Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat zda jako zaměstnanec na HPP u firmy a živnostník na vedlejší poměr mohu fakturovat materiál svému zaměstnavateli? Zabývám se projekcí průmyslové automatizace a sám mám eshop a montuji IT sítě a kamery. Už kolikrát se stalo, že jsme poptávali do objektu kamerový systém u cizí firmy, na kterou se čekalo dlouhou dobu. Otázka tedy zní: Mohu si to z firmy objednat sám u sebe, pak to dodat, namontovat a zaměstnavateli vyfakturovat práci + materiál?
Díky za odpovědi.
Na dodávku materiálu se zpravidla dělá výběrovka. Můžete poptat i svou firmu. O všem by měl vědět zaměstnavatel. Předpokládám, že máte jeho písemný souhlas se svým podnikáním. Pokud výběrovku vyhrajete, pak někdo vystavuje objednávku, příp. kupní smlouvu a někdo ji schvaluje. Pokud jste to zrovna Vy, pak bych pro jistotu nechal dokument podepsat přímým nadřízeným.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.