Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak resit chybnou cenu pobytu

Od: lukee odpovědí: 17 změna:
Dobrý den,jak se zachovat k přístupu pani provozni pensionu kde jsme si rezervovali spaní na dvě noci pro 13lidi.Oslovena recepční nám odeslala na mail závaznou cenovou nabídku ve výší 7tis+rekr.poplatek ve výši 494,-na celý pobyt.
Při příjezdu po nás chtěla ovšem paní provozní částku 11694,-,při upozornění na rozdílnost cen se ohradila tím ze chybovat je lidské a pro nás není určitě problém rozdíl doplatit,protože by jí to stálo půlku výplaty.Při návrhu jak tuto situaci vyřešit,nám bylo uděleno at si tedy hledáme na druhou noc jiný pension.

 

 

17 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


10x
Slušný penzion, resp.jeho majitel či provozní, by měl akceptovat nabídku, kterou Vám písemném potvrdil.
Letos se mi stalo něco podobného..a majitelka penzionu s omluvou stornovala fakturu a opravila ji na mailem domluvenou částku.

 

asd1

8x

Metody šmejdů, nevěř tomu že to byl omyl... Platí závazná objednávka a to pro obě strany = odmítnout vás nemůže. Pokud vás vyhodí, tak můžete vymáhat náhradu škody která vám tím vznikne. Mělo by to zajímat čoiku. Tohle jde označit jako vydírání - ví že většina doplatí aby měli kde spát..

re4zon
Omyl a neschopnost recepcni i majitelky to byt mohl, stejne jako pokus vydelat vic. Rozhodne to ale neni vydirani, to me pobavilo.
asd1

Poslat nabídku, závazně jí potvrdit a pak na místě přijít s "dejte víc nebo vypadněte" neni vydírání?

Za skupinu to je normální cena, pokud to není extra atraktivní místo. Pokud by vyšší cenu chtěla rovnou, tak nejspíš jdou jinam. Vymáhal bych rozdíl v ceně. Nic jí doplácet neměli, at zavolá policajty at je přijedou vyhodit a rovnou bych řešil pokus o podvod - mám tam zaplacený pobyt a vyhazuje ven příp. odmítá pustit dovnitř. Takhle to z ní budou tahat, ale uspějou - výzva k zaplacení, žaloba, platební rozkaz, exekuce - nevrátit to by se jí jen prodražilo...

Nemotejte vydírání v lidovém podání a vydírání ve smyslu Trestního zákoníku. V trestním smyslu neuspějete.

asd1

Myšleno v lidovém podání... Takhle je to sviňárna na úrovni šmejdů.

 


4x

Pokud máte písemné potvrzení sjednané ceny, trvejte na svém. A s provozní se nebavte, věc řešte s majitelem.


doplněno 24.04.19 10:58:

Proč tady neuvedete o jaký pension se jednalo? Dá se jim tu udělat taková "reklama", že pokud je majitel trochu soudný, tak paní provozní rychle doprovozní a vám vrátí s omluvou navíc zaplacenou sumu. Co vy na to?


doplněno 24.04.19 12:11:

A který? V Pavlově je jich více a můžete jim udělat negativní reklamu sami. Vložte do Googla "pension pavlov", vyberte ten správný a pošlete jim hodnocení, na které do smrti nezapomenou A jméno pensionu dejte i sem, at klienti "poradte.cz" ví, do čeho by lezli

lukee

Je to pěkný... pension v Pavlově,žádná ubytovna.Slo hl o přístup paní jak to podala.
Cenu za pokoj jsme nekontrolovali,vycházelo se z konečně potvrzené ceny.A byli jsme skupina,takže na poslední chvíli by se těžko hledalo jiné místo.

 

enezuju

1x

Takže jste se vydali jen tak bez objednávky, pouze na základě cenové nabídky na pension, takže vám muselo být i jasné, že nemusíte být vůbec ubytováni. Cena 270kč na osobu a noc odpovídá ubytovně, takže zde bylo riziko opravdu velké.

Pension vás nemusel vůbec ubytovat, stačilo říci, že pro vás nemají volné připravené pokoje. Provozní se ale přiznala, že udělala chybu. Pokud skutečně cena neodpovídá jejich normální hladině, tak já bych zaplatil bud standartní cenu a nebo bych se otočil a odešel bydlet jinam. Mám nějakou hrdost a přece nebudu někoho nutit mě ubytovat za podmínek, které nechce.

Něci jiného je, pokud bych měl potvrzenou objednávku. Tam bych ubytování vyžadoval.


doplněno 24.04.19 09:06:

Mezi objednávkou a cenovou nabídkou je zcela zásadní rozdíl. Proto předpokládám, že když tazatel píše o cenové nabídce, myslí tím cenovou nabídku.


doplněno 24.04.19 11:03:

Po doplnění tazatele je už jasné, že se zde byla uzavřena závazná objednávka.

Tedy platí to, co jsem napsal nakonec.

Vyžadoval bych cenu dle závazné potvrzené objednávky. Cena 270Kč na osobu a den je sice nízká, ale není určitě mimo dobré mravy.

já tedy v otázce čtu...

Anděli, z dotazu je jasné, že si ten pobyt zarezervovali a dostali písemně (e-mailem) závaznou cenovou nabídku. Tys to vytrhl z kontextu a mluvíš jen o cenové nabídce. Nebuď prosím takový puntičkář a posuzuj věci v souvislostech

 

krtek66

1x

chybovat je možná lidské...to může říct provozní možná té recepční nebo s humorem a nadsázkou říct návštěvě...ale bohužel já jako zákazník bych jí řekl,že je to riziko povolání...požadoval bych cenu sjednanou...máte v mailu nebo někde potvrzení objednávky?

To víš, že má. Stačí číst a nepřeskakovat.

 

krtek66

někdy je lepší se zeptat raději 4x...ale řešil bych to jak reakci výš...

 

dostypeta

0x

Do mailu nám přišlo potvrzení ZÁVAZNÉ OBJEDNÁVKY...tudíž jsem předpokládala,že je to skutečně závazné. Na místě jsme zírali...stejně jako na reakci paní provozní. Telefon na majitele nám odmítla dát, i když jsme ji několikrát žádali. Zahnala nás do kouta, když suše oznámila, že si teda na druhý den máme zajistit ubytování jinde. Samozřejmě jsme ztichli a uhradili "její" cenu, ale líbit si to nenecháme. Bohužel, nebyla s paní domluva, ani druhý den, ani při odjezdu. Škoda, místo nádherné, ale přístup - děs běs!

Bohužel už jste si to líbit nechali. Na vašem místě bych té paní zaplatil závaznou cenu a suše bych jí oznámil, že tady budeme dva dny ve smyslu naší objednávkya budeme vyžadovat všechny služby dle ceny a nabídky, pokud možno s úsměvem. A jestli se jí něco nelíbí, at si klidně zavolá třeba Policii, která jí to možná jasně vysvětlí.

Jejím jednáním jste stejně už měli výlet pokažený, tak at z toho ta sv.ně taky něco má!

 


0x

Ubytko zásadně objednávám přes Booking.com. Pokud se vyskytne problém, okamžitě reklamuji telefonem přes Booking.com - a nechám je to vyřídit. Už se mi například stalo, že penzinon měl v nepořádku topení a při příjezdu nám sdělili že to nevytopí a že nás nemohou ubytovat. A že nám před pár hodinama posílali mejl (ten jsem samozřejmě neměl šanci přečíst). Výsledek - domluvili ubytování v nedalekém hotelu mnohem vyšší kategorie, my platili dohodnutou cenu a hádejte kdo tomu hotelu doplatil zbytek?

V daném případě se doporučeným dopisem obrátit na majitele penzionu a požadovat vrácení čásky navíc. Pokud odmítne, tak se obrátit na soud.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]