Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Střepy místo parfému

Od: fres odpovědí: 15 změna:

Dobrý den

Přítelkyně si objednala v e-shopu parfém.Nehledě na to že e-shop měl napsáno že ho mají na skladě nakonec jí zásilku poslali skoro za 14 dní po objednání.

Nicméně zásilku poté předali PPL a to ho vozilo-podle sledování zásilky cca 10 dní po celé republice.Zásilka šla z Prahy,my jsme ze středočeského kraje a balík se pohyboval i na moravě!

Poté zásilku převzala.Krabice nevykazovala nějaké poškození.Když zásilku otevřela zjistila že místo parfému jí přišla hromada střepů.viz obr.

Ihned vyplnila reklamační formuláře od PPL i onoho e-shopu.Asi za cca 2 dny jí od obou zůčastněných stran přišla odpověd at tento problém reklamuje u druhé strany!

Chci se tedy zeptat jestli má někdo podobnou zkušenost a jestli má tento spor šanci uspět u čoi nebo zde

coi.cz/...

Dle mého názoru bych se přikláněl spíše že vyníkem je PPL. Již jenom tím že balík vozil kdovíkde.E-shop by si asi nedovolil poslat střepy.Všechny komunikační e-maily a pod přítelkyně má.

Předem díky za názor.


 

 

15 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

motak

7x
Vzhledem k tomu,ze je to polepene ppl paskou,ten balík domlatili tak,ze se jim rozpadl.
fres

No to je pravda páska PPL by v podstatě na balíku neměla být?

Ten balík byl domlácený patrně dříve, než na něj PPL nalepilo ty pásky. Jak jinak by se adresní štítek dostal nad ty pásky?

fres

V tom případě tu něco nehraje,budto eshop používá pásky PPL...nebo to nalepilo PPL-nevím jak funguje předávka eshopu kurýrům.Třeba PPL dostane elektronicky adresní údaje a ten bilý štítek tam pak nalepí až oni když si ho vytisknou...jinak si to neumím vysvětlit...

Pořád ale byl ten štítek nejspíš nalepený na už rozmlácený balík, že?

To ale není podstatné. Podstatné je, že u dopravce reklamovat musí prodejce, který má s dopravcem jakousi přepravní smlouvu. Vy pochopitelně reklamujete u prodejce.

motak
Ppl si samozřejmě dokáže vytisknout nový štítek...popř přilepit ten starý,pokud to jde...

 

etana*

3x

Reklamovat u prodejce (e shopu), oni si to vyřídí s PPL sami a vám pošlou novou zásilku. Obzvlášt v tomto případě, kdy krabice vypadá, že zažila potopení Titaniku. Zkuste si ještě vytisknout ze sledování zásilky vše, co k té vaší je, resp. udělat scany displeje...PPL má ve zvyku své záznamy upravovat a krapet podvádět.

 


1x

Reklamujte u prodejce. Asi bude třeba mu důrazně vysvětlit, že na rozdíl od něj vy nejste s dopravcem v žádném smluvním vztahu a veškeré závady během přepravy tudíž musí u dopravce vyřizovat on, který je s ním ve vztahu je (zadal zboží k přepravě).

Hlavně se nenechte odbýt a důsledně trvejte na svém, klidně i vyhrožujte kontrolními orgány a soudem.

PS: Podle stavu balíku na fotografii jste měl jeho převzetí odmítnout, popř. trvat na rozbalení a dokumentaci před přepravcem/řidičem. Pokud jste to neudělala, bude se prodejce i přepravce bránit.

PPS: Píšu to jako pro vás, vztahuje se pochopitelně na přítelkyni.

fres

Děkuji za podněty,to že by si tu reklamaci měl vyřídit obchod s PPL jsem nevěděl.

Jinak kdyby se k tomu ten obchod nepostavil,tak při případné stížnosti na ČOI je lepší uvádět jako viníka obchod nebo PPL?

Děkuji.

 

lipanek

0x

Takhle silnostěnná lahvička a takhle domlácená na kousky? Poskládejte opatrně všechny kousky, jestli opravdu ta lahvička byla z e-shopu vložena komlet v pořádku. Proč byste firmě měla skutečně věřit?

A dále, zkontrolujte, jestli bude náhodou větší střep datum expirace, jestli to je oprqvdu nový výrobek- teď vidím, že tam jsou dva kousky s údaji vidět. Bývá to na dně, nebo u hrdla, snad to najdete. Podívejte se velké obrázky tohoto výrobku na Google a porovnejte nějaké nesrovnalosti, jestli to něco ukáže.

Ta krabice a obaly jsou vlhké a voní po parfému? Jsou tam fleky?

Důvěřuj, ale prověřuj.

Dále, jak už satam píše, že je divné, že adresní štítek nalepen na pásceod PPL. Ta krabice tam je dost narušená,

Další kontrola. Je adresní štítek opravdu originál? Nelze to nějak okopírovat? Podívejte se opatrně a pořádně ze všech stran na obalu, jestli nenajdete nějakou nepravost.

Pokud je ta silná lahvička rozbitá, tak by to musela dostat ránu bucharem. Vidím tam bublinkovou fólii, igelit, krabice je poškozena, ale ne zase tolik, aby se lahvička rozbila na tolik střepů.

Mě se to nelíbí, něco tady smrdí.

motak
Ubere trochu ve sledování kriminálky Miami... smrdí tam předpokládám akorát ten vylity parfem
lipanek

A víte že jsem chtěla dopsat, ale parfém to není! Ale mávla jsem nad tím rukou.

Jinak nyní jsem si dala během 3 dnů 3/4 dílů Temného Kraje.

Mohu leda Manka, zmačkanej baloňák a našeho Poldu.

fres

Je to parfém teda to co z něj zbylo.

Nakonec e-shop po několikátém telefonatu uznal,že se má postupovat jak je zde napsáno a to že zákazník reklamuje u něj a pokud to rozmlátilo PPL tak to už si eshop řeší s ním.Přítelkyně kvůli tomu volala na ČOI a tam jí to potvrdili.Tak uvidíme.

Dobrý deň.Zaujímavé.Objednávam různe parfémy už roky len z internetu,ale len u jedného z nich sa mi stalo,že mi prišiel v takom stave ako ten váš.Úplne rozmlácený.Krabice byla v pořádku.A bol to presne ten istý parfém,ako máte na fotke.Ta lahvička len vypadá že je odolná,v skutočnosti je krehká.Už si nepamatám odkial som ho objednala,ale reklamace šla hladko.Stačili im fotky střepů a oni mi hneď vrátili peníze.

fres

Tak reklamace uznána...rešila se u eshopu,vinu uznalo ppl.Díky všem.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]