Nejste přihlášen/a.
Co dělat,když stále nemám zaměstnavatelem zhotovené roční vyúčtování daní,tzn. slevu na daních za penzijní pojištění
Zaměstnavatel neprovádí roční roční zúčtování daně z příjmu "automaticky", je potřeba jej o provedení zúčtování písemně požádat a k žádosti přiložit veškeré podklady. Obojí → žádost i podklady musel mít zaměstnavatel nejpozději 15. února. V případě pozdější žádosti nebo doložení už nemusí RZD provést.
Nebo si od něj můžete vyžádat potvrzení o zdanitelných příjmech a odvedených zálohách daně a podat daňové přiznání.
Dobrý den, jsem mzdová účetní. O provedení ročního zúčtování musíte zaměstnavatele sám požádat a předložit všechny potřebné doklady.
Já jsem si asi zaměstnance pěkně rozmazlila, protože každého obejdu, zabodnu prst do příšlušné kolonky a každému vysvětluju proč má, co kde podepsat a pak je ještě o doklady sama několikrát uháním. No ale lidé jsou různí - někteří mně pěkně poděkují a někteří vynadají, že jsem jim na daních vrátila málo ...
Pokud jste zaměstnavatele požádal a dodal podklady a zaměstnavatel roční zúčtování opravdu neprovedl, šla bych za mzdovou účetní a žádala vysvětlení. Chybička se mohla vloudit a mohla na Vás zapomenout. Šlo by to ale napravit podáním daňového přiznání. na jeho podání máte až 3 roky. Pokud to byla chyba mzdové účetní, jistě Vám s tím pomůže.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.