Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Zákazník neplatí, co teď?

Od: natka odpovědí: 7 změna:

Dobrý den, mám dotaz. Spravuji pro klienta facebookovou stránku. Jsme se zákazníkem domluveni na určitě finační odměně za tuto práci. Leč zákazník platí s velkým zpožděním. Například fakturu za březen mi uhradil až nyní v květnu. Dubnová faktura je zatím ještě neproplacená. Už jsem mu několikrát psala, že s takovou tu práci dělat nebudu. Nato se zákazník dušuje, že peníze už pošle tento týden... no neposlal zatím nic. Co s tím? Mám se na něho definitně vykašlat? To je taková demotivující práce, že mě to už fakt nebaví. Ale vždycky si řeknu, fajn, zaplatí mi, bude to dobré. Takto se to táhne již třetí měsíc. Poradíte prosím? Nějak se neumím rozhodnout. A ano, asi potřebuji i od někoho dalšími mimo mě slyšet, že jsem blb, že takovou práci vůbec dělám

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


2x
Písemně bych vyzval zákazníka aby do určitého datumu splatil své závazky jinak bude jeho stránka dočasně mimo provoz a pokud nezaplatí tak bych mu jí ukončil do doby než zaplatí

 

joudic*

2x
jo zivot freelancera, jestli myslite, ze jinde to bude lepsi, je to vsude podobne. Datum splatnosti temer nic neznamena, ikdyz toto je trochu extrem.. Mam zbyle dva klienty, a zbytek vlastni spolehlivy byznys. Nez jsem vytriskal minulou fakturu, tak uz zas muzu poslat 60, coz by neklaplo, tak to musim rozdelit na 2 a mezitim ten zbytek zase doroste, a tak clovek tlaci furt tu karu s penezma v luftu, s timto konktretnim uz bezmala 20 let.

 


1x

Další práci udělat AŽ zaplatí tu předchozí. Je v tom problém? At vidí, že férovost patří oběma stranám.

 

donpapa

1x

Máte jen dvě možnosti. Buď vypovědět smlouvu a spolupráci ukončit nebo se smířit s tím, že bude uhrazeno později. Tady jde zřejmě o částku v řadu tisíců, takže ani na jedné straně o nic moc nejde. Pokud máme velkého dodavatele např. materiálu, tak u většiny je splatnost 90 dnů. U drobných služeb jako je údržba webovek, různé revize, servis, atp., se pohybujeme se splatností mezi 15 - 30 dny.

ladis*

Což tady tazatelka asi má splatnost tak 10 dnů...

já bych to udělal tak, že na další fakturu bych napsal splatnost 10 dnů a 0,5% penále za každý započatý den prodlení a 10% sleva za platbu před datem splatnosti

 

ccc*

1x

Vyzvat ho do určitýho dne zaplatit a potom vypnout, co jinýho chceš asi tak slyšet.

 

jurajjuraj*

0x

sice nejsem odbornik na tyhle veci ale staci precist prvni par slov , spravuji fcb stranku, tzn. mam hesla, jednoduse, napisu zaplat do xx/yy nebo to vypinam, nezaplati vypnu

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]