Nejste přihlášen/a.
Dobrý večer, chtěl bych se zeptat, jestli nezná někdo důvod, proč prodavači na pokladnách v Lidlu nosí sluchátka s mikrofonem. Trochu mě to zarazilo.
Přdem děkuji za odpověď.
Václav
Lenost? Víte vůbec co všechno má "vedení" prodejny na starost? Navíc - vezměte si ty větší prodejny Lídlu -tam by se "vedení" ulítalo, než by konkrétního pracovníka našlo mezi regály.
Vím,švagrová tam dělá.Že vedení má moc práce a nemá čas chodit?Má proto také vyžší mzdu.
Ale to vůbec není jen o komunikaci vedení-zaměstnanec.
Navíc běhat kvůli každé kravině za konkrétním zaměstnancem je dost šílené. Zkuste si na podobné pozici pracovat a zjistíte že ta "vyšší mzda" je ještě hodně nízká.
Asi to bude prodejna od prodejny. V Ostravě ráda chodím do Lidlu nejen pro kvalitní sortiment zboží, ale i proto, že nikdy nejsou fronty. Chvilku jsem odpočívala a dívala se, jak to u pokladen chodí. Pokladní, která měla zákazníky odbavené, pokladnu zavřela a odešla. Za chvíli se ozval rozhlas, který řekl číslo pokladny. Třeba jiné a ihned odněkud vyběhla paní a pokladnu otevřela. A tase nebyly fronty. Je to bezva. Možná, že u vás nehlásí rozhlas, ale pokyny jdou do slchátek pokladních.
Rozhlas jim funguje, to ano. Obsluhují to tlačítky u pokladny. Fronty u pokladen ale jsou, to už jsem si zvykla. Ale to vykládání zboží jim vázne. Teď hledají brigádníky a uklízečky. Třeba se to zlepší.
U nás v jednom Lidlu začaly sluchátka po problému se stornem- nemohli nahnat tu co má vyšší práva. Jako nosit sluchátka celý den při manuální práci...to mi přijde otravné. Taky jsem dělal v obchodě a používaly se bezdrátové telefony, ale to asi není dost cool. Myslím si, že to nošení je dlouho bavit nebude. 2 dny je měli všichni a od třetího dne počet klesá.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.