Nejste přihlášen/a.
Ahojte, koupil jsem na Alze před pěti lety sušičku. V ceně byla prodloužená záruka na další tři roky přímo od Samsungu. Takže sušička se zárukou pěti let a za tu dobu už čtyřikrát uznaná reklamace, teď je v servisu znova a já nevím, zda můžu odstoupit od kupní smlouvy z důvodu opakovaně objevujících se vad a žádat po Alze peníze zpět. Nebo se mám s tímto obrátit na Samsung, protože u Alzy je záruka jen ty dva roky? Je odstoupení a vrácení peněz vůbec možný? Díky.
Prodloužená záruka je prodloužená záruka...prodejce si může tvrdit co chce. Na to mu vždy reaguji, že občanský zákoník je nadražen jeho obchodním podmínkám i za předpokladu, že jsem s nimi souhlasil. Odstoupit od smlouvy můžete v případě uznání reklamace a to 3x stejné vady nebo 4x rozdílné...
ale nejspis si to jeste nepouzil v praxi, protoze prodlouzena zaruka je tak trosku neco jineho a s odstoupenim nemas sanci
Podmínky téhle dodatečné záruky nestanovuje žádný zákon, jako u té zákonné, platí jen to, na čem se strany domluví, tedy jestli je možnost odstoupení od ks ve smlouvě, pak to možné je.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.