Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Změna hotelu CK - nízká kompenzace

Od: kajos odpovědí: 5 změna:
Dobrý den.
Vrátil jsem se z týdenní dovolené v Řecku. Měl jsem vybraný 3* hotel, kam jezdíme každý rok. V hotelu služby odpovídají 4*, neodpovídají však rozměry pokoje proto je oficiálně hotel klasifikován jako 3*. Hodnocení na tripadvisoru 4.5/5 a cena ubytování 50 000/ 2 os. s polopenzí. Dovolenou jsem vybral právě kvůli tomuto hotelu (nikam jinam na ostrově jsem nechtěl).
Po příletu do destinace nám CK oznámila, že hotel nemá kapacitu a přesunula nás "do lepšího", 4* hotelu na jiném místě ostrova. S přesunem jsem nesouhlasil, po půl hodině dohadování jsem jí donutil sepsat to alespoň na papír, nic jiného se dělat nedalo. Volal jsem i na linku CK v ČR, ale ti mě odkázali na delegátku v destinaci.
Po příjezdu do "lepšího" 4* hotelu bylo vše horší - sice větší pokoj, ale vybavení staré 20 let, jídlo z polopenze nekvalitní a navíc poloviční nabídka oproti původně vybranému hotelu. Jednou dokonce u snídaně plesnivé pečivo. Pláž sice blíže, ale u rušné silnice. A pro zajímavost - hodnocení na Tripadvisoru jen 3/5.
Hned druhý den jsem sepsal u delegátky další stížnost, opět hovor do ČR. Půldenní dohadování k ničemu. Další den už mi delegátka nebrala telefony a v hotelu se již neukázala.
Hned návratu do ČR jsem byl na pobočce zažádat o kompenzaci. Nabídli poukázku na 5000 Kč na další zájezd (haha). Po dalším dohadování nabídli vrácení 15% ceny s tím, že jsem dostal lepší hotel (papírově). S tím jsem opět nesouhlasil. Nakonec jsem to řešil přes nějakého ombudsmana a resumé je, že dle nějaké úmluvy se v případě změny hotelu vrací max 25%, ale že jsem byl ubytován v hotelu vyšší kategorie a že bych také nemusel dostat nic. Moje stížnosti prý jsou subjektivní. A pokud chci, mohu to řešit soudní cestou.
Měl jste někdo podobnou zkušenost? Mám šanci dostat z CK vyšší slevu? Dovolená za nic nestála.
P.S. mnou vybraný hotel nabízí kapacitu pouze CK a není možné ho rezervovat přes booking nebo web hotelu...

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

etana*

4x

Mám podobnou zkušenost - s lidmi, co si kazí dovolenou neustálým brbláním, co je horší a co mělo být takhle či onak. Často kazí dovolenou i všem okolo. Jediné doporučení je příště při objednávce výslovně uvést, že si nepřeji měnit hotel (čímž nevyhovíte podmínkám cestovky a ta s vámi nebude chtít uzavřít smlouvu) a prostě jet bez cestovky, vše si zařídit sám (za ty peníze to klidně zvládnete). Pak budete moci hudrovat jen sám na sebe. Chce to trochu nadhled.

Když vás cestovka ubytuje do hotelu, který je o 25% levnější než který jste si zaplatila, tak to chce opravdu nadhled. Možná proto nebo právě proto, toho cestovka začne zneužívat víc a víc a třeba si příští rok připlatíte znovu.

 


2x

Stalo se mi to jednou, cca před několika lety na Rhodosu. Nemám "svůj" hotel, takže mi to bylo v podstatě jedno - hotel jako hotel. Neřešil jsem hvězdičky, ani jak je na tom "papírově", ale byl na odlehlejším místě, což mi vyhovovalo. Cestovka to kompenzovala fakultativním výletem zdarma a zdarma zapůjčením auta na 3 dny.

Já jsem s tím byl spokojený, druhá rodina ve stejné situaci a s nabídkou stejné kompenzace v tom viděla naprosto zásadní problém. Všechno je relativní.

 


0x

Co má CK uvedeno v obchodních podmínkách ohledně změny hotelu, náhrad a pod.?

 


0x
Nebyla to cestovka Pantour?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]