Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak dostat zpět zablok. účet na Aliexpressu

Od: karlik* odpovědí: 21 změna:

Dobrý den, jsem na Aliexpressu nový a tedy nevím jak to tam chodí. Stalo se to, že se celá rodinka koukala na Ali z několika PC najednou asi na 2 jsem byl přihlášený současně (jak říkám netušil jsem, že z toho může být problém). Stalo se to, že mi Ali nedovolil prohlížet zboží a stále vyžadoval přihlášení na kterémkoli PC doma. Tak jsem se přihlásil, ale vlastně nepřihlásil. Když jsem vyplnil mail a heslo a klikl na logo Ali nahoře na stránce, abych se dostal na zboží, byl jsem odhlášený a pořád dokola. Kamkoli jinam se hnu po přihlášení jsem automaticky opět odhlášený. Nabízejí mi ověření přes SMS kdy přetáhnu políčko, je zelené, opíšu kod, má mi přijít SMS s kodem, který opíšu atd. Jenže Tel. číslo jsem zadával snad 5x (několik dnů po sobě ne v 1 den) a SMS nikdy nepřišla. U toho ověření přes SMS je ještě nabídka Ověření přes jinou metodu, ale tam mě to opět nepustí, jelikož jsem "odhlášený", po "přihlášení" jsem stejně odhlášený... Nevíte co s tím dělat? Kam napsat, zavolat? Zkoušel jsem i nějaký chat, ale to je úplně k ničemu. Smazal jsem historii, cookies, vypnul PC, nic nepomohlo. Dostanu nějak zpět svůj účet nebo musím přes jiný mail nebo má založit účet někdo jiný z rodiny? Opravdu nevím co dělat a nechci aby se toto opakovalo. Máte nějaké typy, jak se "chovat" aby se něco podobného nestalo? Mám v PC staženého nějakého pomocníka nebo Ali v češtině, nevím přesně jak se to jmenuje, tak jestli to nemohlo nějak zablokovat přístup. Je Ali spolehlivý nebo raději nemám pokoušet štěstí a brát tohle jako varovné znamení? Děkuji všem za pomoc

 

 

21 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

iz*

4x

Ano, mám tipy, jak se chovat na všech webech> nejen na AliExpress. První tip je všude si před vlastní registrací pozorně přečíst pravidla užívání účtů, druhý tip je řídit se těmi pravidly a třetí tip je nikde nezůstávat "přihlášený", nebot vícenásobné přihlášení z více zařízení může působit různé problémy.

Po pravdě řečeno mne při Vašem přístupu k pravidlům, v nichž poskyovatelé internetových služeb zakazují poskytování přístupových údajů dalším osobám, překvapuje, že jste dosud nikde nenarazil na problémy, že Vám doposud nikdo nezablokoval přístup k účtu.

Chcete-li kdekoliv nový účet, zřiďte si jej na sebe, nikoliv na rodinného příslušníka. Všude před registrací čtěte pravidla a podmínky poskytování služeb a všude se jimi řiďte. Nikomu ke svým účtům neumožňujte přístup (nikomu> ani rodinným příslušníkům) neposkytujte přístupové údaje. Nikam se souběžně nepřihlašujte z dvou či více zařízení.


doplněno 15.10.18 13:46:

K odpovědi @H4ever: Teoreticky by sice souběžné přihlášení z více zařízení problémy dělat nemuselo, třeba zde na Poraďte jsem souběžně přihlášena v jednom PC v několika prohlížečích, ale prakticky jsem se setkala s tím, že vícenásobné přihlášení problémy dělat může.

Např. internetové bankovnictví neotevřu ani do dvou panelů téhož prohlížeče. Internetové obchody mívají vyšší stupeň zabezpečení než běžné weby, proto se nedivím, pokud se v nich objeví problém s vícenásobným přihlášením.

Weby, kterým to uživatelé povolí, ukládají do PC cookies, jejichž pomocí sledují mj. chování uživatelů na svém webu. Obchody sledují, které produkty si návštěvník prohlédl, aby tomu následně přizpůsobily nabídku dalších produktů. Jestli se někdo při přihlášení z jednoho zařízení chová určitým způsobem a při přihlášení v jiném zařízení jinak (jednou se zajímá např. o techniku, podruhé o něco nesouvisejícího), může to e-shopu přijít "podezřelé" a přístup zablokovat.

***

Zkuste se ve všech zařízeních odhlásit a po nějaké době (minimálně po několika hodinách, lépe až další den) se zkuste znovu přihlásit pouze v jednom zařízení. Jestli se to nepovede, kontaktujte podporu.

A dodržování pravidel berte vážně> neumožňujte nikomu přihlášení ke svým účtům.

 

iz*

2x

@Karlik> po Vašich dvou reakcích na odpověď @Suzymon:

Přestože Vám tu všichni píší, že určitě není problém ve vícenásobném přihlášení, reagoval AliExpress na vícenásobné přihlášení, jež vyhodnotil jako "neobvyklou aktivitu", zablokováním Vašeho účtu.

Teď bych poradila sehnat někoho, kdo Vám pomůže napsat anglický e-mail (k tomu není Translator Google vhodný, nespoléhejte na něj), abyste problém s podporou dořešil.

A přestože se ostatním rádcům nezdá pravděpodobné, že by šlo o problém s vícenásobným přihlášením, radím ohlídat si po dořešení problému, aby se k Vašemu účtu souběžně s Vámi nepřihlašoval někdo další.

karlik*
16.10.18 12:03

díky

Karlíku, tak už se Vám to podařilo vyřešit? Asi ano, když jste napsal "díky". Tak v čem to teda vlastně bylo?

 


0x

A co tak to řešit přímo s technickou podporou ali expresu? Přece každý e-shop má na stránkách uvedené kontakty. V první řadě je třeba vyřešit proč vám nepřichází ta sms. Tak jim napište a zeptejte se. Nemusíte jim přece říkat, že se celá rodinka dívala. Řeknete jen, že jste byl přihlášený ze dvou počítačů současně. Což není nic trestného. Přihlašování a registrace obvykle fungují tak, že zadáte přihlašovací jméno a heslo a na straně serveru se zapíše že jste přihlášen. Záznam má unikátní název (sessionid). Je úplně jedno jestli je těch přihlášení více z více počítačů, vytvoří se více sessionid, ale to nehraje roli na funkčnost, pokud svůj e-shop nenaprogramovali záhadně jinak (třeba chybně). Pokud je vaše tel. číslo platné, nevidím důvod proč by váš účet nemohl být funkční, případně odblokován. Komunikujte s nimi.


doplněno 16.10.18 10:13:

Tady vám lidi s angličtinou klidně pomůžou. Zkuste napsat třeba:

Subject: Account problem

Hello,

my name is ... tvoje jméno

my acount name is ... název účtu či id

my email adress is ... tvoje adresa

my phone number is ... tvůj telefon včetně +402 ...

ip adress ... ip adresa

I have problem with my account after I had been logged-in from two different computer in my house. The problem is that I cannot verify my account and the account is blocked. I sent a phone number but no sms came to me. Can you please help me to unblock my account?

Best regards...

(tvoje jméno)

karlik*

díky, nejsem si jistý, že něco napíšu v angličtině, tak jsem Zkoušel i hledat nějaký kontakt na někoho v ČR, přeci jen komunikovat v čj by bylo pro mě snažší.

 

rv*

0x

Tak nejprve když se vyplní jméno a heslo, tak se nekliká na logo nahoře, ale na tlačítko "Sign in".

Obecně nevím, proč by se prodejce snažil zbavit potenciálního zákazníka tím, že mu bude dělat nějaké problémy s přihlášením. Aliexpress dokonce přímo podporuje vícenásobné přihlášení, které i mnozí využívají. Řada produktů je nabízena se slevou s QR kódem, kde si na PC produkt vyberu a z aplikace v mobilu pomocí ofocení QR kódu objednám.

Zkusil bych aplikaci v mobilu, popřípadě jiný prohlížeč.

 


0x

Problém určitě nebude v tom, že se dívala na jejich stránky celá rodina. To je přece v zájmu tohoto obchodu. Asi se ale stalo to, že někdo z rodiny na něco kliknul a odhlásil Vás nějak divně. Já se ze stránek AliExpress odhlašuji i několikrát za den. Vlastně pokaždé, když skončím prohlížení. Pak stačí jenom kliknout na jejich ikonu, a ihned se mi objeví můj účet, který ale musím potvrdit zase kliknutím. Tam je Vaše hleslo a přihlašovací údaje a všechno je velmi snadné. Nemají vůbec žádný důvod, aby Vám bránili k přístupu. Takže Vám to zablokoval někdo z Vaší rodiny. SMS Vám težko přijde, spíše to bude přes email, ale to byste se napřed musel na ně obrátit. A musel byste ovládat angličtinu dobře, abyste porozuměl co máte dělat. AliExpress je naprosto spolehlivý, nespolehlivé jsou prsty rodinných příslušníků. Myslím si, že jde jen o maličkost, že nějakou drobnost děláte nesprávně, jenomže takto na dálku, Vám asi těžko někdo poradí, když nevidí co Vám vlastně píší. Všechno je ale generováno automaticky, nesedí tam na druhé straně žádný člověk z masa a kostí, takže nemáte možnost s nikým osobně komunikovat. Ten pomocník v češtině nic neblokuje. A žádné varovné znamení to zcela jistě není. Je to mezinárodní obchodní sít, kde objednává zboží každou minutu milióny lidí z celého světa. Tam problém určitě není.


doplněno 15.10.18 20:00:

Ještě se zeptám. Jak jste se předtím přihlašoval? Máte zadaný Vaši emailovou adresu a heslo? To je "password". Tak klikněte jednoduše na ten "password". Pokud jste nic nezměnil, tak by Vás to muselo pustit.

karlik*

ne že bych byl s aj tak v koncích, ale napsat dopis/mail/ co po nich chci bez překladače nezvládnu a google překladač taky není světový, ale potřebuju jim vše popsat, aby mi porozuměli, v tom vidím problém s aj.

k Vaší pomoci - popíši postup co dělám a co mi na to Aliexpress:

(stalo se to v den, kdy jsme zřejmě byli 3 přihlášeni na 3 rozdílních zařízeních - manželka, já, dítko a každý jsme se koukal na jiné věci, tzn. oblečení, auto, hračky,.. a poté najednou manželka "nechce mě to pustit na další stránku, chce to přihlášení po mě", koukám na to a opravdu, byla na stránce XX a opravdu na další str. ji to nepustilo a chtělo to přihlášení, přitom byla přihlášená...)

- vše smazáno, historie, cookies, odhlášen z Google
- otevřen Mic. Edge a zkouším přes něj Ali
- na www Ali klikám na SIGN IN> hodí mě to na stránku s přihlášením (mail, heslo)> přihlásím se> přesměrují mě str. nahoře je "OPEN AN ACCOUNT" + dlouhý text v překladu "V účtu jsme si všimli neobvyklé aktivity. Mohlo to být proto, že jsem se pokoušeli přihlásit z jiného místa nebo zařízení. Chcete-li chránit váš účet, jsme jej dočasně uzamkli. Chcete-li získat přístup, pokračujte níže uvedeným procesem ověření. Pokud se setkáte s nějakým problémem, kontaktujte zákaznický servis." pod tímto textem je LOGIN ID: muj mail, VALIADE a takové políčko, které se přetáhne myší a je zelené, pod ním SUBMIT, přetáhnu, opíšu kod, dám SUBMIT, v zeleném políčku je VERIFIED, ale pod tím znovu SUBMIT... kliknu znovu na SUBMIT a přesměrují mě na ověření přes tel. číslo, což nefunguje... SMS mi nikdy nepřijde, v tuto chvíle jsem ztracený . Pokud dám Verify now jsem na str. kde mám vyplnit tel. číslo že mi přijde SMS, je tam i možnost "vyzkoušet jinou ověřovací metodu", i když se dá na to teoreticky kliknout, tak to nic neudělá a hodí mě to zpět na ověření pomocí SMS... přesně toto mi to dělalo i přes prohlížeč Chrome

Snad je to teď srozumitelnější

karlik*

doplnuji:

po přihlášení jsem přesměrován na str. kde je ten text + login ID (muj mail) + zelené políčko + SUBMIT a nahoře na této stránce je "Hi, ... (muj mail)", SIGN OUT, HOME PAGE ... mohu kliknout na odhlášení (což problém nevyřeší), na domovs. str. ale poté mě to hodí zpět na str. kde se mám přihlásit, nebo na SUBMIT což mě přesměruje na ověření přes tel. číslo

Aha. Tak to je problém, ve kterém neporadím. Ale alespoň máte jasno v tom, že právě naopak je AliExpress spolehlivý a má to dobře ohlídané. Když zjistil, že se k Vašemu účtu přihlašují i jiní uživatelé, protože tak to to jejich "hlídací systém"vyhodnotil, tak zablokoval účet, protože tam máte právě přístup k Vašemu bankovnímu spojení a to už by mohlo být pro Vás jako majitele účtu, nebezpečné. "Oni"nemůžou vědět, že to je Vaše rodina. Zkuste ještě tyhle stránky.

ceskyali.cz/...

Můžete tam dokonce česky napsat celý Váš problém a čekat až Vám někdo odpoví. Většinou odpovídají velmi brzy.

Ale tohle asi právě děláte a dobře. Akorát nechápu, že tam nemáte to políčko "sign in - přihlásit" a máte tam jenom "submit", což znamená, že se vlastně vracíte zase zpět a předkládáte-potvrzujete žádost. Koukněte se se ještě jednou pořádně, jestli jste to "sign in" nepřehlédl.

karlik*

poradila byste mi kde najdu kontakt? nebo na jaký mail napsat? kdysi jsem našel něco support... @... nevím jestli na ten nebo jiný, proklikávám celý Ali a nemohu najít kontakt, dík!

Vždyt jsem Vám ho poslala. Rozklikněte si ho. To jsou stránky, kde se řeší všelijaké problémy s AiExpress. Ale musíte se asi přihlásit a to je na levé straně stránky. To snad už najdete. A až se přihlásíte, tak napište svůj dotaz a čekejte. Na stránky Aliexpress Vám ve Vašem problému nepomůžu, protože tohle se mi nikdy nestalo, tak to neznám.

karlik*

vůbec nechápu, kde na stránce ceskyali najdu neco, kam můžu vložit dotaz, jsem byl i na alirecenze a taky netuším, kde přidat příspěvek... dle mě nepřehledné!

rv*

To je těžké. Nikdo nesedí vedle tebe a tak nikdo neví, co je zobrazeno a na co klikáš. Nejlepší je, když vložíš obrazovky na kterých se pohybuješ a každý pak uvidí, co provádíš. Třeba nějak takto:

Tak to už nevím jak víc poradit, protože ten odkaz co jsem Vám poslala je opravdu snadno přístupný a srozumitelný. A je to všechno česky. Tak bych ještě poradila někoho, kdo se trochu lépe vyzná, aby Vám to ukázal. Opravdu tady nemůžeme vědět, jak se na internetových stránkách "pohybujete", nevíme na co klikáte. Když si rozkliknete ten odkaz co jsem Vám poslala, tak se tam jednodušeně přihlásíte, to znamená, že dáte svůj email a tak dál. Je to vlevo. Pak kliknete na políčko přidej komentář a tam napíšete ten svůj dotaz a vstoupíte tak do diskuze. Nevím co je na tom nepřehledného. A jestli Vám tohle není jasné, tak už nevím jak bych pomohla.

 

Včera v 10.32 jsem Vám poslala odkaz. Na ten musíte myší najet, kliknout a on se otevře. Odkaz je oranžový. Asi jste to nevěděl. No a pak postupujete jak jsem už dvakrát psala. Přihlášení a zadání otázky.

karlik*

Myslel jsem tim ceskyali, ne original ali

karlik*

dobré, dobré, už jsem se ve všem zorientoval, přidal jsem dotaz, díky za popis pro blbce, komentář se přidal, ale nikde ho nevidím, tak snad se někde uložil, s ceskyali si nějak nerozumíme no

Napsal jste tam při přihlášení svůj email, tak jestli Vám někdo odpoví, dostanete to emailem. Na portálu český AliExpress tohle ovšem není. To je něco jiného. tam nakupujete. To co jsem Vám poslala, je poradna pro lidi, kteří mají právě nějaký problém a odpovídají tam Češi.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]