Nejste přihlášen/a.
Zdravím,jsem nabíječ koloběžek LimeBike.Odměna za nabíjení je každý týden.Peníze mi nepřišly.Problém je asi ten,že v aplikaci LimeBike jsem přihlášen pod jiným účtem než tím co mám na Payoneeru.Tento účet je nutný mít pro transfer peněz od zahraničních zaměstnavatelů.Mám 2 možnosti.Změnit účet na LimuBike a tím zmažu(myslím si to aspon)i profil kde mám peníze za minulý týden nebo změnit fakturační údaje na Payoneeru.a to je kámen úrazu také poněvadž nevím jak se mění.Když si znovu budu od nově zakládat účet nepustímě to dál jelikož už tam je mé jméno.Jsem z toho už neštastný.Spojit se s někým z Limu(české zast.)není možné kontakt žádný.Americká podpora hlásí (automat),že to předá dál ale dál neporadí.Nevíte jak dál?,Moc vám děkuji
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.