Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace myši

Od: ringo® odpovědí: 20 změna:

Dostal jsem od Ježíška myš k PC. Asi po měsíci přestala fungovat. Nic se neděje, řekl jsem si. Syn má paragon, zanesli jsme myšku do prodejny.Asi za 14 dní se nám ozvali a myš vrátili s vyjádřením - Závada se neprojevila. Doma jsem myš zkusil. Fungovala. 5 minut. Opět cesta do prodejny a stejné kolečko. To samé potřetí znovu. Dnes jsem myš donesl a fungovala asi 15 minut. Třikrát reklamováno bez výsledku.

Zkoušeli jsme měnit baterie, zkoušeli jsme ji na různých PC/noteboocích. Vše marno. Jaké máme další možnosti? Stále je otravovat?

 

 

20 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

mot

3x
udelat takovou malou mysi eutanaszii, aby bylo jasne, ze nefunguje...

 


2x

Velký řetězec? Když jsem kupoval na mall.cz, jakákoliv položka do 500,- byla řešena sepsáním protokolu a částka přistála za 3 dny na můj účet - nepředpokládám, že někdo řeší stav do dané částky...

V Datartu jsem měl zase za tuším 50,- pojištění výměny kus-kus. Rozbitá sluchátka jen převzali, podepsal jsem převzetí nových...


doplněno 10.04.19 21:32:

@asd1 - jenže v CZ by se takový přístup nevyplatil nikomu - to by každý druhý po pár měsících a slevách nebo novém typu na trhu přišel a kecal o nefunkčnosti... V CZ je to plný vyčůránků.

ta padesátka za nečekání 30 dnů na nový kus je hlavně u teenagerů super investice...

asd1

Tohle je v civilizaci normální a žádné extra pojištění není potřeba.. Obvykle přijdeš s reklamací a jen se zeptají jestli chceš zboží opravit/ vyměnit/ vrátit prachy. Pokud řekneš vrátit prachy tak to hned vyplatí, do minuty je vyřízeno (osobní zkušenost v Německu, Švýcarsku, Francii - ani se nic nesepisovalo). Tady to podobně začíná fungovat v Lidlu, ale to není běžný přístup v ČR...


Tak proč to nenapsat. Jedná se o Euronics. Taky mě překvapiulo, že mi hned nedali novou a vzali to na reklamaci.

asd1

Jo to je fakt... Taky si vykukové občas půjčujou fotáky na dovolenou apod. - koupí po netu, na týden odjede a pak to stihne vrátit do 14 dnů bez udání důvodu... Ale třeba tomu Lidlu se to vyplácí, stačí se podívat jak se jim zvyšují tržby...

 


2x

Taky jsem reklamoval v Euronics ( v současnosti už /... tuto masážní podložku. Fungovaly / nefungovaly dva vibrační motorky. Ozvali se po cca 23 dnech, abych si podložku vyzvedl. Na reklamačním listu věta "Závada se neprojevila". Vzal jsem to s vědomím, že po odzkoušení to budu reklamovat znovu; doma odzkoušeno a funguje vše do dnešního dne bez problémů (bylo to reklamováno v říjnu 2018 po roce a půl provozu). Vysvětluji si to tak, že použili funkční vibrační motorky z jiné reklamace...aby nemuseli časem po třetí závadě řešit výměnu nebo peníze (nic jiného, než vibrační motorek, se tam nemůže zkazit)...takže ZÁVADA SE NEPROJEVILA. Takovou zkušenost mám s Euronics-em, ...do konce roku 2018 to sice všechno nestihli...


doplněno 10.04.19 22:06:

jmlc i kdyby dali nový, nevybalený výrobek jako náhradu, zákuka končí stejně, jak u původního výrobku. Jedině, že by vrátili peníze...a vy byste si koupil nový výrobek, pak zákonná záruka v plné délce...Takto nám vyřešil Alfacomp v Ostravě reklamaci inkoustové tiskárny HP; dali novou s dobou záruky původní (zbylo asi pět měsíců záruky)...

Tak to jsem si vzpomněl na OKay - reklamoval jsem MP3 a po 29ti dnech jsem si šel pro "závada se neprojevila" - dali mi zcela novou - jen vybalenou. To asi kvůli záruce - nový kus takto neměl novou záruku.

 


0x

Po třetí reklamaci pro stejnou závadu máš právo na výměnu zboží, popř. na vrácení peněz. Jen je třeba si nenechat nas.at na hlavu a bít se o svá práva.


doplněno 10.04.19 20:58:

Tvrdit mohou. Pak jde jen o to, kdo vydrží více. Při další reklamaci jim tu závadu popište detailně včetně časového rozložení a to by v tom byl čert, aby se nechytli!


doplněno 10.04.19 21:11:

Pak použij příslušná ustanovení NOZ. §2161, odst2 z. č. 89/2012Sb.


Po oprávněné reklamaci, ale oni tvrdí, že je myš bez závad!


To už jsem jim vysvětloval, že se závada neprojevuje hned, ale asi do půl hodiny...

 

asd1

0x

"Vyreklamujete to bez problémů nebo bude potřeba udělat znalecký posudek? Ovšem někdo ho bude muset zaplatit, vzhledem k tomu že počítač je v pořádku a myš opravdu nefunguje tak to nejspíš budete vy"...

Pokud vás zase odpálkujou, tak nechte udělat posudek a reklamujte s ním. Pak nastupuje předžalobní výzva, žaloba, platební příkaz až exekuce.

Takové obchodníky nechápu.. Normální obchod tyhle případy bez keců vyreklamuje. Aspoň víte u koho už nic nekupovat... Je fakt, že češi jsou ovce a většina lidí se na blbou myš vykašle a nechá to být, proto jim fungujou záminky typu "závada se neprojevila = reklamace se neuznává"


No, máte pravdu, ale opravdu jít do takového sporu kvůli 100 kč za myš? Je to velký obchodní řetězec, takže je pro něj směšné vyhodit myš a dát novou, ale zrovna tak jim neublíží soudní tahanice.

asd1

Tak se nediv že tě vyfakujou - funguje jim to a reklamace nemusí řešit. Ty jen přijdeš, oni tě vyhodí. Pak zase přijdeš koupit další zboží. Další ovce do řady... Většinou stačí ukázat že víš jak se bránit = ví že s reklamací uspěješ (a zaplatí i náklady na vymáhání), tak to hned bez problému vyreklamujou...

 

krtek66

0x

V případě reklamací když mám problém s nějakým takovým individuem mu sdělím, že mou povinností není dokazovat mu, že něco nefunguje, ale jeho povinností je dokázat mi, že to funguje. Informace, že závada se neprojevila neberu jako vyřešenou reklamaci. Já jsem reklamoval myš myslím, že v loňském roce. Podotýkám, že to byla myš od Logitechu v hodnotě 2000,- . A to jsem prosím reklamoval pouze to, že se myš nehorázně špiní a nemá barevnou stálost, která neodpovídá době a způsobu využívání. Mám ji bílou. Na první reklamaci mi doporučuli čištění. To nepomohlo, reklamoval jsem po druhé. Bez keců mi poslali druhou myš (v jiné mnou vybrané barvě). Reklamace vyřízena. Na druhou stranu kamarád reklamoval myš za 500,- s tím, že má nějakej "lag". Taky mu tvrdili, že závada se neprojevuje. Já to viděl na vlastní oči co to dělá. Servisák byl buď debil nebo slepý. Také se nenechal odbýt, řešil přímo s výrobcem. Také dostal novou myš.

rv*

Toto řeší snad nejlépe "hodnocení" typu sociální skóre, které se zavádí v Číně. Rozbít se může cokoliv a reklamovat teda může kdokoliv. Ale člověk - potížista, který často reklamuje dosáhne nižšího hodnocení a třeba nakoupí jen za vyšší cenu.

krtek66

čtu to asi po 4. a nevím co si z této zprávy mám vydedukovat. Já to nereklamoval jen tak z rozmaru a nudy. Ale když jsem si kupoval bílou myš tak jsem počítal s tím, že bude náchylnější na údržbu, kterou jsem dodržoval. Ale na to jak dlouho jsem myš měl a jak často používal, tak tak se špinila dost. Předchozí myš vydržela bez jediné estetické či kosmetické vady téměř 5let. Pak už to naní šlo vidět. A to byla jen za 700,-

 

 


Tak dnes už jsem měl víc štěstí. Byl tam stejný prodavač, který mi včera /funkční / myš vydával. Zapojil jí...fungovala. Probírali jsme minutku co dál a myška fungovat přestala. Tak to do reklamačního protokolu pěkně sepsal, tak jsem zvědav.

asd1

Mohl ti rovnou vrátit prachy, ty by sis tam nejspíš rovnou koupil jinou myš a měl by vyřešeno.. Tyhle obchodníky opravdu nechápu...


No, u nich už opravdu ne. Ale kupoval to syn.

asd1

To jo, ale on tě dvakrát vypoklonkoval a až teď když byl důkaz že nefunguje to sepsal a budeš čekat jestli reklamaci uzná nebo ne.. To bych taky u něj už nic nekoupil. Kdyby prachy vrátil hned tak rovnou koupíš rovnou jinou a hotovo resp. syn (to je ale jedno) - takhle to funguje třeba v Německu běžně...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]