Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nahota v rodině

Od: nel odpovědí: 55 změna:
Dobrý den, mohla bych znát váš názor? Mám přítele 23 letého. Jsme spolu rok a půl a vetšinou máme toho společného až na vyjímky.. Nejhorší nepříjemností je jeho chování v rodině a rodina sama.. Rodiče chtějí, abych k nim jezdila na víkendy a já jsem byla moc ráda, protože takhle jsme mohli být s přítelem pořád spolu a poznávat jeho rodinu.. Má mladší sestru o 10 let.. Bude ji 13 let. A nelíbí se mi přístup rodičů k intimnímu soukromí. Jeho matka po sprše zavolá přítele a říká mu, at jde hned po ní, ona si čistí naproti němu zuby a on se vyslíká a vůbec neprojevuje známky studu, do toho příjde sestra a jsou tam obě.. Naopak jejich táta má zákaz do koupelny co se týče sestry od přítele.. Strašně moc mi to vadí a nevím co mám dělat.. Vážně by dospělý chlap měl mít udržované soukromí nehledě na dospívající sestru.. Matka chodí nahá po bytě a přítel učumuje. Jako miluju ho moc, zažila jsem s ním všechno.. Ale když jsem se mu svěřila tak mě okřikl, že se před rodinou nestydí a že mám být ticho.. Jenže mě to prostě žere a konec mu prostě neumím dát.. Budu ráda za normální komentáře a pochopení.. Děkuji,..

 

 

55 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


11x

Dobrý den. Pokud to mají v rodině takto nastaveno a nevadí jim to, neuděláte s tím nic. Pokud je Vám to nepříjemné, tak tam nejezděte. Vy jste jen návštěva, ale oni jsou tam doma a zřejmě jim to připadá normální, narozdíl od Vás a vyhovuje jim to tak. Bez ohledu na to, co si o tom myslíte Vy. Jaké si to udělali, takové to mají.

 

vilik*

8x
Dotaz má víc rovin.
Nahota je dost tabuizovaná, už hodně malé holčičky si například berou dvoudílné plavky.
Přitom v naší generaci 40+ bylo normální koupat se v tomto věku bez nich. Toto opatření celkem chápu, dříve nebylo běžné umistování fotek na internet.
V rodině je věc jiná. My s manželkou a s dětmi, nyní již skoro dospělými, jsme vždy chodili doma běžně velmi lehce oblečení. Také jsme se občas koupali venku zcela nazí. Nemáme problém jít vzájemně do koupelny, jen jsme zvyklí tukat a ptát se, jestli smíme, přeci jen, jsou činnosti, kdy někoho dalšího nepotřebujete. Ale běžné sprchování a čištění zubů jsou pro nás normální. Zvlášt v ranní špičce.
S příchodem partnerského vztahu dětí, ale i návštěv kamarádů, jsme i my narazili na problém. Když nás navštíví, musíme se vlastně v našem soukromí omezovat. Nejen v koupelně a v pokojích, ale všude. Prostě nemůžu jít nahý z ložnice na záchod, protože můžu potkat po cestě cizí lidi. Takže trpíme a čekáme, až vypadnou . Ale samozřejmě běžně se chováme, jak jsme zvyklí. To samé chování vidím, když přijdeme na návštěvu k rodičům, také zachovávají běžné dekorum, i když jsou zvyklí na určité pohodlí.
Z tohoto pohledu mě proto nepřekvapí určitá forma intimnosti. Ovšem co mě zarazilo, je váš popis vyloučení sestry ve vztahu ke vstupu do koupelny otcem. Jedině, že by si to sama nepřála, což by bylo v jejím věku i pochopitelné. To by ale byl vyloučen i přítel.
Co mě skutečně překvapí je skutečnost, že vás přítel okřikuje a vy se necháte. To je na zamyšlení, tím bych se zabýval.
nel

Děkuji za odpověď.. Je to holt velice nepříjemné a složité.. Ano, nebudu jezdit na noci, ale pomyšlení, že se přítel doma ukazuje a rodina zná dokonale jeho přirození a vše.. To mě znechucuje.. Je to určitě i mojim vychováním.. A taky věcmi ve vztahu.. S přítelem už to tak mám všestranně těžké, ale k tomu se radši nebudu vyjádřovat. Jen je nefér, když může cokoliv dělat a já musím být pod zámkem.. Nedokážu se odmotat.. Musela jsem se anonymně zeptat, protože mi říká, že jsem střelená když mi to vadí.. Hlavně u něj bych byla nejradši v hábitu nějaké arabské ženy.. Nojo, uvidíme.. Jen je to prostě stejně nemožné když prostě mám přítele, který doma slouží jako televize... Děkuji za Váš čas, dobrou noc. :/
vilik*
Možná by bylo na místě přehodnotit váš vztah komplexně.
Ve 23 letech se upnout na někoho, koho popisujete, mi připadá zbytečné a hloupé.
Časem se spíše mění návyky k horšímu.
nel

Jde to k horšímu.. Je mi 19 let.. Vztah máme hodně majetnický, zavinil to on sám, protože mi zakazoval dokonce vlastní sestru, abychom chodili ven atd. Tak jsem začla taky zakazovat a hádáme se kvůli maličkostem.. Protože on pak nemůže nic svobodně dělat, jen za zády a já pak se jen ničím.. Když se mi něco nelíbí je to prý blbost.. Za to já ani nemůžu být na svém mobilu a nemůžu se s nikým bavit.. Nechci si stěžovat, jen je nefér jak si vyskakuje, že mi vše vadí, když si to tak nastavil on sám.. Nevím jestli rád manipuluje, ale prostě ani nepoznám faleš.. Jo, jsem blbá, ale já těch konců mu dala.. A stejně jsme pořád spolu... Je úžasný to jo, jsme do sebe strašně moc zamilovaní, ale máme taky svou strašně moc černou stránku :/ jen mě prostě nejvíc štve to soukromí.. Mají v koupelně zámek, tak proč se připitoměle nezamkne! :D ... Je bouřka a jsem sama, fuu bojím se.. Totiž nemám ani žádné přátelé díky němu.. a ta bouřka a teď mé svědomí jak se veřejně i když anonymně svěřuji mi přihání větší hrůzu :/
vilik*
Ta koupelna je pouze zástupný problém. Dokonce bych řekl pseudoproblém. On totiž takové chování vnímá jako normální a vy mu to vyčítáte. Já bych vaši reakci také v tomto případě vnímal jako přehnanou, dětinskou a hloupou.
A proč mu to vyčítáte? Protože máte problém spolu komunikovat. Vyjasnit si vaše požadavky. Nejste schopni vzájemných ústupků. Nemáte normální fungující vztah. Místo toho se zbytečně omezujete, hádáte se, trváte na svém. A samozřejmě se tím vzájemně ničíte. Uvědomte si, že nejste ničí majetek.
Kdyby vám bylo víc a měli třeba děti, poradil bych manželskou poradnu a snahu o záchranu vztahu.
Takto radím rozchod, hledání nového lepšího vztahu a v něm zejména komunikovat, dohodnout normální pravidla, nedělat ústupky bez kompenzace v jiné oblasti, prostě trochu vyzrát a na základě toho být s jiným partnerem v spokojeném oboustranně naplňujícím vztahu.
Ovšem, rozhodnutí je na vás. Já bych v takovém vztahu dobrovolně nezůstal.

@vilik mluvíte mi z duše. V podstatě jste napsal příspěvek za mě.

athenaise*

@vilik ...i za mne mluvíte

liska5

Vilíku, souhlas

 

jvxx

8x
Nahota je ok, ale jestli vám běžně říká, at jste ticho, tak z toho žádný dobrý konec nekouká. Vzájemná úcta je základ každého vztahu.
Ano. Co si to dovoluje jí okřikovat? Není to její otec.

 


6x

Jediná možnost jak už jsem napsal dříve, kopnout ho do zadku a zbavit se ho. Vy jste na něm závislá /možná úžasný sex?/ a posloucháte ho jako pejsek, nebo dostanete přes papulu /zatím možná jen obrazně a ne skutečně, ale třeba i to jednou přijde/. On se nezmění a Vy se budete po jeho boku jen a jen trápit. Zdá se, že nemáte ani nějakou svoji hrdost. Pak ale jste opravdu blbka, která bude v životě jenom poplakávat nad osudem /který si sama přivodíte/ a jednou to stejně dopadne zle /rozchodem se zbytečně promarněnými léty, psychyatrickou léčebnou, nebo, nedejbože, sebevraždou/. Lepší vývoj nevidím. Takže pryč od něho a jeho rodiny! Přeji Vám trochu víc síly a už jenom pěkné dny !

Hezky napsáno!
dolga*

jak123 dnes 12:18

Souhlasím s Vámi. Jde podle mně o labilní jedince, kteří by spolu neměli být vůbec. Jeden i druhý chce být neustále přesvědčováni i formou rádoby sebevraždy, jak milují a jak jsou druhým milováni. Myslím, že se ale doopravdy rádi nemají ani za mák. Láska nepotřebuje velké divadlo a velké jeviště. V tomhle světě zmítajících se teatrálních citů bych žít nemohla. Na druhou stranu se o mně říká, že jsem realista. Tak asi proto nesnaším divadelní scény..

Láska je podle mně to, že moje polovička onemocní a já se budu starat, aby mu bylo lépe, vytvářet podmínky pro uzdravení a tak tedy rozhodně u mně není láska to, že se uchylně 30x jako zabiju, dám pozor, abych si neublížila a budu si myslet, že tím ukazuji sílu své lásky. Jedná se tedy o dva nedospělé jedince a doufám, že spolu nebudou mít dítě, podepsali by se na něm hrozně tedy..Možná ty Bohnice by nebyly marné už ted. Aby je daly trochu do cajku.

 

leon*

4x

Podle popisu je celá jejich rodina nějaká divná. Vůbec se vám nedivím, že cítíte starost i z přístupu vašeho přítele k vám. Teď si představte, kdyby jste měli spolu děti, tak by je vedl také k tomuto chování, co se týče intimity. Vás by to štvalo, ale on by vás překřičel, že je vše v pořádku, protože on byl tak vychováván a nedal by vám prostor na váš nesouhlas. Musela by jste být asi pevnější ve vašem názoru a nenechat se ovládat. To ale zase vyvolá hádku, přítel by asi neuměl ustoupit.

nel

Právě, taky jsem přemýšlela nad budoucností.. Navíc kdysi na mě dal, teď už ne.. Se urazí a nekomunikuje semnou, já mu nemůžu ani říct půl slova, protože mě sekne a zdůrazní, abych mlčela.. Nechce se hádat a ani vědět co mi vadí.. Chce si jen prostě semnou užívat a se sebou.. Je čím dál arogantnější.. Asi díky mě, jak má mě hezky v hrsti.. Jednou jsem mu dala sbohem a šel se málem zabít.. Pokud o sebevraždu? Nejmíň 30x .. Protože když mu něco říkám on neposlouchá a pak se naštvu a ignoruji ho.. Už dostal 10390x přednášek a co z toho? Je to prostě chlap bez mozku.. Miluje mě, ale prostě furt něco zbytečného musí dělat.. Už si nebudu stěžovat.. Co se má stát, stane se
To se divím, že jste to s ním dávno neukončila. Nemyslím si, že Vás miluje. On Vás chce ovládat a manipulovat. Má rád hlavně sebe. Když ještě vyhrožuje sebevraždou, tak takovýho už vůbec nechtít. Na co takového chlapa? Jenom trápení by s ním bylo.
nel

Asi jo :/ někdy mi to tak příjde..

 


3x

Je fakt, že do toho, jak to mají v rodině, nemáte co mluvit. Buď se přizpůsobit, nebo tam nechodit. Ale to, jak se k vám chová, to je jiná věc! Pokud vás okřikl, že máte být ticho, i ty další věci, o kterých píšete, být vámi, tak se sbalím a už by mě nikdy neviděl. Protože, buď máte nějakou důstojnost a hrdost, nebo jste blbka /promiňte/ a připravujete si život v područí kreténa, kterého budete poslouchat jako malé děcko. To chcete? Jste mladá a chlapů, kteří si vás budou vážit ještě pár určitě potkáte. Tak z takovéhoto poddanství raději rychle pryč, abyste si mohla vážit sama sebe.

nel

Nemám co mluvit a taky s tím nic neudělám.. A s jeho chováním taky ne.. Někdy mi připadá jako hajzlík, pak zase jako dobrý kluk.. Někdy mám hodně smíšené pocity.. Právě, že rychle pryč od něj nejde.. Hodně moc jsem se zamilovala :/ a když už jste v tom tak jste prostě slepí nebo nevím :D

Budete na to muset přijít sama a bude Vás to stát hodně trápení. Promiňte, že to tak řeknu, ale ve Vašem věku jsem byla stejně blbá, dokonce jsme se vzali a máme syna. Za tři roky manželství skončilo, ale ta pachut zůstala dlouho a syn už napořád. Za něho jsem vděčná a nakonec za tu zkušenost taky, protože od té doby poznám manipulátora na sto honů.

nel

Jee to budete určitě já za 3 roky jak tak píšete.. No snad neskončím stejně :/ i když pravděpodobně je to na 80% ..
liska5

Chvili jako hajzlík, jindy jako dobrý kluk, demonstrativní pokusy o sebevraždu. Syknutím Vás umlčí a nesmíte ani říct, co vám vadí.. Tak takhle se chová hysterický manipulátor. Neupínejte se k němu! Sbalte se a zmizte. Nadechněte se do svobody a do nové etapy. Tahle zkušenost, at je Vám poučením .

nel
13.08.19 21:47

Děkuji..

 

joudic*

3x
pred cizima mi to prijde teda uchylne napr ta matka.. do koupelny, kdyz byla segra ve vane jsem vzdy jako starsi bratr mohl, ale schovala se samozrejme.. nedokazu si predstavit, ze by ve 13ti s rostoucima prsama skakala okolo naha nebo ja okolo ni chodil s perem venku. Stejne to mate fuk, podle toho co ctu, ten vztah zacina uz umirat.
nel

Nojo, škoda že mají mezi sebou celkem dost věkový rozdíl :/

 

pohanecka

2x

Tento vztah nemá budoucnost.

Zkusili jste to, prožila jste první zamilování, první sexuální zkušenost, učíte se první společné chování ve dvou a i soužití s jeho rodinou.

Určitě bych Vám doporučila přehodnotit tento vztah, není to normální, aby Vás okřikoval, aby Vám nařizoval, s kým se budete stýkat. To je velmi varující signál, to si nesmí nikdo dovolit. V budoucnu se budou šrouby utahovat. Už nyní se hádáte a bude to ještě horší. Takže co nejdříve nohy na ramena a zkusit být svá, nezávislá, sebevědomá.

V jeho rodině jste cizí prvek, na návštěvě, nemůžete je komentovat a napravovat. Možná, že se k sobě nehodíte, máte v sobě blok, každý jste byli vychovaní jinak.

Ale mě spíše vadí, že on má nad Vámi nadvládu. Vy potřebujete citlivý přístup ke své sexualitě a tu Vám přítel neumí dát. Ve Vašem věku to je o hledání vhodného partnera, tento to zřejmě není. Producírování zcela nahé tchyně před případnou snachou je dle mého názoru úchylné. Nejsou naturisti, nechodí na nuda pláže? To by potom bylo v pořádku a je to jejich styl života i když před návštěvou by se měli trošku zakrýt. Píšete pravdu? Neměla malé kalhotky a podprsenku? Byly vedra, tak se vysvlékla.

nel

Chodí předemnou ve spodním prádle a to nebylo horko.. Jejich táta v trenýrkách,.. Předemnou nahá nechodí pořád, jen sem tam když tam jsem tak jde do kuchyně a skočí si pro něco rychle a někdy se míhne.. Mě dopřávají soukromí, ve sprše nikdo nechodí.. Jen prostě je nelogické to, že když jdou spát.. Tak by měli když už TAM JSEM .. A normalne.. Když už večer nejí, tak se osprchovat a vyčistit zuby aby mohl jít bezproblému ten další... Ne sprchovat a nechápavě jít si mýt zuby až co bude jejich syn ve sprše.. Nebo říct "jdi do sprchy, já jdu na zuby" .. Pak když se osprchuje a vyleze, matka neumí počkat a hned se ho ptá na něco co může probrat v jiné místnosti.. To už je pro mě fakt moc a stejně.. Každý říká, že se ke mmě neumí chovat.. Takže stejně jednou už na to nebudu mít..

 


2x
Nejezděte tam k nim a scházejte se jinde. Taky mi to nepřipadá normální a vadilo by mi to. Navíc by za chvíli chtěli, abyste chodila také nahá a zapadla tam .
doplněno 13.08.19 10:20: Přispěji svým kratoučkým příběhem. V jedné seznamce mě kontaktoval jeden muž, je to 3 měsíce. A ten mi psal, kde bydlí a že mají bazén a že se mu líbím. Chtěl by, abych ho navštívila a koupala se, opakovala nahá u něj. Kdyby to tím skončilo, ale neskončilo. Pak mi psal, že má syna 19 letého a tomu, že se líbím také a on by také chtěl, abych se u nich koupala a opalovala nahá u nich. A že oba chodí po bytě a na zahradě nazí... Já mu napsala, at si najdou společnici.
doplněno 13.08.19 12:49: Možná jste z domova zvyklá poslouchat otce a matka ho taky musela poslouchat, aby to od něj neschytala. Tak jste na toto chování zvyklá. Nebo jste povahou trochu submisivní.
nel
13.08.19 10:01

Asi jo :D
nel

Tak to jsou úchylové, pokud nejste do něj zamilovaná jak já atd, tak rychle pryč za včasu, nebo dopadnete jak já..
nel

Žiju od 15 let sama.. Matku nemusím, nestýkám se s ní.. A otec mi zemřel v dětství.. Starám se o nevlastní prarodiče..

nico...asi Nikolko/?/ Žiju od 15 let sama.. Matku nemusím, nestýkám se s ní.. A otec mi zemřel v dětství.. Starám se o nevlastní prarodiče..PÍŠETE. To znamená, že život Vám už dal pořádné kapky, nutně jste musela být záhy samostatná a o mnohé se postarat a určitě to nebylo lehké. Starost o staroušky taky není jednoduchá věc! Máte zřejmě holubičí povahu a nedokážete odporovat, ale dnešek potřebuje více průbojnosti, nebo Vás dav zašlape. To ale neznamená, že si musíte nechat ubližovat /mám na mysli jeho chování k Vám/ a současně ubližovat i sama sobě tím, že se nedovedete vzepřít a z toho vztahu odejít. Je spousta práce třeba i desítky km daleko, sehnat bydlení také není tak velký problém, tak na co čekáte? Rád bych s Vámi mluvil, tady to nemá cenu rozepisovat.

nel

Tak můžete, ale jsem tu pod jiným jménem,protože mám celkem né moc nošené jméno :D a chci zůstat v anonymitě..

 

fialka2

1x

Jste hodně mladá, máte růžové brýle a jste snad zamilovaná. Vidíte, jak to mají nastavené v rodině, těžko snášíte. Nahota je normální, ale všeho s mírou. Přítel je hlupák asi, když okřikuje a manipulátor. Odešla bych, ukončila vztah a raději se stýkala s prarodiči. Poznáte rozumného kluka a jiný vztah. Tohoto hocha bych do partnerství ani jeho rodinu nechtěla.

nel
13.08.19 21:29

Děkuji

 


1x

Reakce na Váš příspěvek označený dnes v 00:15, přidaný jako komentář k id včera 10:29. Pokud na takovém blbovi tak moc visíte a nedokážete se od něho odpoutat, tak jste sama stejná blbka a je škoda nad Vaším naříkáním ztrácet čas. Nemáte žádnou hrdost a ponižujete se bez kapky vlastní důstojnosti. A nebo tady lžete, lžete, lžete! Z lidí, kteří Vám odpovídají a snaží se Vám poradit si děláte blázny a těšíte se z toho, že jste v životě aspoň něčím zaujala. No, je to dost laciné, aby to byl příběh. Člověk si prostě musí pořádně natřískat hubu, aby konečně prozřel. Zkráceně se dá říci: patří Vám to! Tak at se Vám v tom zhoubném společenství daří!

nel

Děkuji, nashledanou

 

nel

Děkuji všem za komentáře, máte všichni pravdu.. Snad se z toho dostanu.. A ukončíme to, pokud to tak půjde dál..
janm*

Njn., prostě vás pustili do svého soukromí které většina lidí běžným návštěvám neukazuje, vás zřejmě berou jako potencionální "snachu" takže před vámi nemají tajnosti. Jenže soukromí uvnitř rodiny je už tak intimní zóna že tam mohou být velké rozdíly mezi jednotlivými lidmi rodinami...Ono dříve jisté věci které se dodržovaly kvůli etiketě, např. že určité věci chování vztahy a návštěvy se např. před manželstvím netolerovaly měly i své praktické stránky, dnes jsou lidé bezprostřednější a méně formální, což mnoha lidem na jedné straně více vyhovuje, ale na druhé straně to skrývá různá "úskalí" jakého jste byla např. svědkem, nebot každý každá rodina to může mít dosti odlišné...Dříve se v tomto držel větší odstup, nepraktikovaly se většinou návštěvy "v nevhodné doby" tj. pozdní večery, přespávání apod. no a pak si to "mladí" udělali doma již "po svém" ve "svém"...

nel

Ano, přesně tak no.. To přespávání.. To mě furt přemlouval jeho otec, at tam u nich spím.. A mě to bylo blbé odmítnout když jsem mohla spát s přítelem.. Jeho sestra má s ním společný pokoj, předtím spala u rodičů, ale když se dozveděli, že v její posteli nespím a spím s přítelem, tak spí s náma v pokoji. Přítelovi to vadí, ale on doma poslouchá jak pejsek, takže říct si svůj názor to vůbec.. Hodně je taky na nic to, že mi matka vyčítá, že přes víkend chodí přítel kvůli mě pozdě domů.. A jeho sestra je zas naštvaná, že semmou dlouho tráví čas... Ale sakra však už je to chlap a v jeho rokách už by mohl bydlet sám a bude jednou bydlet semnou, to se jeho rodina nastěhuje k nám? Prostě je to i tak na nic.. Chtěla jsem se zeptat na tu nahotu a pak zjistíte, že to mám těžké i jinak a se vším jen prostě zbavit se té úzkosti a citů a jsem nejštastnější člověk :/ :D

 

id

0x

Nel, nechce s vámni přítel komunikovat, tak přepošlete tuto diskuzi na jeho email. Chce to léčbu šokem. Alespoň pozná názory druhých lidí na tento váš vztah/nevztah. Podle toho jak se k tomuto problému přítel postaví se rozhodnete dál. Jste mlaďoučká a proč si ve vašem věku dobrovolně pořizovat trápení. Zamilovanost přebolí a jistě si najdete partnera, který si vás bude vážit.

nel

On mi pak udělá naschvál .. I blbosti pak mi vrací.. Musím prostě nějak znecitlivět.. Já na podvádění nejsem a když nemám potřebu se s někým bavit a ani nemůžu tak to radši nedělám.. Já nelžu a nechci nic před ním tajit.. To on je asi jinačí.. Vždy jsem se vše pak dozvídala z jiné strany a pak potom ty konce že.. Stejně mu to někdy řeknu, kdy mě nebude chtít poslouchat..
nel

Ho vůbec názory nebudou zajímat, ale to, že jsem si něco dovolila psát :D

Aspoň vidíte, jaký je to kretén, a Vy se ho přesto držíte zubynehty. Pak Vás ale není třeba litovat ale konstatovat: patří jí to, když je blbá, tak at si to vychtná! Těžko se to takto píše, člověk s Vámi spíše cítí. Žel, implantace mozku se ještě neprovádějí.

nel

Však jo, jen prostě jsem chtěla vědět jestli jen přeháním nad tím co mi vadí nebo přítel je blbeček a rodina nenormální. Ale každý má své názory. Některé odpovědi mi něco daly a každopádně budu na tom pracovat.
janm*

Víte co je dnes pro vztahy největší problém? Lidé o všem příliš mnoho přemýšlí a vše řeší. Pamatujte že nic na tomto světě není dokonalé, tuhle máte toto, jinde bude zase něco jiného, rozhodnutí je pochopitelně na vás, ale s příliš puntičkářským přístupem budete pravděpodobně sama, tuto větu nemyslím jen na vás ale spíše obecně, dnes to platí snad pro většinu lidí, a vidíte kam většinou ty vztahy jdou, dříve nebo později "k šípku",,,,,

nel

Máte pravdu, děkuji za komentář

Rodina Vašeho chlapce není nenormální, je prostě svá. Ale on není dobrým partnerem pro život a nikdy nebude, tyto typy nikdy neprohlédnou a nezmoudří. Mám opravdu osobní zkušenost. Maminčin mazánek, její láskyplná péče byla ale ve skutečnosti ocelovým žalářem. Ona s ním manipulovala tak, že on cítil obrovskou potřebu se osvobodit od těch nalajnovaných očekávání a čas od času udělal něco (asi natruc, nebo z přetlaku), s čím ona absolutně nesouhlasila. Jako např. že začal chodit se mnou, kádrově naprosto nevyhovující. Ona s ním ale měla jiné plány, snažila se ho procpat aspoň do komunální politiky, a on jí to sabotoval čistě proto, že se pouze vzpíral tomu tlaku. A jakmile mu něco nevyšlo, běžel za maminkou a ta zařídila. A zase ho měla v hrsti. Tohle bylo něco, do čeho jsem nahlédla až po svatbě, tenkrát spolu mladí lidé nežili v domácnostech rodičů roky před svatbou, je to déle než 40 let. Bylo to opravdové peklo, žila jsem tam jako bezcenná přítěž v naprostém opovržení od tchyně (zkazila jsem jejímu synovi život), bez opory manžela, který bezvýhradně uznával svou matku a její moc. Nikdo si nedovede představit moji úlevu, když tchyně zařídila náš rozvod. S tříletým dítětem na druhé stání po 14 dnech, pamětníci těch dob užasnou.

Prostě se s ním rozejděte, na jeho teatrální výhrůžky a demonstrativní pokusy vůbec neberte ohled.

dolga*

Také si myslím, že jde o těžkého psychopata. 30x se pokusit zabít a nikdy se mu to nepovede, to o něčem svědčí. Otázka je, aby jednou to neprohodil a nechtěl zabít ji. A to by mu zaručeně vyšlo.

nel

Řeknu to takhle.. Protože zase břečím a nevím si rady.. Ze začátku jak se o mě snažil 2 měsíce a první 2 týdny spolu v našem vztahu po celou dobu co si hrál na nejlepšího kluka spal se dvěma nic netušícími a semnou.. Dokonce s jednou chodil.. A tu druhou nabádal k orálu.. Dělal to údajně z důvodu, že si nevěřil na lepší a že já mu dám do budoucna kopačky.. Byl to sukničkář a využíval holky.. Po měsících a roce já nic netušící a ty dvě kdy se to dozvěděly samy mu daly kopy a já mu nic netušící zbyla.. Ta jedna holka chodí semnou na školu a já nechápala proč tak na mě žárlila, protože přítel jasně řekl, že to byla jen kámoška co ho jen chtěla.. Tak jsem to neřešila, ale prostě něco mi nehrálo a jako bych věděla svoje a stála si za svým.. Až jak jsem.najela na jeho profil, zbyly tam hromady komentářů jak jsou zamilovaní a jak se těší na víkend plný hromadných orgií.. Neřekla jsem mu to hned, ale nejdřív jsem se ptala, jestli opravdu nelže a zapíral.. Pak jsem vše mu řekla a byl v šoku.. Prostě ten pocit, že byl u každé jiné holky co víkend kdy kutil do každé.. a celý rok se přetvařoval a měl zcela čisté svědomí to bylo pro mě opravdu velké zklamání.. A nebylo jen to, vždy se zachoval ohromně špatně a nevědomě si dělal co chtěl i když říkal, že jsem já středem vesmíru a že nemá potřebu si psát s žádnou.. Pak byl hovor a nebral to a já,že proč.. Prý je to kámoš říkal a byla to jeho bývala kámoška co si přidal na fb a lajkoval ji fotky.. Volala a nutila ho, aby šel ven.. A když s ní volal, úplně zapomněl, že mě má vedle sebe a hovor trval tak dlouho, dokud jsem mu mobil nesebrala a zeptala se, jestli ví, že má holku, protože ho opravdu nabalovala.. Ona to zavěsila a on po mém projevu jak je ulhaný a asi stálý děvkař s prominutím říkal, že u holek neumí říct ne a to hlavně u kámošek, se kterýma se údajně nebaví. Pak jsem mu dala konec, já bych nežárlila, ale každého by žralo, kdyby Vám říkal/a jak má jen Vás a nemá absolutně zájem o ostatní a ještě k tomu má velký problém s Vašimi přáteli a mrčí až je to děs a sám blokuje ve Vašem telefonu.. Takže vím, že je strašně hodný na okolí a prostě pako.. To byly dva body, kdy jsem mu dala konec, to byly ty sebevraždy nejhlavnější, kdy říkal, že mě miluje a že byl blbec a že už ví co má.. Po jeho breku a skoncováním s jeho životem kdy bylo vše už ok, se pak dozvím, že ji volal a omlouval se ji za mne a že se s ní bohužel kvůli mě nemůže bavit, chápete? a to tak bylo s každou.. Jen prostě když něco říká tak at dokáže a jedná fér a popř. Mi řekne, že to tak třeba nemyslel. Ale pokud on zakazuje, budu taky, nebudu pod zámkem.. Pak jako ochranka v obchodě pracoval a jel po prodavačkách, co se říkalo o něm hodně špatných věcí a když jsem mu řekla o kamošce, že tam bude pracovat, tak ji tam zjevně nechtěl, asi ji bral jako špeha,i když špehovat bych ho rozhodně nechtěla.. Tak jsem přišla na to, že tato jeho práce a já neexistuje a že je konec.. On udělal vše možné a řekl dokonce, že kvůli mě dá výpověď a že odejde něco dělat, že se chtěl něčemu naučit.. Odešel do strojírenství a tam si hodně nabil nos a ukázala se jeho lenivost a výmluvy.. Kdy? jsem se ptala jak se tam má a tak, tak okřikoval a byl sprostý a říkal, že dá výpověď a půjde tam, kde ho to bude bavit (barbínka) a že já mu nebudu diktovat a nařizovat, když jsem nic takového neřekla jen to, že když už bude mít práci jakoukoliv, jednou by mohl vědět že když nemá potřeby, at na mě v práci nezapomíná.. A nedělá zbytečné chyby.. Protože on mi vážně stačí a nehledám ani žadné kontakty s muži.. Mám kámošky a dobré i když mu i ty vadí.. On má taky tak co.. Jen prostě obavy, že mě třeba podvede jsou a když se mě zrovna teď arogantně ptá jestli budu s ním v jakékoliv práci, že je to jeho práce.. Nebo at jdu.. Po tom všem a arogantně semnou zachází.. At je v práci jakékoliv jen mu připomínám, aby nebyl zase hloupý a on hned že o tom nechce slyšet. Ale já mám prostě strach.. Pokud teda budu a dám mu zase důvěru.. Nevím zda by nic nezatajil, když to měl ve zvyku.. Údajně říkal, že se změnil a že máme společné zážitky, že by mě.nevyměnil, ale kdo ví.. Ale já se zbytečně nebudu omezovat, když jen hraje předemnou nezájem ostatních holek kvůli toho, abych náhodou se nebavila s někým.. Promiňte za sloh, jen jsem to trochu chtěla zostřit..

 

h0042*
Vzpamatuj se a vyser se na něho! Nezlob se, ale takovou naivní trubku jsem ještě neviděl.

@h0042 souhlas

nel

Promiňte, že Vám znepříjemnuji a kazím den, jen opravdu bych si nevymýšlela a nemám zapotřebí budit zájem lidí.. Jen jsem na vše sama a když jsem se chtěla zeptat na tu nahotu tak jste začali řešit přítele samotného a já blbá mladá se svěřila dopodrobna. Nechci lítost a jsem ráda za tvrdost a za ní děkuji všem jak můžete vidět, není to však výsměch jak popisuje pán. Jen je to strašně těžké, vše. Uposlechla jsem Vás a s přítelem jsem si to vyříkala a dopadlo to tak, že je opravdový blbeček. Budu se snažit zabavovat jinak, abych neskočila zase na špek. Přeji příjemnou pozdní noc.
nel

Ehm nějak tu od toho pána zmizel komentář, kdy mě měl za vymýšlející a ostatní věci. Nepamatuji si, .. Jen jsem mu poděkovala a smazal to :D tak ten komentář nečtěte.. A panu za poslední komentář taky děkuji máte pravdu :/ jen je to těžký

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]