nenalezli jste odpověď na váš problém?
Zeptejte se právníka v on-lin/...
Re: smlouva s T-mobile
Mgr. Oldřich Topka
Dobrý den, k tomu je třeba znát znění smlouvy a také všeobecných obchodních podmínek T-mobilu. Jen z těch by bylo možné zjistit, za jakých podmínek vzniká nárok na výpověď nebo odstoupení od smlouvy. Takovou revizi však zde neprovedeme, to je již komerční služba.
Bohužel pro Vás však mají mobilní operátoři velmi šikovně nastavené smlouvy a lze předpokládat, že pozastavení živnosti nebo ukončení podnikání není ze strany operátora důvodem proto, aby ukončoval pro něho velmi výhodnou smlouvu.

marenka*

Já jsem nic nedoplácela

karina*

marenko, věřím vám, ale těžko se můžu k tomu vyjádřit. Ono vždy také záleží na podmínkách toho kterého produktu, který si zrovna nastavujete, ten může být v krátkodobé akci, třeba na 14 dní - 2 měsíce. A tam jsou podmínky a "finesy" případ od případu té které akce, které se zákazník většinou ani nedozví. Ty nejsou v řádných Obchodních podmínkách.Takže jste měla kliku na tu sdílnou operátorku . karina

 

marenka*

0x

Zavolejte si na 4603 a zeptejte se přechod na nižší paušál. Za to nic nedáte

 

repe

0x

T.mobile je hrozná firma. Měl jsem u nich předplacenou kartu a na ní ještě neprovolaných 500,-Kč. Včera mě ji z ničeho nic vypnuli a tím i sebrali těch 500,- Když jsem to reklamoval na nějaké pobočce, tak mě řekli, že jsem měl zaplatit další peníze ale nikdo mě na to neupozornil. Budu si tedy stěžovat na ústředí nebo co mě radíte?

 

johankazparku

Ja bych se urcite tak lehce nedala. Zalezi, jak dlouho tam (na SIM karte) ty penize lezely, kazdopadne bych se informovala na infolince, proc na neco takoveho predem neupozornuji. Pokud se podari natrefit na lince na nekoho, kdo tomu trochu rozumi a je ochotny (i to se mi uz obcas povedlo), tak jiste poradi, co delat a na koho se obratit. Pisemna stiznost jiste take neuskodi. Napsala bych jim, ze zrusit tak jednodusse SIm bez predchoziho upozorneni je minimalne nemoralni, protoze jsi prisel nejen o penize, ale treba tvi klienti ci blizci prisli o moznost te kontaktovat atp. Hlavne davat bacha, abys neuzavrel svym jednanim na infolince dalsi jejich pochybnou smlouvu

mapa*

jojojo, plne souhlasim - na infolinku zasadne nevolat! Vsechno pisemne a doporucene. Na to uz jsem doplatil ( agaton.cz/... ).

 

kytka*

0x

Opravdu záleží na koho při jednání narazíte. Možná by nebylo na škodu, dostavit se na některou pobočku/nevím jestli jste z Prahy/ O2 a tam u přepážky svůj problém řešit, myslím,že není nad osobní jednání. Věřím ,že by i přihlédli k Vašemu postižení a mohli by být vztřícnější. Já jsem po telefonu nepořídila -byla jsem přímo v O2 Na poříčí . A byli velmi ochotní.

 

evahhhh

0x

Vážený pane, nepotěším Vás, ale téhle smlouvy se nikdy nezbavíte. Tenhle problém v současné době řešíme také. Zanikla nám firma z důvodů ekonomické krize a smlouva poběží dál až do roku 2011/září. Nikoho náš problém nezajímá. Neexistuje žádné východisko snad jen smrt účastníka a ani zde si nejsem úplně jistá. Jen vám poradím aby jste už teď podal výpověď k tomu období do kdy tahle jobová smlouva platí, protože pokud to neuděláte, tak se vám ta smlouva automaticky prodlouží na další roky. Je to nebetyčná všivárna, naše právnička T-M vyrazila ze dveří, když jí tuto úžasnou službu nabízeli. Kdo v tom neumí chodit naletí. Je to neskutečný bordel v tomto státě, každý grázl se tu živí na blbosti obyčejných lidí. Upozorňuji vás v dobrém, že pokud nezaplatíte 3 x po sobě, odevzdají vás vymahačské firmě, která pro ně pracuje a zaplatíte několikanásobně více, klidně vám vezmou i barák. Nás na smluvních pokutách obrali už o 60 tisíc. V dnešní době je NUTNÉ vše projednat s právníkem, my jsme si ho bohužel najali pozdě!

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]