Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Zamítnutí reklamace obuvi

Od: compix* odpovědí: 3 změna:

Nedávno jsem zadával dotaz o zamítnutí reklamace obuvy. Zkusil jsem radu, trvat na tom, aby obuv byla zaslaná výrobci. Bylo mi řečeno, že jsem obuv nereklamoval ihned po zjištění závady. Což samozřejmě nebyla pravda. Co by bylo nejlepší udělat nyní? Děkuji moc za odpověď

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

arecibo*

0x

Kontaktovat soudního znalce přes obuv na adrese datalot.justice.cz/... a nechat si na vlastní náklady udělat znalecký posudek.

Pokud tento dopadne dobře pro Vás, máte právo žádat opět reklamaci + náhradu za znalecký posudek. V opačném případě bohužel máte smůlu...

 

lidus*

0x

Moje dcera to vyřešila následovně.Nechala si v prodejně zavolat majitele a zvýšila hlas,říkala lidem co tam byli aby si dali pozor, že v botech za 1700 šla jednou a podpadky se zdeformovaly a prodavačka jí reklamaci nechtěla vzít s tím, že kdo ví kde chodila a že neumí chodit. Lidé jí se zájmem poslouchali a pan majitel se vyděsil, že mu odrazuje zájemce, prosil aby byla potichu a vrátil celou částku. Nedejte se!

Mimo téma:
To zní skoro jako pohádka Nicměně majitel asi neměl čisté svědomí tak to raději rychle vzdal

Ono občas stačí u reklamací trochu slušnosti a hned dotyčný z reklamací řeší věc trochu jinak, když tam přijdete a žačnete řvát tak to ochotě moc nepřidá

Pro tazatele- proč nepokračujete v původní otázce? Ten kdo nečetl původní dotaz tak netuší o co konkrétně jde a to se pak neradí moc dobře.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]