Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Rohlik.cz - jaké zpropitné?

Od: inspa* odpovědí: 13 změna:

Zdravím, vzhledem k současné situaci jsem začal intenzivněji využívat pro nákupy potravin a drogerie rohlik.cz (do naší obce zaváží ještě itesco, ale tam jsem nebyl spokojen). Otázka zní - dáváte kurýrovi zpropitné a kolik? Platívám kartou a na konci objednávky je položka "zpropitné", přidával jsem 20 Kč a vzhledem k tomu, jak jsem spokojen s předešlými nákupy, dávám 50. Otázka je, jestli se to k tomu kurýrovi dostane a kdy (při platbě kartou). Pokaždé přijede někdo jiný, ale zatím si každý něco přidat zasloužil. Jen je mi pak divné, když mi ty nákupy vytahá až do patra ke dveřím, že mu jen děkuji, nevím, jestli ví, že už jsem zpropitné poslal.

 

 

13 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


12x

Nevidím důvod, proč bych měl nějaké firmě za předražený nákup ještě dávat jakékoliv spropitné. Když už, tak dejte pár korun přímo kurýrovi do ruky.

Ano, mám stejný názor, nějakou kačku tomu, kdo zboží přiveze. Podle mě je nehorázné, přímo drzé, když je to předepsáno na objednávce.

 

joudic*

3x
to je pekne a jak k tomu prijde jiny dopravce mel byste davat vsem Kdybych daval kazdemu doruceni 50 korun, tak to za rok bude okolo 5000, tolik neplatim ani za telefon. Navic jsou asi potrebnejsi lide nez ti, kteri i pres karantenu mohou pracovat a maji 100% vyplatu. Jini maji tech 50kc na vikend.

 


2x
Ty peníze navíc dostane firma na účet. Když chcete dát zpropitne kurýrovi, tak přímo jemu. Pochybuji, že by nějak zjištovali, proč posíláte 20 nebo 50kc navíc a pro kterého konkrétního člověka to je určené. Není realizovatelné podle mě.

 


2x

Dejte šoférovi do ruky hotovost, neodmítne to a bude rád.

 

lidus*

2x

Dávám přímo kurýrovi 50kč, pokud dělám velký nákup se spoustou těškých lahví dám 100kč. Kluci říkali, že není problém, od rohlíku vše dostanou ale mě se to takle zdá lepší.

 

kamaz007

2x

Kurýr dělá práci, kterou má, viz jejich web: "naši kurýři mají v popisu práce doručit nákup zákazníkovi až k bytu. Kolegové by vám měli automaticky tuto službu nabídnout, rozhodně se ale neostýchejte se připomenout, pokud se kurýr sám nenabídne".

Je to jeden z důvodů, proč mají dražší produkty a proč máte nakupovat u nich a ne v supermarketu.

Já osobně bych dal kurýrovi diškreci, pokud by mi třeba v domě nefungoval výrah a on to musel táhnout X pater pěšky. Jinak k tomu popravdě nevidím důvod...

 

maxipes

0x

Někdy dávám 30 - 50 někdy ne, podle toho jak je kurýr ochotný, ale to oni jsou a nákup mi donesli ochotně v papírových pytlích vždy až na kuch. linku. Mimochodem ty pytle jsou super co unesou a já je ještě použiju. Do kolonky zpropitné nic nepíšu a divila jsem se, že je tam taková kolonka, cožpak je zaměstnavatel málo platí a radí zákazníkům, aby dali zpropitné? Mám vždycky připravené drobné a vím, že na to ti kluci čekají a jsou rádi. Ted nedávám nic, platí se předem, z chodby mu řeknu mu aby to nechal u vrátek a já si tam pro to jdu takže ho ani pořádně nevidím. Tot vše. Dříve jsem objednávala Tesco, ale tam jsou většinou neochotní a pokud rychle nevybalujete z beden, tak jsou naštvaní, nepomůžou, jsou i vyjímky kde vám s tím pomůžou tak jim taky dám. Rohlík je oproti Tescu o dost dražší a ted poslední době už neví coby za to chtěli a ten cenový rozdíl je už hodně znát.

 


0x

Pokud takovouto službu využiji a platím kartou, se šoférem jsem spokojená (nákup vždy vynese nahoru), dám mu spropitné do ruky.

 

lipanek

0x

Někdy jsem dala, někdy ne. Nyní v době virové jsem dala přes účet 20 korun. Mají toho nyní hodně, ještě navíc se musí chránit, tak takový další bonus.

Protože většinou nechtějí podepsat, diriguji je z okna, kam to mají položit, takže se nedostáváme k bližšímu kontaktu.

Oni jsou klidnější a já taky.

Zpropitné z Rohlíku se k nim jistě dostane. Mají přece kódy, kdo jaký nákup realizoval. Od toho jsou technologie. Jenom nedostane celou částku, zdaní se mu to.

Svým kódem se přece přihlašují i v pokladně prodavačky a jiní pracovníci ve firmách, poštáci atd..

PPl dostane také, dala jsem do malého pytlíčku a kápla tam Savo.

 


0x

Když už, tak určitě tomu, kdo mi nákup přinese. Nebudu tady přemýšlet, jestli to ten člověk dostane, nebo ne. Jediná jistota je, dát to dotyčnému do ruky. A klidně bych si na to vzala ty rukavice. Ale já si myslím, že oni vědí jak si s penězi poradit, aby se jim nic nestalo.

 

lee*

0x
Stejne jako v restauraci i u teto sluzby pokud platim kartou a chci dat spropitne tak jej dam do ruky a ne do te platby kartou. Jestli chcete dat a kolik to je ciste na vas. Je fakt ze je to jen sluzba, jiz si platite, tak vlastne za co? Cisnikovi treba za ochotu atp ale za co ridici co prinese tasku nebo pizzu... Ale i tak davam.. Ale davam tak 10-20kc

 

radis

0x

Když platím kartou tak dýško nedávám. Zda-li dýško ve finále opravdu doputuje ke kurýrovi je otázka.

Dýško dávám jen v případě, že dotyčný udělal něco nadstandartního - například obsluha v restauraci je milá a mám z ní dobrý pocit. Osobně nevidím důvod k tomu dávat dýško automaticky - zvláštně u služeb jako je rohlík, kde je vše cenové nastřelené.

Když platím hotově tak sumu většinou nechám zaokrouhlit - tedy pokud něco stojí 1 986 Kč - tak řeknu 2tis.

Hotově, pokud vyloženě nemusít tak neplatím. Vždy kartou.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]