Nejste přihlášen/a.
Včera jsem si přes internet koupil jízdenku na vlak REGIOJET a chtěl bych si nyní změnit místo (sedadlo) k sezení. Jde to nějak jednoduše bez toho aniž bych musel celou jizdenku stornovat a pak ji znova objednat a koupit s jiným číslem sedadla? Jedná se mi o změnu sedadla ve stejném voze za stejnou cenu.
A jakým způsobem vracejí peníze za stornovanou jízdenku? Platil jsem to kartou. Jak dlouho jim to trvá než peníze vrátí? Máte s tím stornem jízdenky u REGIOJETu někdo nějaké konkrétní zkušenosti?
Jakou jízdenku jste kupoval? Kreditovou? Máte u Regiojetu "kredit", přihlašujete se? Pak vám vrátí peníze na ten "kredit", který u nich máte...myslím, že na to mají 5 dnů, pokud se nepletu...loni nám vrátili cestovné Třinec - Praha za to, že ve vagoně nešla klimatizace...sice jen za jeden směr (zpátky už bylo vše v pořádku)...
Mám normální jízdenku takovou jakou mi to nabídlo při jejím objednávání což kreditová asi není. Kredit u nich žádný nemám, protože vlakem cestuji velmi málo a asi by se mi neoplatilo u nich mít nějaký kredit který bych ani pořádně nevyužíval. Jinak přihlásil jsem se tam prostřednictvím čísla jízdenky.
Máte "otevřenou jízdenku", tak v tom případě budete muset zajít na jejich kontaktní místo; nevím, kde bydlíte, zkuste najít zde
A přes internet to nejde nějak vyřešit? Na te změně sedadla mi až tolik nezáleží. Jedna se mi o to, že včera večer jsem tu jízdenku objednával trochu ve spěchu a při výběru sedadla jsem si omylem vybral sedadlo proti směru jízdy ale raději bych ho měl ve směru jízdy.
Takto jsem to ještě neřešil; pokud budete mít kreditovou jízdenku, není internet problém. Ještě mne napadá jedna věc, ale to by bylo dobré předem projednat; zkuste zavolat na nejbližší kontaktní místo a domluvit se, že pokud byste tu novou jízdenku koupil jako kreditovou (můžete poslat jako kredit částku, rovnající se ceně jízdenky), zda by vám pak na ten "kredit" vrátili peníze za stornovanou jízdenku. Možná se dají "ukecat"...
Pro další cestující: kupujte raději Kreditovou jízdenku, kredit můžete zaplatit ve výši ceny jízdenky a kdykoli ji můžete stornovat elektronicky (není třeba chodit na kontaktní místo); kredit můžete kdykoli dobít před další jízdou a třeba zase jen v ceně jízdenky...
nonek: Děkují za odpovědi a rady. Když už jsi takový cestovatel REGIOJETem a vyznáš se v těch kreditových jízdenkách tak bych ještě měl na tebe některé otázky ohledně toho. Je tam možné peníze na kredit zaslat i kartou jako platbu? Kdybych si to zasílal dnes bankovním převodem tak peníze by tam dorazily asi až v ponděli a nemohl bych proto ještě dnes nebo v sobotu a neděli jízdenky objednávat, ale kartou by to tam mohlo být hned po zaplacení nebo do několika málo minut. Nevíš náhodou do které banky se ten kredit na jejích účet zasílá? Je tam možné zaslat kredit v jakékoliv výši a nebo pouze v jimi stanovených částkách nebo minimální výši? Je tam možné si nechat zaslat nespotřebovaný kredit zpět na svůj bankovní účet a mít tam třeba i delší dobu kredit nulový bez toho aniž by zrušili registraci? Pokud tě těmi dotazy nějak obtěžuji tak se za to omlouvám.
Platba kartou a i další možnosti úhrady... kreditová jízdenka... internetové bankovnictví... SuperCASH...a vaše známé - platba na účet. Osobně jsme párkrát využili Kreditovou jízdenku, registrace pouze jednou, doživotní; kredit před rezervací musí být minimálně ve výši ceny jízdenky, jinak může být nulový, stačí navýšit před další rezervací jízdenky...peníze za stornované jízdenky vracejí zpět jako kredit (jednu z věcí, kterou nevím, jestli storno částku zašlou i zpět na váš účet, nepotřeboval jsem to takto řešit)...snad to někde v podmínkách na jejich stránkách bude...jinak vlakem jezdím opravdu jen občas, když to přepočtu za cca 20let, tak to bylo asi 7x?...z toho 5x Regio
Tak tak jak se dalo asi očekávat, tak formátování kvůli lepší přehlednosti se z předchozího komentáře ztratilo. Asi není v zájmu admina aby mu tu všechno fungovalo tak jak by mělo a tak si nedává příliš záležet na programování této poradny.
Pokud zkusíte stornovat, dejte, prosím informaci, zda se peníze vrátily na účet...prozatím jsem to nepotřeboval, ale co když někdy...
Tak jsem je trochu podcenil s tím vrácením peněz za stornovanou jízdenku. Před chvíli peníze byly v plné výši připsané na můj účet v bance. Očekával jsem, že to bude vrácené nejdříve v pondělí, ale takto mne tím mile překvapili.
Tak to jsem rád, že vše dopadlo k vaší spokojenosti...i peníze zpět na účtu...a teď i čtu, že není problém vracení storna platby bankovní na účet...kdybych náhodou taky potřeboval stornovat...
Stornoval jsem otevřenou jízdenku, ale jak je to u kreditové to nevím jestli i tam vracejí peníze na účet nebo pouze na kredit. Prozatím to nemám potřebu zkoušet.
nonek: Nevím mjestli tě to ještě zajímá. Cestoval jsem z Prahy do Havířova a kvůli poruše trolejového vedení jsem do Havířova dorazil se 112 minutovým zpožděním. Takové je bohužel cestování po železnici v Česku kterou pořád opravuji a modernizuji a pak to takto dopadne. Vlak navíc zkončil v Ostravě a do Havířova měli zajištěnou náhradní přepravu autobusem. Za to zpoždění mi vrátili kompenzaci 25% z ceny jízdenky, tak alespoň něco. Nemusel jsem se o nic starat a po několika dnech mi to sami připsali ke kreditu. Tu kompenzaci by mělo jít si vyzvednout v hotovosti na prodejních místech REGIOJETu. Mne to ale příliš nevyhovuje si tam ty peníze jit vyzvednout a tak jsem jim napsal dotaz jestli je nějaká možnost si ty peníze nechat zaslat na účet do banky. Odepsali mi, že peníze mi zašlou na účet ze kterého byl placený kredit což se i stalo. Nevím ale jestli to tak dělají běžně kyž si o to někdo požádá a nebo pro mne udělali výjimku.
Normálně vracejí v takovém a podobných případech na "účet" u Regiojetu, jinak na účet, ze kterého bylo placeno (kdo si o to požádá)...mám podobné zkušenosti...
! Pravidlo Z4: je zakázáno odkazovat tazatele na vyhledavače ve smyslu: "tady si to najdi" a na místa, kde problém vznikl (úřady, instituce, zaměstnavatele apd) ve smyslu: "tam se zeptej, podívej". Tazatelé nejsou hloupí, aby o této možnosti nevěděli, ale z nějakého důvodu volí Poraďte.cz, respektujme to!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.