Nejste přihlášen/a.
Základní požadavek je, aby nákup vynesli do patra po schodech a byli ochotni déle zvonit na špatně slyšícího a pomalu chodícího starého pána, který je doma neustále. Dále aby dodávali vše objednané a ovoce/zeleninu nezkažené, protože on to nejspíš kontrolovat nebude. A co se děje, když se nedozvoní? Jak jsou ochotni dlouho zvonit? Co dělají s takovou zaplacenou a nedoručenou dodávkou? Předem děkuji za odpovědi.
iTesco mě zklamalo, protože požaduje peníza za tuto službu navíc 69 -99 Kč za dopravu. Takže jsem od něj odešla. Zdarma až od 2200 Kč.
Nákupy donesou až ke dveřím. Podívejte se na jejich stránky, jak a co mají všechno přehledně rozepsané.
S Rohlíkem mám dobré zkušenosti, řidič donese, tento požadavek i vyšší věk se vždy dá napsat na jejich stránkách k podmínkám dodání.
Jinak ovozel jsem byla vždy spokojena.
Před dodávkou přijde SMS, kolik tašek nákup bude obsahovat.
Pokud se podíváte na jakékoliv stránky, tak všude píší, že donesou ke dveřím bytu /Košík má na stránkách - až do nejvyšších pater/..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.