Nejste přihlášen/a.
Ááááá, moje oblíbená cesta - proplést se Alpama.
Koukám, že tvoje mobilní verze Mapy.cz našla tu správnou cestu nad Klagenfurtem. Online verze pořád posílá za hory i když ta placená S-strasse končí hned za tím městem.
Problém je v trasování u těch fialových háčků. Ta tvoje cesta vede po malých okreskách přes velký kopec. Ty fialové háčky po původní hlavní silnici přes malé město. Sleduj cedule, at tam omylem nenajedeš na placenou dálnici nebo S-strasse. Minimálně v online Mapách to jde pěkně přiblížit.
Příjezd do Itálie je po původním hlavním tahu před výstavbou dálnice.
Není to ubíjející nuda jako Vídeň-Graz-Klagenfurt. Je to taková mentální pohodovka, když nikam moc nespěcháš. Něco po cestě uvidíš. Když cesta je cíl.
Za mě
Já bych jel takto en.mapy.cz/... No možná bych se vyhnul v Itálii dálnici, protože jedna cesta stojí pomalu jak roční známka ČR a Rakouska dohromady, ale pořád by to bylo tak o 2h rychlejší než vaše varianta. Jet 600km 10 hodin mi přijde poněkud zdlouhavé.
To je asi jediná rozumná alternativa.
600km po okreskách a ještě 3x do měsíce, to je masochismus nejvyšší úrovně.
Vídeň by se dala objet ze západní strany. Já jezdím přes Alland a vyjíždím u Bad Voslau (ovšem z Jindřichova Hradce je to trochu z jiného směru než od Vás).
Že se tam nedá moc natankovat je sice pravda, ale já tankuji až ve Vilachu takže je mi to jedno, zastavovat každých 5 minut také nepotřebuji a jestli si udělám pauzu na jídlo ve 12 nebo až v 1, protože dřív nebylo kde, mě taky netrápí. Pokud z nějakého důvodu potřebujete častější zastávky nebo vás ta trasa nebaví tak se samozřejmě nedá nic dělat a asi budete muset zvolit jinou trasu
ovšem z Jindřichova Hradce je to trochu z jiného směru než od Vás
Hehe, bydlíte 20km od sebe V nejhorším se potkáte ve Waidhofenu a pak na už jedete společně směrem na dálniční most přes Dunaj u Kremže (Krems).
imgify: Tak JH vs. Telč je více jak 40km. Nicméně já psal o té variantě, kdyby kolega jel na Znojmo (tudy já bych z JH v žádném případě nejel) a potom je to rozdíl.
Pokud by jel na přes Slavonice na Waidhofen, tak to se samozřejmě "potkáme".
Kdyby jel na Znojmo, tak musí jet centrem Vídně. Myslel jsem, že hlavním bodem vašeho návrhu měl být přejezd mostu u Kremže, aby mohl objet Vídeň ze západu tou vaší zkratkou.
Nehledě na to, že tah Jihlava-Znojmo-Hatě-Vídeň má brutální objem dopravy na tu českou jednoproudovku. Rakušáci si tam alespoň postavili dálnici, ale na české straně dálnice podle aktuálních platných plánů nebude ještě dalších minimálně 35-50 let.
Ano, máte pravdu.
Já bych ale tak jako tak do Lido di Jesolo jel klasicky přes Salzburg a Villach, to je nejlepší varianta.
Ano, chápu že pokud to tazatel jezdí 3x měsíčně, už mu to přijde "okoukané" (byt ta cesta přes Alpy je krásná), ale i když vymyslí jinou trasu, za pár jízd se mu "okouká" také. Nehledě k tomu, že všechny jiné trasy jsou pomalejší.
Budu muset později porovnat délku přes Salzburg a přes Vídeň. Teď na to nemám čas.
Přes Salzburg se navíc platí extra dálniční tunelové mýto za Tauern.
přes Salzburg: 721km, 7:49 + mýto za Tauern 12,- € jednorázově nebo 71,- € roční s dálniční známkou
přes Vídeň: 743km,7:40
přes západ Vídně: 774km, 8:03
přes Alpy: 655km, 10:00 (tazatelova původní trasa přes ty 2 kopce údajně 626km, 9:40)
Když už jsem tak vyčerpávajícím způsobem uvedl výše detailní trasování všech cest včetně map do Jesola, tak by mě docela zajímalo, proč tam někdo musí jet 3x měsíčně. Nějaký nápad mám, ale zdá se mi dost krkolomný.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.