Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
manželka v říjnu 2019 převzala s dalšími zásilkami balík, který nám vubec nepatřil od zásilkové služby, za balík zaplatila nemalou dobírku skoro 4980,-Kč, s dalšími balíky jí to nanapadlo, bylo to za hodně peněz.
Vše vybalila spolu s dalšími zásilkymi a krabice vyhodila i s dokladem uvnitř. Když jsem se druhý den ( sobota) podíval co nám vše přišlo divil sem se co to je ( baterie do AKU nářádí ) manželka myslela, že jsem si to objednal, volal sem na infolinku zásilkovky "GEIS" hned v pondělí, bohužel číslo zásilky nemám ( krabice vyhozena ) ..., popsal sem obsah a odpověděli mi, prověříme ozveme se, druhý den se ozvali, že jim nic nechybí. Dozajista někomu tyto baterie chybí, jak se se informoval jsou poměrně drahé a atyp. Navíc nám chybí peníze za dobírku skoro 5000,-Kč je dost. Mohu to přez nějakou instituci řešit? Dohlíží na GEIS třeba ČTÚ jako na poštu. Nebo mohu obsah alespoň prodat na internetu. Děkuji za odpověď
Smiřte se s tím, že máte smůlu, říká se, že "za blbost se platí". Geis to řešit nemusí, své peníze dostal a poslal eshopu, navíc asi ani nemá podle čeho konkrétní zásilku dohledat. A zákazník zboží oželel nebo si ho objednal znova.
Jak píší ostatní, pochybili jste Vy, jako adresáti. Manželka rozbaluje Vaši poštu? To byste v manželství měli mít ošetřeno, at je důvěra jakákoliv.
Píšete, že krabice byly vyhozeny i s fakturami. Co kdybyste chtěli reklamovat? Takže i toto byste měli mít ošetřeno.
Jinak já bych se snažila v sobotu doklusat do zřejmě separovaného odpadu a ten kontejner by šel celý ven, abych dohledala obaly od zásilek.
Pokud by tedy nebyl již vyvezen, takže tady možná jste nebyl naopak akční Vy, ale za doběhnutí ke kontejneru a klid, by to stálo.
Smiřte se s tím, za hloupost se platí, a 5 tisíc musíte oželet, zase to asi nebude pro vás tolik, když objednáváte tak veliké množství zboží, tady žádná reklamace a stížnost nepomůže. Dívám se na to ze svého hlediska, neberte to jako rejpání, ale já mám jeden balík za 3 neděle a vysolit 5 tisíc kurýrovi ani bych nemohla, protože bych si to z důchodu nemohla dovolit, jen tak, bez kontroly, co to vlastně je za dobírku. A ani doma vlastně takové velké peníze nemám.
Prodat toto zboží můžete, už je Vaše.
Zákazník už jistě dostal náhradou druhou. Těžko to od vás někdo vezme zpět. Buď baterii prodejte, abyste minimalizoval ztrátu, nebo si k ní dokupte to nářadí, co k ní pasuje. Bez baterie může být dost levné.
No to chápu, ale ze spedice ty nacionále nedostanete, pro ně jste třetí osoba a nemá vám důvod (dokonce ani nesmí) cokoli sdělovat, když se ničím nemůžete prokázat.
Oni už tu věc mají nejspíš vyřízenou, nikomu nic nechybí. prodejce peníze dostal, zákazník zboží ne, ale ani nezaplatil, Černý Petr (smí se to rasistické označení ještě používat? ) zůstal bohužel u vás. Oni nemají důvod to řešit, protože tu několik měsíců starou baterii nikdo chtít nebude, ani zákazník, ani prodejce. Vaše povinnost je kontrolovat, co přebíráte. Nevidím z toho jinou cestu ven.
protože nemám nacionálůe adresáta ani odesílatele, protože se vyhodila mezitím krabice ...
To jako manželka převezme zásilku, o které se tedy domnívá, že jste si ji objednal vy. Jen tak zaplatí navíc oproti ostatním zásilkám pět litrů, jo? Nepřijde ji to divný, nezavolá vám když to kurýr přivezl a nezeptá se, za co má těch pět tisíc vypláznout. No, takovou manželku si jaksi neumím představit, ale budiž.
Ale že tedy to domnělé vaše zboží hned vybalí a vyhodí od toho papíry?! Tomu se přece nechce věřit.
Já se tady při čtení musím smát. To byste se všichni divili, čeho všeho je schopná ženská. Prostě přišlo několik zásilek, ona zaplatila co se po ní chtělo a bylo to. Manžel doma zřejmě v tu chvíli nebyl a nebyl možná doma ani druhý den, to nikdo z nás neví. Ona vybalila zboží, někam to narovnala a krabice vyhodila, protože to tak dělá pořád. No a když se pán vrátil, tak koukal co mu to přišlo a objevil něco, co si neobjednal, ale bohužel zaplatil. Manželka mu řekla, že ty krabice vyhodila. Tak co měl dělat? Měl jí dát pár facek? To by teda klidně mohl, ale nic by tím nevyřešil. A jelikož si to zboží neobjednal, tak ani nemohl mít žádný potvrzující email o tom zboží. No tak začal pátrat jinak a jak je vidět tak neuspěl. Společnost Geis předala peníze a tím to pro ně zhaslo. Dohledat by se to dalo pouze v tom případě, že by byla ta krabice a faktura uvnitř. Ale tu nemá, nebot pořádkumilovná manželka to zlikvidovala. Nikdo to hledat nebude, protože zboží bylo zaplaceno. Možná se někde naštval jiný zákazník, který zboží nedostal, ale také ho nezaplatil, takže nic netratil. Tak si ho objednal znova a bylo to. Tím pádem Vám nezbývá nic jiného, než to někomu prodat. Podle mne udělala chybu ta zásilková služba, protože si nevšimla, že balík je na jiné jméno a adresu a všechno dala vaší ženě, která to také nekontrolovala, zaplatila vybalila a vyhodila všechny krabice a na té jedné byla určitě jiná adresa, ne ta Vaše. Tak neztrácejte čas čas pátráním a klidně to prodejte. Manželka je určitě poučená a už si dá příště bacha.
Upřesnění - tazatel píše, že nebyl ten den den doma, ale až druhý den a to byla sobota.
Cituji:
Když jsem se druhý den ( sobota) podíval co nám vše přišlo divil sem se co to je
Nezlobte se ale zásilku jste převzal, dobírku zaplatil a nikomu nic nechybí. To bych chtěla vidět, kdo vám na takové řeči skočí, GEIS to jistě nebude. Zaplatil jste, je to vaše, klidně to prodejte. Email, SMS chodí od všech dopravců a od pošty rovněž. Emaily manželka smazala také?
Proč by jim měly chodit nějaké smsky a maily? Zásilka nebyla pro ně, pravděpodobně přišly tomu, komu byla určena.
Řidič dopravy, když poslal zprávu do mobilu, ji zároven poslal i na mejl pro jistotu. Vím to, často jsem tuto službu využívala.
Dolga, to ano, ale v tomto případě došlo k omylu až při převzetí a podle popisu situace, paní samozřejmě také přebírala balíček, který jim patřil. A na tu zásilku byla samozřejmě upozorněna 2x. Jednou do mobilu a jednou na email. Ale v žádném případě nemohla dostat zprávu se sledovacím číslem cizího balíčku. Takže ani pak už to nešlo dohledat, pán se neměl čeho chytit, když manželka všechno vyhodila. Ale jestli na to přišel v sobotu a ona to převzala v pátek, tak přece nemohli popeláři vysypat popelnice do druhého dne. Ledaže by u nich jezdili popeláři v sobotu ráno. Nebo nemáme všechny informace.
Dobrý,
je sice únor, ale celou dobu sem to řešil s GEIS už na další dopisování s nimi nemám ... bylo to na konci října
No asi takhle-budu mít proglém z Lidlem a budu to řešit v Kauflandu!?Sice blbé ale přirovnání. Vy asi nevíte že GEIS za to co Vy chcete nezodpovídá =tím spíš že peníze dostal a jestli mu to zaplatil Jarda nebo Pepík je úplně jedno, odesílatel peníze odstal také takže nic neřeší. A kdo měl dostat? Ten to již za ten víc jak 1/4 roky vyřešil asi také.
Proč jste nevrátil v říjnu 2019 baterii e-shopu, který ji zaslal? Mám obavu, že dneska už je pozdě bycha honit. Baterii prodejte na aukru a máte po problému.
Dobrý den,
se zásilkovou službou a ani s dodavatelem už nic nevyřešíte.
Pokud se vám nářadí nehodí, pokuste se prodat. Bazarů je dost, ztráta asi nějaká bude, ale lepší, než mít doma "kousek" za 5 tisíc, který je k ničemu. Ta věc už je vaše, zaplatili jste za ni a nikdo ji zpátky nechce. Tak ji prodejte.
Tak jsem si to ještě jednou přečetla. A Vy píšete toto: "Dozajista někomu tyto baterie chybí, jak se se informoval jsou poměrně drahé a atyp. Navíc nám chybí peníze za dobírku skoro 5000,-Kč je dost. Mohu to přez nějakou instituci řešit? Dohlíží na GEIS třeba ČTÚ jako na poštu. Nebo mohu obsah alespoň prodat na internetu."
Tak pane, ony ty baterie jsou Vaším majetkem, i když jste je neobjednal, protože jste je zaplatil. Takže prodat je určitě můžete, pokud najdete kupce. Tomu kdo si je objednal také nijak bolestivě nechybí, nebot za ně nedal ani kačku a navíc si je už objednal asi znova. "Geis" neví co je uvnitř balíčků a u nich nemělo smysl hledat, oni mohou kontrolovat akorát přijaté platby a v těch to měli v pořádku. A tak by to bylo i případě, kdyby Vám to doručovala "pošta". Žádnou stížnost byste ale v tomto případě nemohl podat, protože si vlastně nemáte na co stěžovat, jelikož instituce, kde si můžeme stěžovat na vlastní omyly, neexistují. Vaše paní zaplatila a zboží převzala a byla také její chyba, že si nezkontrolovala co to vlastně platí a navíc, okraden jste nebyl, máte zboží. A nemůžete najít obchod kde to ten člověk objednal, protože takových obchodů co prodávají stejné zboží je určitě hodně a v tom jste udělali další chybu, že jste vyhodili absolutně všechno a nemáte ani krabici, ani fakturu, která byla určitě uvnitř. Zboží klidně prodejte.
Mimo nedbalosti na straně manželky udělal chybu především řidič Geis. Vydal zboží osobě, pro kterou zásilky nebyla vůbec určena. Do rukou Vaší manželky by se zásilka vůbec nedostala, kdyby řidič nebyl nedbalý a četl by to, co má napsané na přepravním štítku. Zde zcela jistě nebylo uvedeno Vaše jméno.
Ano, skutečně se může jevit, že původnímu zákazníkovi nic nechybělo, ale jen z toho důvodu, že v Geis systému je uvedeno, že balíček byl doručen, ovšem nikoliv na adresu daného zákazníka podle štítku ale na Vaši.Vzhledem k tomu, že zákazníci jsou většinou ignoranti, tak velká část z nich ani nic nehlásí nebo hlásí ale až po značně dlouhé době.
Geis může velice snadno a rychle dohledat "Vaši" zásilku. Způsobů je hned několik - v Geis systému stačí zadat datum a čas převzetí, místo převzetí, částku dobírky v dané výši 4980Kč, případně jim můžete pomoci i tím, že jim sdělíte mobilní číslo řidiče, který Vám musel před doručením volat. Každý řidič navíc u sebe má předávací protokol, který musíte podepsat - zde musí onen řidič mít záznam, že zásilku vydal i to, komu byla původně správně určena. Protokoly navíc Geis archivuje. Geis samozřejmě má adresu odesílatele dané zásilky, ale nemyslím si, že by ji sděloval.
Nesmysl, pošta doručí dobírku na adresu a je jedno kdo to na té adrese zaplatí a převezme. Předávaci protokol, co to je, já zaplatím a nikde nic nepodepisuji. Je to u všech dopravních společností. Zde chybí informace, možná je pán nezná jelikož manželka si prostě objednala něco o čem on nemá vědět. Chcete mi všichni tvrdit, že nevíte co objednáte, za kolik a že balíky rozbalíte a vše vyhodíte? Pokud by Geis měla v seznamu číslo balíku a ten by ji chyběl, šlo by tomu snad uvěřit ale nemá a nic nechybí. Podle mě to je celé jinak, to ale ví jen ten pán a jeho žena.
Ale ano, rozhodně tam došlo k chybě a to hned ke dvěma. Řidič se spletl a manželka nic nekontrolovala a zaplatila. Následně zahodila všechno, co by manželovi pomohlo najít toho, komu zásilka patřila. Geis se tím zabývat nebude, protože pán nemá v ruce nic, čím by mohl dokázat, že převzal cizí balíček a že se řidič spletl. A to je na tom to nejdůležitější. Kdyby ten pán měl tu krabici, tak vůbec není žádný problém, tam byla adresa příjemce a on by se mohl dožadovat nápravy u Geis a oni by to udělat museli a byl by postižen nějakou sankcí ten řidič, ale takhle se na to vykašlou, protože jim pán dozajista vykecal, že nemá ani krabici, ani fakturu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.