Nejste přihlášen/a.
Mám podobnou zkušenost - s lidmi, co si kazí dovolenou neustálým brbláním, co je horší a co mělo být takhle či onak. Často kazí dovolenou i všem okolo. Jediné doporučení je příště při objednávce výslovně uvést, že si nepřeji měnit hotel (čímž nevyhovíte podmínkám cestovky a ta s vámi nebude chtít uzavřít smlouvu) a prostě jet bez cestovky, vše si zařídit sám (za ty peníze to klidně zvládnete). Pak budete moci hudrovat jen sám na sebe. Chce to trochu nadhled.
Stalo se mi to jednou, cca před několika lety na Rhodosu. Nemám "svůj" hotel, takže mi to bylo v podstatě jedno - hotel jako hotel. Neřešil jsem hvězdičky, ani jak je na tom "papírově", ale byl na odlehlejším místě, což mi vyhovovalo. Cestovka to kompenzovala fakultativním výletem zdarma a zdarma zapůjčením auta na 3 dny.
Já jsem s tím byl spokojený, druhá rodina ve stejné situaci a s nabídkou stejné kompenzace v tom viděla naprosto zásadní problém. Všechno je relativní.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.