Nejste přihlášen/a.
Zdravím všechny rádce. Objednal jsem si zboží ze Slovenska prostřednictvím kurýrní služby PPL. Zásilku jsem zadával v aplikaci PPL klient - zbží z libovolné adresy. Na krabici nebylo vidět větší poškození (naražený roh), ale zboží uvnitř bylo zničené - knižní tituly, naražené rohy. Kontaktoval jsem prodejce, který zamítl reklamaci, protože jsem přepravu zadával jako kupující a nebyla to jejich doprava. Kurýrní služba PPL také zamítla reklamaci a tvrdila, že zboží nebylo dobře zabalené. Krabice ale byla v pevné kartonové krabici, pevnější, než jsou krabice od České pošty. Podle přepravních podmínek PPL není přesně specifikovaný typ obalu a domnívám se, že pevná kartonová krabice by měla být dostačující. Uvnitř byla také bublinková fólie na vyplnění volných míst, aby se zboží neposouvalo během přepravy. Jelikož se jednalo o zboží vyšší hodnoty, jakým způsobem mohu získat náhradu a kdo je za to odpovědný? Nemohl jsem ovlivnit způsob zabalení ani proces přepravy, kde došlo k poškození.Kontaktoval jsem několik právníků, ale jejich ceny převyšují cenu reklamovaného zboží. Děkuji za radu případně odkaz, na koho bych se mohl obrátit.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.