Nejste přihlášen/a.
Mám dotaz, mám od počátku ČSOB Premium a využívám tam hlavně pojištění jako bonus - pojištění odpovědnosti v občanském životě zdarma, pojištění karty a zcela vyjímečně i cestovní pojištění, jelikož nikam nejezdím, maximálně tak do okolních států.
Podmínky účty neplním žádné, ale účet i tak mám ( zatím) zdarma. Hypotéku nemám, příjem také ne ( nechce se mi přeposílat) a vklady uložené u ČSOB, nedosahují požadované výše, nebot třeba Creditas, Trinity bank nabízí lepší spořící účet atam na úrocích vydělám více.
Teď jsem dostal nabídku od Komerční banky na vedení účtu Můj účet GOLD na 3 roky zcela zdarma. Pouze prý stačí si převést účet od ČSOB ( mobilita klientů) nebo založit v KB další produkt - stačí spořící účet.
K účtu je základní cestovní pojištění ( pro moje cesty, zatím stačí) a autoastistence a výběre ze všech bankomatů zcela zdarma.
Dnes mám schůzku v bace, kde mi dokonce KB zřídí číslo účtu na přání a to:
vzor: 115 - 19801980/0100 ( rok narození)
Potřebuji poradit, zda jít do Komerčí banky a využít účet GOLD zdarma?
A případně zrušit ČSOB Premium?
Nebo je lepší zůstat v ČSOB a využít ČSOB konto Plus?
U KB se mi líbí dobrá mobilní aplikace, podpora placení Apple a řadu dalších technických vychytávek.
no. Myslím že je jasné, že banky si docela obyčejně přetahují klienty a zadarmo není na světě vůbec nic. V dlouhodobém časovém horizontu vy osobně z takové změny nic nevyzískáte. Také jsem několikrát váhal zda změnit banku, ale nakonec jsem ji nikdy nezměnil, zůstal jsem věrný té první a dnes jsem VIP klient. Nestěžuji si.
U ČSOB jsem už více jak 20 let, využívám ČSOB konto Plus a vůbec si nestěžuji. Můj syn je u KB a v poslední době na ni nadává kudy chodí a brzy bude banku měnit. KB je totiž asi úplně nejdražší banka na finančním trhu a její služby za ty ceny nejsou podle syna adekvátní. Mobilní aplikace je mu (i mně) fuk, podpora placení Apple jakbysmet a řadu dalších vychytávek nabízí i další banky.
Uvědomte si, že vám vedení účtu zdarma nabizejí JEN na 3 roky. Co bude potom? U ČSOB jste VIP klient se z toho plynoucími výhodami. Já bych osobně neměnil.
@stir: Reaguji na dotaz tazatele. Pokud se zeptá i na zkušenosti s dalšími bankami, rád mu i v tomto smyslu odpovím, pokud budu odpověď znát.
To ano, to je sice pravda.
Mě jde také o větší banky, které mají hotovostní pokladny a pobočku v nějaké rozumné vzdálenosti.
Třeba Equabank pokladny nemá, podobně Mbank. U Creditas tam mám již 2. účet, jako vedlejší, nebot tam využívám spořící účet, případně termínovaný vklad.
Jsem u KB přes 20 let také různé před schválené půjčky atd., ale poplatek za vedeni jsem platil. Naposledy když jsem tam byl, řekl proč platim za účet když jinde je zdarma. Přejdou jinam, nabídka mimo řádkyřádky, vedeni zdarma. Prvně sice strhnou poplatek ale do týdne vrátí. Jde vše jen chtít KB není špatná banka a hlavně je tu dlouho a doufám ze i dlouho bude
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.