Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak zrušit nákup na aliexpressu?

Od: m123* odpovědí: 33 změna:

Nevíte prosím někdo jak zrušit nákup po tom co už je zaplacen? Kupovala jsem více věcí, takže jsem si nevšimla, že u zboží kde měla být doprava zdarma si ji zaúčtovali a bohužel je doprava dražší než samotné zboží. Spor otevřít nejde. Děkuji.

 

 

33 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


6x

A kdy jste objednávku udělala? Jak je to dlouho? Musíte se podívat do své objednávky, jestli už prodejce zboží odeslal. Je to napsáno vpravo. Pokud nebylo zboží ještě odesláno, klinete na to "anulovat objednávku". Vyskočí Vám několik důvodů proč chcete objednávku anulovat. Vyberete si tu poslední možnost "jiný důvod" a kliknete na to. Objeví se Vám, že byla objednávka zrušena. Peníze Vám sice odečtou, ale po několika dnech zase tu sumu vrátí. Nemusí to být do halíře stejná suma, protože záleží na tom konkréktním přepočtu, jaký má v ten den Vaše banka. Takže můžete dostat třeba o pár korun méně.

Pro příště už víte, že můžete anulovat tímto způsobem všechno, ale jen do doby, kdy prodejce zboží neodešle. A to máte vždycky napsáno vpravo. Někdy odesílají skoro ihned, někdy jim to trvá i několik dní a po celou tu dobu Vy můžete zboží anulovat.

 


3x
Napsat prodejci, pokud to ještě neposlal, většinou to stornuje. Jinak smolík. Vždy je nutno se dívat na rekapitulaci nákupu v koši před potvrzením platby, drahé poštovné je poměrně časté. Už se mi ale stalo, že poštovné stačilo změnit v konečném kroku na free.

 

m123*

Děkuju, zkusila jsem napsat prodejci. Uvidíme. Ještě ke všemu to nebylo pro mě. Objednávala jsem už věci na vánoce i kolegyním z práce. A v té hromadě věcí jsem si toho hned nevšimla. Až teď když jsem se dívala kolik mi vlastně příjde balíčků.

priklad1*

Psát prodejci je blbost. Prodejce nemá zájem stornovat, ale prodávat. Pokud je objednávka ve stavu možného storna tak stornovat. Mám přes 400 objednávek a sem tam to na mne někdo zkouší. Objednal jsem kuchyňské odměrky. Od jednoho prodejce. Šly zasunout do sebe. Přišla nejmenší. Reklamoval jsem. Prý přijde každá zvlášt. Přišla druhá. Tři balíčky nejsou uvedeny. Zase jsem reklamoval a čekám třetí odměrku. Objednal jsem skřipce za 2,2 dolarů 6 kusů. Přišly o číslo menší. Vybojoval jsem 2 dolary. A tak jsem objednal u jiného a dodal rozměry jak mají vypadat. Pak se dočtu ve Feedbaku, že taky posílá o číslo menší. Někteří to prostě zkouší co jim projde. Objednal jsem špatnou baterií a skutečně mně ji vyměnil. Pošta zpět stála 160 Kč, ale baterie do tabletu 700 Kč. Překupník v ČR za ní chtěl 2x tolik. Teď je na netu reklama na lis na česnek prý sleva ze 300 Kč na 150 Kč. Vypadá jak boxer. Přišel z Číny za 40 Kč.

Já psal asi čtyřem, že nákup nebyl můj protože mi někdo hacknul účet a tři prodejci zásilku stornovali bez problémů akorát čtvrtý odpověděl že zboží odeslal. Takže napsat prodejci má smysl.

A opravdu Vám někdo hacknul účet, nebo jste si to vymyslel jako záminku? To se mi teda ještě nikdy nestalo, že by mi někdo hacknul účet na AliExpress. Co by to mělo za smysl, přece zboží byste v každém případě dostal Vy. Tak co by z toho ten člověk měl za prospěch? Tazatelka se už neozývá, ale podle toho co psala mám obavy, že na to přišla až když bylo zboží odeslané. A v tom případě je na všechno pozdě.

priklad1*

Snad by mi ani nevadilo kdyby mi někdo hacknul účet. On by objednal a musel zaplatit. Zboží by muselo přijít na moji adresu. Tedy v případě, že by se mu nepodařilo taky zneužít moji uloženou platební kartu. A když je na účtu nula korun, tak by se mu to asi nepodařilo.

m123*

Zatím mi nikdo neodpověděl. Mám i screen stránky kde se píše, že je pošta zdarma a pak mi účtovali 5,5 dolaru .

Ano, to se stává velmi často, že prodejce na své stránce píše, že je pošta zdarma a i když se to hodí do košíku, tak je tam pořád pošta zdarma, ale když se klikne na "zaplatit" a objeví se faktický účet, tak je tam najednou připočítané poštovné. Někdy to je dolar, někdy o dost více. Já v tom případě objednávku zruším a jdu hledat to samé k někomu jinému. Proto se vyplácí být opatrný a pořádně číst všechno, zvláště pokud se jedná o peníze. Někdy to jde i tak, že zboží sice odkliknu, ale nezaplatím. Prodejce to okamžitě vidí a reaguje tím, že se ozve a prosí o zaplacení zboží. V tom případě mu můžete napsat, že nabízí poštu zdarma a pak chce peníze za doručení a to že se Vám nelíbí. Pokud bude chtít, tak on může pro tu konkrétní objednávku to poštovné ve Vaší objednávce zrušit a Vy zaplatíte až pak, ale neudělají to vždy. Tak já se s tím nezdržuji a raději hledám jinde a najdu vždy.

To, že Vám obchodník neodpověděl, mne neudivuje, to jsem Vám už psala nahoře. Udivil by mne opak. Není v jeho zájmu, aby řešil něco, co by ho poškodilo. Jen se zeptám, když jste se tady ptala poprvé, tak bylo zboží odesláno, nebo nebylo? Nevyjádřila jste se k tomu a to je právě v tomto případě velmi důležité, abychom mohli správně odpovědět. Pokud odeslané nebylo, měla jste postupovat podle návodu, který jsem Vám napsala a ne psát prodejci, to nemělo žádný smysl a říkala jsem Vám proč. Pokud už odeslané bylo, tak bylo stejně na všechno pozdě.

Vaše otázka zněla jak zrušit objednávku a já jsem Vám dala podrobný návod jak to udělat. Nechápu, proč jste raději psala tomu prodejci.

priklad1*

Setkal jsem se s různým poštovným až proti smyslu. Objednám jeden kus, poštovné zdarma. Někdy ovšem při objednávce dvou kusů, nebo až třech kusů naskočilo poštovné. Navíc pořád rostlo. Nebyl problém třeba udělat tři objednávky po dvou kusech. Asi špatně algoritmy. Ovšem při objednávce UTP kabelu za 0,2 dolarů za metr bylo poštovné 3 dolary. Objednat 100 metrů za 20 dolarů a k tomu poštovné 3 dolary, to bych bral. Jenže ona cena byla 320 dolarů. To jsou jistě špatně algoritmy a stálo by za to oslovit obchodníka. Ten má možnost cenu objednávky v koši upravit. A pokud by neupravil tak mám možnost beztrestně nezaplacenou objednávku zrušit, nebo se za několik dnů zruší sama.

Měl jsem tenkrát nastavený AliPay takže si to strhávalo peníze z karty samo. Když mi přišla asi pátá SMS o úspěšném zaplacení zboží tak jsem tam večer po práci vlezl a zjistil jsem že jsem nějaké Ukrajince poslal plavky a na svou adresu flešku. Ostatní transakce neprošly, hacker měl velké oči a chtěl objednávat mobily a protože mám extra konto jen pro obchod s Číňany, nebylo na něm dost hotovosti. od té doby mám AliPay vypnutý a nastavil jsem složité přístupové heslo.
priklad1*

No nevím zda hacker může změnit doručovací adresu. Alipay neruším. Mám zvláštní účet s platební kartou kde většinou moc není. A kdyby bylo, tak vždy přibližně v příslušné částce povolím platbu po internetu. Pokud zbydou volné prostredky, tak se v neděli automaticky platba po internetu vynuluje.

Na to nemusí být člověk hacker aby dokázal změnit adresu doručení. Při potvrzování platby se to vždycky ptá jestli adresa platí nebo bude "other". Můžeš tak nabízet zboží třeba na Aukro a pak když se ti na to někdo chytí mu to z Alíka objednat. Dokonce nabízejí za poplatek i možnost vymazat Aliexpress z kolonky odesílatele aby si příjemce nemohl tak lehce najít o kolik jsi ho natáhnul.
priklad1*

Mám 400 objednávek, nikdy jsem po tom nepátral. Když si někdo něco objedná beru to na sebe. Bohužel jedna baba si objednala placačku na Whisky. Mluvil jsem o 60 Kč, stála 70 Kč a tak si ji nevzala. Lépe at si každý objedná sám.

Já Alipay nepoužívám a mám také složité heslo. Zpočátku jsem také trochu bála, ale pak mi můj kamarád, který tam také nakupuje už dlouhou dobu a o kterém vím, že to není žádné trdlo řekl, že tam má kartu nastavenou trvale a že mi nic nehrozí. A to já ani nemám zvláštní účet, ale mám jen 2 tisíce limit za den. Ale je fakt, že nepoužívám žádný chytrý telefon, takže to je asi bezpečnější. Ale to nevím, jestli to má na to vliv, v tomto zběhlá nejsem.

 

 


0x

Tak to jsem zvědavá, jestli to stornuje prodejce. On podle mne ani nemůže, on přece nesmí stornovat cizí objednávku. Jediné co by mohl, je ji neodeslat, ale tím by si jen přidělal problémy, protože pak byste musela otevřít spor a chtít po něm vrácení peněz, což je pro něj velmi špatné a proto tohle nikdy neudělá. Ani u nás nemůže prodejce stornovat něčí objednávku. Vždy to musí udělat ten, který objednávku učinil. A vždy Vás každý obchod požádá, abyste svou objednávku stornoval Vy, když už ji z nějakých důvodů nechcete. A také to nikdy neudělá v případě, že by už zboží odeslal, ale Vy ho můžete vrátit do 14 dnů, jenomže v Číně to takto nefunguje. Daleko jednodužší je postupovat jak jsem Vám radila, protože na to tam jsou připravení a tu možnost ten obchod normálně nabízí. Ale určitě to nemůže udělat prodejce a hlavně, není to v jeho zájmu. On potřebuje prodat a je mu jedno, že jste se spletla. Pokud tu objednávku ještě neodeslal, tak to udělejte Vy a nečekejte, co Vám odpoví. Také to může urychleně odeslat a pak Vám napíše, že už je pozdě, že už objednávku odeslal. A pak už Vám nezbyde nic jiného, než ji přijmout za tu cenu, kterou jste odklikla. Vrátit to už není možné.

priklad1*

Jedině kdyby na zboží byla nějaká vada. Stačí špatný popis.

To ano, ale v tomto případě jde o nepozornost kupce. Odklikl objednávku, aniž by si přečetl důkladně obsah. Paní na to přišla později. Asi udělala objednávku několika předmetů jednorázově, jinak by musela vidět, že u toho konkrétního produktu je vysoké poštovné a neodklikla by to. Mohla určitě hledat jiného prodejce, který má to samé zboží s poštovným zdarma. Já nikdy nedělám hromadné objednávky, ale hezky jednu po druhé a pořádně čtu, kolik budu platit. A to mnohokrát objednávám deset i víc různých produktů v jednom dni, protože také objednávám pro své kamarádky a známé. Tím spíše si to hlídám, protože nechci mít pak problémy. Většinou si něco najdou a přepošlou mi odkaz a jelikož nerozumí cizí jazyk, tak nevidí, že u toho je poštovné. V tom případě pro ně hledám ten samý produkt u jiného prodejce, který to má třeba o púl dolaru dražší, ale bez poštovného. Ale v každém případě tu kamarádku napřed informuji a zeptám se jí, jestli to chce. Ještě jsem nikdy neměla problém. Ale chce to čas. Jsem v důchodu, tak mi to nevadí, ale kolikrát u toho strávím třeba dvě hodiny.

priklad1*

Na placení mám vyčleněný účet. Tam vždy vložím přibližně co mám platit. Nepodařilo by se zaplatit 2x tolik. Než se odklikne objednávka tak je vidět několikrát placená cena. To by musel být jeden slepej, aby to neviděl.

Jsem si jist co jsem objednával, že některý prodejce láká na nízkou cenu a pak odešle totéž zboží v menším rozměrů. V mém případě se jednalo o sverky a nebyl jsem sám kdo byl napálen.

Není to Váš případ, ale jelikož čtu také recenze od kupujících, tak kolikrát vidím, že kupec nerozuměl správně rozměrům, nebo popisu zboží a pak si stěžoval, že je prodejce podvodník. Přitom prodejce přesně uváděl stav nabízeného zboží. A navíc pečlivě upozorňoval na možnou záměnu. Přesto kupec neporozuměl a pak napsal, že zboží neodpovídalo nabídce. S tím jsem se už setkala nesčetněkrát, protože jsem pečlivá a všechno čtu. Kupovala jsem teď folii na kuchyňskou linku. je to podobná folie, jako se prodává na ochranu těch moderních telefonů. Prodejce uvádí, že je tlouštka 2 mm. Není to zrovna levné 50cm šíře 1 metr vyjde na naše peníze 140 Kč. Ale folie je absolutně geniální a po nalepení vypadá pracovní deska naprosto skvěle. No a já jsem četla recenze, že je folie tenká a že nejde nalepit, což není pravda. Dotyčný to prostě neuměl nalepit a tak napsal, že to je šmejd. Přitom tam mají i video jak postupovat. Ale když je někdo pitomý a ničemný a nečte, nebo se na video nepodívá a zkazí to, tak to je jeho chyba, ne toho prodejce. Tady u nás by metr takové folie stál minimálně 6 stovek, kdyby se tu dala sehnat.

A co se týče placení, tak ani nemám vyčleněný žádný extra účet a nikdy jsem neměla s AliExpressem problémy. Když jsem zboží nedostala, nebo došlo k nějakému problému, vždy mi byly peníze vráceny na můj účet. Vždy. Já jsem s tímto obchodem spokojená a už jsem tam nakoupila stovky zboží pro mne a mé přátele a všichni jsou spokojení.

 


0x

Vím, že se tu řeší principiálně zrušení objednávka z Alliexpresu... Nakupuji celkem dost a připadá mi to zejména u platby (kartou) celkem přehledné. Faktem ale opravdu je, že se člověk může zmýlit, či něco přehlédnout...

Dá se blíže specifikovat suma za poštovné? Jen jestli se má cenu u toho nervovat... V životě není všechno jenom výhra, někdy se prostě stane, že vše nevyjde jak by si člověk představoval.. Ale jak nejde o život, tak nejde o nic.. Může být i hůře... A je si třeba na to v životě i zvyknout... Prostě o tom život je... A určitě ještě v životě proděláte více než pár desetikorun, či stokorun...

No já jsem jednou viděla u jednoho zboží cenu do dvaceti dolarů a poštovné 50$ bylo to posíláno z USA. Takže ono je možné všechno. Ale není to chyba systému, ale jedince, který není pozorný, nebo tomu nerozumí, klikne na cokoliv a pak se diví.

priklad1*

Třeba toto. Z Číny pošta zdarma, že Španělska 20 dolarů

aliexpress.com/...

Elektroniku a další objednávám tady. Sklady v EU. Třeba Polsko. Za 4 dny doma, žádné obavy s DPH

m.geekbuying.com/...

Nebyl by odkaz na tu fóliji na kuchyňskou desku?

Ano, posílám odkaz. Nabízí různé rozměry, je třeba si to pořádně prohlédnout a změřit. Já jsem naprosto spokojená a včera jsem objednávala další 4 metry, na skříňky na chodbě. Když jsem si pořizovala novou desku do kuchyně, tak jsem právě chtěla tu lesklou, ale bylo to fakt hodně drahé. Tak jsem si koupila tu matovou. Už je to 4 roky a ani jsem netušila, že si mohu tu folii koupit a sama nalepit. Vlastně jsem to objevila v tuto dobu, když jsem hledala u Aliho samolepící vynilové tapety. Lituji, že jsem to nevěděla dříve. Výsledek je geniální.

fr.aliexpress.com/...

Já jsem si koupila 2mm tlustý a je to akorát.

Doporučuji napřed pohledat i u jiných prodejců a vybrat si toho, který Vám bude nejlépe vyhovovat. Teď jsem si všimla, že já objednávala u jiného, ale zkusím i tohoto, protože se mi zdá trochu levnější. Mně teda ten co jsem u něho objednávala už po druhé, udělal cenu a ihned odeslal.

priklad1*

Díky, jen musím přes nějaký klíč vyhledat anglickou verzi.

Jak udělal cenu nevím. Jen vím, že když je zboží v koši a platba neodešla, tak tuto cenu může obchodník upravit

priklad1*

Zdá se že 50 cm je úzké. To to nastuvujete?

Já mám desku širokou 60cm a tak jsem si objednala šíři 60cm. Mají ji samozřejmě také, jen musíte pohledat, nebo napsat do nahoru do vyhledávače rovnou, že hledáte tu folii 60 cm širokou a rozbalí se Vám nabídka všech obchodníků, kteří tuto folii prodávají a tam si vyberete. Já používám francouzský prohlížeč, ale velmi snadno to najdete v anglickém, nebo v tom, který používáte Vy.

priklad1*

Jistě, většinou je nabídka 50 cm. Viděl jsem i širší. Taky metráž. Lepili to na okna. Video je co to vydrží, postup jsem zatím nenašel

Pozor, ta co se dává na okna není ta samá! Ta nepatří na desky stolů. Až najdu to video jak se to lepí, tak přepošlu. Ale mohu popsat. Stolní deska musí být odmaštěná jaovou vodou. Pak si do rozprašovače připravíte vodu smíchanou s Jarem. Pak ze zadní strany folie stáhnete celofán a celou tu folii postříkáte jarovou vodou a zrovna tak i desku stolu. Pak přiložíte na desku srovnáte do roviny a starou platební kartou, nebo kuchyňskou plastovou kartou vyháníte tu mýdlovou vodu a vzduch. Jde to nádherně.

Tak tady to máte a já objednávala tu 70 cm širokou

fr.aliexpress.com/...

odmaštěná jarovou vodou. překlepla jsem se. Abyste si nemyslel, že jde o nějaký zvláštní preparát.

priklad1*

Díky. Poškrábanou desku to nevylepší, ale na novou jistě dobrá věc

Tak hodně poškrábanou určitě ne, ale já ji moc poškrábanou neměla. Takže já jsem nadšená.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]