Nejste přihlášen/a.
Zdravím, vzhledem k současné situaci jsem začal intenzivněji využívat pro nákupy potravin a drogerie rohlik.cz (do naší obce zaváží ještě itesco, ale tam jsem nebyl spokojen). Otázka zní - dáváte kurýrovi zpropitné a kolik? Platívám kartou a na konci objednávky je položka "zpropitné", přidával jsem 20 Kč a vzhledem k tomu, jak jsem spokojen s předešlými nákupy, dávám 50. Otázka je, jestli se to k tomu kurýrovi dostane a kdy (při platbě kartou). Pokaždé přijede někdo jiný, ale zatím si každý něco přidat zasloužil. Jen je mi pak divné, když mi ty nákupy vytahá až do patra ke dveřím, že mu jen děkuji, nevím, jestli ví, že už jsem zpropitné poslal.
Kurýr dělá práci, kterou má, viz jejich web: "naši kurýři mají v popisu práce doručit nákup zákazníkovi až k bytu. Kolegové by vám měli automaticky tuto službu nabídnout, rozhodně se ale neostýchejte se připomenout, pokud se kurýr sám nenabídne".
Je to jeden z důvodů, proč mají dražší produkty a proč máte nakupovat u nich a ne v supermarketu.
Já osobně bych dal kurýrovi diškreci, pokud by mi třeba v domě nefungoval výrah a on to musel táhnout X pater pěšky. Jinak k tomu popravdě nevidím důvod...
Někdy dávám 30 - 50 někdy ne, podle toho jak je kurýr ochotný, ale to oni jsou a nákup mi donesli ochotně v papírových pytlích vždy až na kuch. linku. Mimochodem ty pytle jsou super co unesou a já je ještě použiju. Do kolonky zpropitné nic nepíšu a divila jsem se, že je tam taková kolonka, cožpak je zaměstnavatel málo platí a radí zákazníkům, aby dali zpropitné? Mám vždycky připravené drobné a vím, že na to ti kluci čekají a jsou rádi. Ted nedávám nic, platí se předem, z chodby mu řeknu mu aby to nechal u vrátek a já si tam pro to jdu takže ho ani pořádně nevidím. Tot vše. Dříve jsem objednávala Tesco, ale tam jsou většinou neochotní a pokud rychle nevybalujete z beden, tak jsou naštvaní, nepomůžou, jsou i vyjímky kde vám s tím pomůžou tak jim taky dám. Rohlík je oproti Tescu o dost dražší a ted poslední době už neví coby za to chtěli a ten cenový rozdíl je už hodně znát.
Někdy jsem dala, někdy ne. Nyní v době virové jsem dala přes účet 20 korun. Mají toho nyní hodně, ještě navíc se musí chránit, tak takový další bonus.
Protože většinou nechtějí podepsat, diriguji je z okna, kam to mají položit, takže se nedostáváme k bližšímu kontaktu.
Oni jsou klidnější a já taky.
Zpropitné z Rohlíku se k nim jistě dostane. Mají přece kódy, kdo jaký nákup realizoval. Od toho jsou technologie. Jenom nedostane celou částku, zdaní se mu to.
Svým kódem se přece přihlašují i v pokladně prodavačky a jiní pracovníci ve firmách, poštáci atd..
PPl dostane také, dala jsem do malého pytlíčku a kápla tam Savo.
Když platím kartou tak dýško nedávám. Zda-li dýško ve finále opravdu doputuje ke kurýrovi je otázka.
Dýško dávám jen v případě, že dotyčný udělal něco nadstandartního - například obsluha v restauraci je milá a mám z ní dobrý pocit. Osobně nevidím důvod k tomu dávat dýško automaticky - zvláštně u služeb jako je rohlík, kde je vše cenové nastřelené.
Když platím hotově tak sumu většinou nechám zaokrouhlit - tedy pokud něco stojí 1 986 Kč - tak řeknu 2tis.
Hotově, pokud vyloženě nemusít tak neplatím. Vždy kartou.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.