Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, mám dotaz. Spravuji pro klienta facebookovou stránku. Jsme se zákazníkem domluveni na určitě finační odměně za tuto práci. Leč zákazník platí s velkým zpožděním. Například fakturu za březen mi uhradil až nyní v květnu. Dubnová faktura je zatím ještě neproplacená. Už jsem mu několikrát psala, že s takovou tu práci dělat nebudu. Nato se zákazník dušuje, že peníze už pošle tento týden... no neposlal zatím nic. Co s tím? Mám se na něho definitně vykašlat? To je taková demotivující práce, že mě to už fakt nebaví. Ale vždycky si řeknu, fajn, zaplatí mi, bude to dobré. Takto se to táhne již třetí měsíc. Poradíte prosím? Nějak se neumím rozhodnout. A ano, asi potřebuji i od někoho dalšími mimo mě slyšet, že jsem blb, že takovou práci vůbec dělám
Máte jen dvě možnosti. Buď vypovědět smlouvu a spolupráci ukončit nebo se smířit s tím, že bude uhrazeno později. Tady jde zřejmě o částku v řadu tisíců, takže ani na jedné straně o nic moc nejde. Pokud máme velkého dodavatele např. materiálu, tak u většiny je splatnost 90 dnů. U drobných služeb jako je údržba webovek, různé revize, servis, atp., se pohybujeme se splatností mezi 15 - 30 dny.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.