Zdravím, chtěla bych se zeptat přes jaký formulář se žádá o vrácení DPH v ČR? (NE ze zahraničí)Je to přes "přiznání DHP" či "souhrnné podání" nebo se to jmenuje jinak?Ještě bych se chtěla zeptat pod jakou kategorii na tomto formuláři spadají "výdaje na výbavu kanceláře", jestli to má teda nějaký speciální název.PS: Jsem registrovaný plátce DPHDěkuji
Pokud vám jde o nadměrný odpočet DPH, tak ten vyplyne z přiznání k dani. V těchto případech se občas stává, že si FÚ proklepne poplatníka trochu více. Doufám, že se na podnikání teprve připravujete, v opačném případě bych měl o vás docela obavu.
Pokud jste plátce DPH, pak každý měsíc nebo čtvrtletí podáváte přiznání k DPH. Všechny tyto výdaje uvádíte do něj a pokud převýší výdaje nad příjmy, pak vám stát rozdíl DPH vrátí.Žádnou vědu v tom nehledejte.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.