Nejste přihlášen/a.
Dobrý večer, byla jsem na pobočce reklamovat žárovku do teraria. Nahlásila jsem závadu e-mailem společnosti. Bylo odpovězeno, že mám nárok na reklamaci, ale musím donést zboží osobně. Zářivka mi praskla tak, že se mi uvolnila u závitu a sklo se vysypalo do teraria. kde se zvíře mohlo pořezat! Tato zářivka mi praskla už několikrát a to vždy po 3 měsících. Myslela jsem, že objímka už je stará, tak jsem koupila nový zdroj. Jenže tím to nebylo, prostě vadné zboží. Teď už jsem se naštvala. Koupila jsem jen trošku jiný typ, ale u stejného výrobce. Osobně jsem donesla zářivku ( v krabičce od té nové s vypolstrovaným dnem) tedy střepy a závit, na prodejnu. Dostala jsem do ruky protokol o přijaté reklamaci. Za půl hodiny mi volala slečna zpět, že mi nemůžu poslat zboží na reklamaci, protože jsem jí prý přinesla jinou zárovku. Jinou jsem doma neměla. Normálně si doma UVA a UVB nesvítíme, tudíž nemohlo dojít k záměně. Řekla jsem jí, že to je nesmysl, jestli jí to teda souhlasí s účtenkou, no prý ne ... Jsem z toho docela naštvaná, protože jsem jí musela reklamovat osobně, 30 km od bydliště. Dívala jsem se na tu zářivku i doma. Na dně je nápis výrobce, typ a watty. To samé na účtence. Není možné, aby nic nesedělo. Myslím si, že slečna měla na mysli pouze tu krabičku, která s ní nesouhlasí. Takže já jako blbec jsem jim teda k tomu dala krabičku od té doma, co mi zase za měsíc praskne. V jejích obchodních podnímkách jsem našla jen to, že má mít zboží všchny jehou součásti. To přeci není obal. Zítra budu na pobočku volat a ráda bych od vás získala nějaké zkušenosti, jak se nejlépe bránit. Podle zákona přeci obal nepotřebuji. Mám jim snad vyhrožovat ČOI?
Ničím nevyhrožujte, to nechte dětem a mafiánum, doporučuji pročíst si reakce Dtestu, na toto téma případně, nepovede-li to k úspěchu, můžete je kontaktovat, telefonicky, na jejich lince 299149009 nebo 222767221. Je to jen za cenu hovoru a výsledek by měl být posouzení situace, vysvětlení na čí straně je právo a sdělení příslušných paragrafů. Mimochodem na rozbíjení takovýchto zdrojů světla si dejte veliký pozor a nedělejte to, obsahuje to jedovatou rtut. Osobně si však nedovedu představit reklamovat v záruční době rozbitou zářivku. Nefunkční ano, ale rozbitou? To je jako reklamovat nabourané auto, nebo vyteklý šampón.
Nerozumím Vaší odpovědi. Nabourám si auto sama, nebo vinou druhého. Vyteče mi šampon špatným uzavřením. V těchto případech by tedy museli auto a šampon sami expolodvat. Zářivka mi praskla používáním, které bylo k tomu určené. V obchodě mi řekli, že mi na 100% vrátí peníze, zřejmě nejsem jedinná.
Podle zákona jste jim mohla vrátit tu zářivku bez původního obalu. Třeba jen zabalenou do nějakého papíru. Zvláště, pokud jste jim ji vezla osobně a nehrozilo nějaké další poničení během přepravy třeba poštou. A asi právě proto chtěli, abyste ji přivezla osobně. Ta prodavačka nemá pravdu a obrátila bych se přímo na obchod a jejich reklamační oddělení. S prodavačkou bych se nebavila.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.