Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Obsah Smluvních podmínek Singles50+

Od: magdalena* odpovědí: 7 změna:

Ještě jednou se musím zeptat, kde prosím najdu ve Smluvních podmínkách Singles50+ informaci o výši platby 2 247,- Kč, která byla po registračním poplatku Premium 149,- stržena z karty jako prolongace na další tři měsíce? Kdy mi bude zaslána reakce na výpovědi, které jsem odeslala podle Smluvních podmínek na uvedenou adresu do Lucemburku a na číslo faxu? Víto někdo prosím?

Děkuji, Magda

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

magdalena*

Ještě dokládám informaci k předchozímu dotazu na konkrétní text o výši platby ve Smuvních podmínkách Singles50+, že z lidí dělají úplné pitomce a hrají o čas. To znamená, že do záhlaví emailu napíšete Výpověď ze služby Premium a dále v textu uvedete "jen" Žádám" o okamžité ukončení členství Premium... a to společnost B2 vůbec nepokládá za výpověď. Takže prosím, je zapotřebí být opravdu ve střehu!

Magda

iz*

Žádost o ukončení prémiového členství není výpověď. Je to žádost, které lze (ne)vyhovět. Chce-li někdo službu vypovědět, musí dát výpověď.

 

iz*

0x

V Obchodních podmín/... konkrétní částku nevidím.

V bodě "1. Předmět smlouvy", odst. 1 stojí, že zákazník bude před využitím zpoplatněné služby upozorněn na zpoplatnění výkonu a bude mu sdělena výše platby.

Dále bod ”3. Služby Singles50 a rozsah výkonů”, odst. 8:

" (8) Než bude placený servis zpřístupněn, bude zákazník výslovně upozorněn na to, že služba je placená. Náklady, rozsah služeb a platné způsoby placení budou vysvětleny v rámci objednání příslušné placené služby. Po provedení platby a uvedení kompletní adresy může zákazník využívat placené služby."

Takže podle mne zákazník vidí konkrétní podmínky včetně automaticky opakovaného prémiového členství při objednání. Tipovala bych, že informace přijdou i na e-mail, který zákzník zadal při registraci. Pokud by informace do e-mailu nepřišly, bývá dobré si uložit kopii podmínek, za nichž člověk placené členství objednává.

Konkrétní částka podle mne není v podmínkách uvedena záměrně, aby poskytovatel služby nemusel při každé změně cen měnit i VOP.

Poznámka: Nelíbí se mi, že je placené členství nutné vypovědět, protože smlouva uzavřená na dobu určitou by podle mne měla skončit uplynutím sjednané doby. Ovšem to není problém jen seznamky, ale i řady služeb, smluv s telefonními operátory na dobu určitou apod.

 

magdalena*

Děkuji za Vaše odpovědi. Po objednání placené služby (pro mě to byl poplatek 149,-), nepřišel žádný email s informacemi o další a jiné konkrétní ceně. Pokládám i nadále toto jednání za podvodné. A myslím, že nejsem sama. Je, prosím, cesta, jak celou záležitost dořešit, aniž by mě to stálo další peníze? Našla jsem někde na webu evropskou organizaci, která se těmito podvodnými praktikami této konkrétní seznamky přímo zabývá a má vypracovaný celý manuál. A my, v České republice najdeme dovolání? Ještě jednou moc děkuji za Váš čas.

iz*

Paní Magdaleno,

uložila jste si informace o placeném členství a o tom, za jakých podmínek se obnovuje? Podle mne jste o tom informována byla, takže mi slovo "podvod" přijde přehnané.

Nechce se mi tam registrovat jen kvůli ověření.

 

magdalena*

Po přihlášení na Singles50+ jsem byla informována pouze o poplatku 149,- na jeden měsíc s tím, že služba bude automaticky prolongována na další 3 měsíce pokud nebude vypovězena. Ofocené mám odstavce ze Smluvních podmínek. Od B2 jsem žádný doklad o zaplacení neobdržela.

 

magdalena*

Dobrý den,
ještě jednou děkuji za všechny reakce týkající se placeného členství Premium na seznamce Singles50+. Dovoluji si přiložit vyjádření dTestu k celé záležitosti ohledně neočekávaného stržení poplatku ve výši 2 247,- jako prolonganci na další tři měsíce. Tato částku opravdu ve Smluvních podmínkách uvedene je, velmi drobným písmem a "jaksi mimochodem" v závorce v dalším textu. Na internetu nacházím další nepozorné, kteří přehlédli dvoutisícovou částku a na které bohužel společnost B2 uvalila exekuci v eurech. Prostě zkušenost k nezaplacení.Úsudek o seriózním jednání společnosti B2 s.r.l. si už nepochybně udělá každý sám.
Hodně štěstí i bez seznamky všem osamělým, Mgdalena.
Vyjádření dTestu
Publikováno
22.10.2019 15:54, před 7 hodinami
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, nebot byla uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončil.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]