Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace matrace - doprava?

Od: martinjuricek odpovědí: 6 změna:

Dobrý den,

řeším teď reklamaci matrace 180*200cm a prodejce chce matraci dopravit na pobočku, kterou mám cca 200km vzdálenou. Problém je, že do auta to nedám, přes Českou poštu to nelze. Můžu po prodejci požadovat jeho dopravu pro vyzvednutí reklamace? Případně když poradíte dopravce, který by mě to převzal tak zda můžu žádat po prodejci náhradu nákladů spojených s reklamací? Děkuji

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


2x

Podle NOZ je prodejce povinen zákazníkovi uhradit veškeré účelně vynaložené náklady v souvislosti s reklamací. Tedy pokud bude reklamace uznána.

Solidní prodejce zajistí i odvoz reklamovaného neskladného zboží od zákazníka, není to však jeho povinnost.

 

pohanka*

1x

Hledejte autodoprava ČR.

A co reklamujete? Tyhle velké matrace mají plno nevýhod, a nemusí to být uznáno jako reklamace.

 


0x

Já jsem před několika léty reklamovala matraci, na které se nedalo spát, protože šíleně pálila, celé tělo jsem měla jak v jednom ohni. To mi nechtěli uznat, tak mě napadlo sundat potah a byla slepovaná ze dvou částí a ještě tak, že vzorek každý s jinou zónou šel úplně mimo. Nafotila, poslala a jak přijeli

 


0x

Zkuste Toptrans nebo PPL. Nebo toho dopravce, který vám ji přivez.

 

jurajjuraj*

0x

takove zasilky snad jen toptrans , mozna geis ale to nevim, velke zbozi nam vzdycky vozi toptrans

 

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]