Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
řeším teď reklamaci matrace 180*200cm a prodejce chce matraci dopravit na pobočku, kterou mám cca 200km vzdálenou. Problém je, že do auta to nedám, přes Českou poštu to nelze. Můžu po prodejci požadovat jeho dopravu pro vyzvednutí reklamace? Případně když poradíte dopravce, který by mě to převzal tak zda můžu žádat po prodejci náhradu nákladů spojených s reklamací? Děkuji
Já jsem před několika léty reklamovala matraci, na které se nedalo spát, protože šíleně pálila, celé tělo jsem měla jak v jednom ohni. To mi nechtěli uznat, tak mě napadlo sundat potah a byla slepovaná ze dvou částí a ještě tak, že vzorek každý s jinou zónou šel úplně mimo. Nafotila, poslala a jak přijeli
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.