Nejste přihlášen/a.
Ahoj lidičky,
nemáte někdo zkušenosti, nebo někdo z vašich známých s prací operátora v callcentru? Brzy mám nastoupit na tuto práci k jednomu z předních telekomunikačních operátorů v naší zemi, nebudu jmenovat. Bojím se,ale, jestli tato práce není moc psychicky náročná, jestli se dá dělat delší dobu, jestli to není velký opruz. Zkrátka jestli se to "nechá". Máte s tím někdo dobré zkušenosti? Díky
Bohužel vás nepotěším.Ta práce je asi hodně psychicky náročná :
T-Mobile: práce asistenta infolinky je těžší než práce kosmonautaV průměru se dělá tak 4-5 let (viz odkaz níže).Jestli je to vopruz? No to asi záleží na tom,kolik naštvaných zákazníků zrovna volá...
Mrkněte na tento článek : mobil.idnes.cz/...
známá tam dělala ale pokud máte žaludek na to aby vám nevadilo že po celou vaší "šichtu" monitoroval z vašich nadřízených tak prosím,
musíte pak vysvětlovat, proč jste např. tak nebo tak reagovala apod.
no takový malý "teror"
je to tak akorát práce na "zmagoření"
Jednou jsem něco podobného dělala, za tři dny tři kila dole, a to jsem byla "u telefonu" jeden jediný den. Pak jsem to vzdala. Nic pro mě, ani kdyby platili zlatem. Ale třeba vy budete odolnější.
Taky záleží na volbě callcenter - druh prodeje, volání aktivu nebo pasivu, jestli je fixní plat, nebo jen za udělané smlouvy nebo schůzky..
Je pravda, že každý na to nemá..
Známá dělala aktivní nabídky pro tel. operátora, nejhorší bylo kupodivu zacházení ze strany firmy a nikoli zákazníků. Na stole nesmíte mít nic osobního, protože se střídáte s jinými, takže celý den jedete a před sebou prázdný pult, musíte mít určitý počet "smluv" za den nebo za hodinu, to už nevím. Ale co nemohu zapomenout je šikana ze strany šéfa - např. to, že pokud neuzavřela dostatečný počet smluv, tak jí sebrali židli, dokud se nezlepšila.
Možná to jinde bude lepší, navíc na infolince...
Náročná? No, přijde na to.
Tři měsíce jsem volala z externího callcentra jednoho z operátorů ČR (modré bublinky, ale pšššt, je to tajné ). Mě to bavilo, byli tam i lidé, kteří tam pracovali několik let. Ale většina přišla, odvolala 5 směn a odešla. Každý den jsem viděla nové tváře, věděla jsem, že se tam lidé hodně točí. Není to práce pro každého, musíš na to mít povahu, ale pokud ji máš, je práce naprosto ideální, protože si vyděláš opravdu hodně.
Z hlediska náročnosti...je také rozdíl, jestli budeš volat "aktiv" nebo "pasiv". Aktiv, tedy, to, kdy operátor volá s nabídkou potencionálním zákazníkům, je náročný především psychicky. Mnozí odsekávají, jsou protivní, mají hloupé či dokonce perverzní řeči. Zažila jsem i paní, se kterou jsem mluvila asi čtvrt hodiny a ona mne celou dobu hrozně rozesmívala, málem jsem ležela pod stolem smíchy, navíc každý kdo se na mě podíval... no prostě.
Naopak pasivní linka, zákazníci se svám problémem volají do call centra, je náročná především na znalosti. Je nutné ale být smířena i s tím, že zákazníci budou netrpěliví, nepříjemní,..
Ale pokud umíš mluvit, rychle reagovat, pracovat s lidmi a nenecháš se jen tak zastrašit, tak tě práce třeba bude bavit a ještě k tomu si vyděláš .
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.