Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, jsem OSVČ v řemeslných službách ( bez jakýchkoliv odpisů ) neplátce DPH, s paušálními výdaji. Prosím o Vaši odpověď,
1) které doklady kromě vydaných příjmových dokladů v hotovosti nebo zaplacením bankou, bankovních výpisů o jejich zaplacení a případných pohledávek, musím ze zákona archivovat, za jakých podmínek a jak dlouho?
2) Když nepodléhám EET, jsem-li při prodeji provedených služeb povinen vystavit a vydat příjmový doklad vždy a nebo jen na žádost zákazníka?
Velice děkuji za Vaší odpověď.
Podívejte se například na stránku Jak podnikat, nebo si kupte knížku Velká kniha pro p/... a podobné knížky. Tam najdete odpovědi i na otázky, které by vás ani nenapadly. Píšete, že nejste plátce DPH, ale jakmile po 12 následujících měsících překročíte milion v obratu, i když váš zisk bude mnohem menší, stanete se plátcem DPH se vším všudy, co s tím souvisí.. Držím vám palce v podnikání.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.