Nejste přihlášen/a.
Dobrý den nedávno jsem zde řšešil pokládku od firmy, která nedopadla dle standartů. Na úvod přišel jsem do firmy vybral krytinu proběhlo zaměření dvou místností a udělaná kalkulace na 45 000 Kč
Ta byla odsouhlasená a začli práce vylití stěrky u které nebyla provedena dilatace. Po vyschnutí se začlo s pokládkou kde k mému zjištění díky tomu, že jim udajně nevyšel materiál. Jsem zjistil, že pod podložkou není parotěsná folie. Volal jsem do firmy a mluvil přímo s tím kdo to dělal. Nejdříve mi bylo řečeno, že se to tam nemusí dávat když je to už proschlé po mém vyjasnění teda řekl, že hold zapoměl. Že to teda rozebere a dá jí tam jen at to nehlásím. To jsem odmítl z možného poškození zámků. Poté jsem se ho ptal na dalších pár nedodělků a závad co při pokládce nastali. Jako soklová lišta určená k lepení byla nejspíš provrtaná, ale šoub v ní není a nakonec je přilepená a poškozené omítky.
majitel je momentálně v zahraničí a vrací se až za 14 dnů. má otázka je co stím pak dělat? Požadovat po majiteli rozebrání a použití úplně nové podlahy se správným postupem za jejich náklady? Nebo nechat to takto a požadovat adekvátní slevu? Děkuji
Na mou povahu bych se se slevou nespokojila, protože pak by mi ty nedostatky a chyby pořád vadily. Já bych žádala, aby to bylo uděláno tak jak se to dělat má. Kdybych chtěla něco levnějšího a kvůli tomu bych byla nucena přistoupit třeba na jiný matriál, nebo jiný postup provedení práce, tak bych se k tomu ale musela sama rozhodnout hned na začátku. Ale v tomhle se radí těžko, musíte se sám rozhodnout, jestli Vám to pak nebude přece jenom vadit.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.