Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nabídka účtu od Komerční banky - zdarma

Od: pedrysek77 odpovědí: 12 změna:

Mám dotaz, mám od počátku ČSOB Premium a využívám tam hlavně pojištění jako bonus - pojištění odpovědnosti v občanském životě zdarma, pojištění karty a zcela vyjímečně i cestovní pojištění, jelikož nikam nejezdím, maximálně tak do okolních států.

Podmínky účty neplním žádné, ale účet i tak mám ( zatím) zdarma. Hypotéku nemám, příjem také ne ( nechce se mi přeposílat) a vklady uložené u ČSOB, nedosahují požadované výše, nebot třeba Creditas, Trinity bank nabízí lepší spořící účet atam na úrocích vydělám více.

Teď jsem dostal nabídku od Komerční banky na vedení účtu Můj účet GOLD na 3 roky zcela zdarma. Pouze prý stačí si převést účet od ČSOB ( mobilita klientů) nebo založit v KB další produkt - stačí spořící účet.
K účtu je základní cestovní pojištění ( pro moje cesty, zatím stačí) a autoastistence a výběre ze všech bankomatů zcela zdarma.

Dnes mám schůzku v bace, kde mi dokonce KB zřídí číslo účtu na přání a to:
vzor: 115 - 19801980/0100 ( rok narození)

Potřebuji poradit, zda jít do Komerčí banky a využít účet GOLD zdarma?
A případně zrušit ČSOB Premium?
Nebo je lepší zůstat v ČSOB a využít ČSOB konto Plus?

U KB se mi líbí dobrá mobilní aplikace, podpora placení Apple a řadu dalších technických vychytávek.

 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

figurek*

0x

no. Myslím že je jasné, že banky si docela obyčejně přetahují klienty a zadarmo není na světě vůbec nic. V dlouhodobém časovém horizontu vy osobně z takové změny nic nevyzískáte. Také jsem několikrát váhal zda změnit banku, ale nakonec jsem ji nikdy nezměnil, zůstal jsem věrný té první a dnes jsem VIP klient. Nestěžuji si.

 


0x

U ČSOB jsem už více jak 20 let, využívám ČSOB konto Plus a vůbec si nestěžuji. Můj syn je u KB a v poslední době na ni nadává kudy chodí a brzy bude banku měnit. KB je totiž asi úplně nejdražší banka na finančním trhu a její služby za ty ceny nejsou podle syna adekvátní. Mobilní aplikace je mu (i mně) fuk, podpora placení Apple jakbysmet a řadu dalších vychytávek nabízí i další banky.

Uvědomte si, že vám vedení účtu zdarma nabizejí JEN na 3 roky. Co bude potom? U ČSOB jste VIP klient se z toho plynoucími výhodami. Já bych osobně neměnil.


doplněno 26.04.19 09:28:

@stir: Reaguji na dotaz tazatele. Pokud se zeptá i na zkušenosti s dalšími bankami, rád mu i v tomto smyslu odpovím, pokud budu odpověď znát.

pedrysek77

Klidně napiště i zkušenosti s jinými bankami, budu rád. Děkuji

Satam tak o některých věcech mnozí netuší Jinak stejnou situaci řešila moje sestra. Chtěla banku, která má pobočku v jejich městě, takže KB. Radil jsem jí jinou, ale prostě chtěla mít pobočku poblíž. Nakonec když váhala, platí poplatek, ale banka jí ho vrací. Po třech letech to ale skončilo, na pobočce nebyla ani jednou, a když chtěla odejít, poplatek jí vrací dál. Takové věci prostě u jiných bank vůbec řešit nemusí.

 


0x
To zní jakoby tady byly jen dvě banky... A co ty ostatní, bez podmínek a zcela zdarma?
pedrysek77

To ano, to je sice pravda.

Mě jde také o větší banky, které mají hotovostní pokladny a pobočku v nějaké rozumné vzdálenosti.

Třeba Equabank pokladny nemá, podobně Mbank. U Creditas tam mám již 2. účet, jako vedlejší, nebot tam využívám spořící účet, případně termínovaný vklad.

Tak třeba ta equa bank má výběry ze všech bankomatů zdarma, takže je to úplně jedno, protože bankomaty jsou na každém rohu, v každém obchoďáku. A řadit banky dle velikosti je k čemu? Všechny vklady jsou že zákona jištěné do stejné výše.
Jinak spořící a termínované účty mají i ostatní banky a mnohdy i s lepším úrokem. Pojištění karty je opět nesmysl, k čemu? Když kartu ztratím, tak si ji v aplikaci zablokuju nebo nahlasim. Pin na ní nemám a když někdo mezitím zaplatí do petistovky, banky to vrací. Pojištění? Na dovolenou se pojistim u cestovky, a když jedu jenom tak, kliknu do aplikace kde se na den nebo i více dní. pojistim. Mám z čeho vybírat, protože mám Equa, Air, Fio a ještě mBank a Ing, které v současnosti nepoužívám. U těch třech mám asi 15 účtů.
A k cemu potrebujes pobocku? Ja na pobocku cchodim jen pro 100a vice tisic v hotovosti, jinak tam nepachnu. Vse vyresim pres net. Mam jako hlavni csob a vedlejsi equa... Spokojenost.

 

joudis*

0x

Jsem u KB přes 20 let také různé před schválené půjčky atd., ale poplatek za vedeni jsem platil. Naposledy když jsem tam byl, řekl proč platim za účet když jinde je zdarma. Přejdou jinam, nabídka mimo řádkyřádky, vedeni zdarma. Prvně sice strhnou poplatek ale do týdne vrátí. Jde vše jen chtít KB není špatná banka a hlavně je tu dlouho a doufám ze i dlouho bude

pedrysek77

Určuitě si myslím, že KB není špatná banka. Jaký máte u ní tarif, kde vám vrací poplatky?

Př. Můj účet PLUS

 


0x
Byl jsem u KB asi 10 let. Ostatní banky měly základní služby zadarmo, KB stále za poplatek. Tak jsem změnil banku, dostal 1000 Kč jako odměnu za přestup od nové banky (Moneta). Jsem zde již 4 roky spokojen. Tchán odešel ze stejných důvodů od ČS k Raiffeisenbank.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]