Nejste přihlášen/a.
štítek jako ten co je třeba vzadu na triku? To jako vážně? Ty poškodíš zboží a chceš ho vrátit? To je jako říct děcku v pubertě, že ho nechceš a chceš vrátit spermie otci do varlat
Vilino, proč sama sobě odpovídáš jako Pepa? Nebylo by snadnější a slušnější odpovědět sama za sebe? "Myslím tím štítkem to a to..." a ne být chvíli holka a chvíli zase kluk. Není to hezké vůči odpovídajícícm.
Jinak si myslím, že štítek je k reklamaci třeba. Je tam vlastně všechno, je to takový "rodný list" zboží. Druh zboží, kód, výrobce, velikost, cena...Pokud by Vaše zboží vzali zpět, jak by ho mohli znovu prodat bez všech chybějících údajů?
Takže je velmi důležitý. Snad víc, než účtenka. Nákup můžete doložit třeba svědectvím druhé osoby, ale ten ztracený štítek nedoložíte nijak. Jaga.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.