Dobry den, Koupil jsem si bryle v optice dr.klein, kde jsem si vybral obruby i skla. Cena byla 1500 a1900. Pri beznem pouzivani mi slunecni klip poskrabal skla a ulomila se prava bocnice pri sundavani bryli. Oboji se stalo v zaruce, obe veci jsem reklamoval ve stejny den. V optice mi vsak rekli, ze skla a obruby jsou od ruzneho vyrobce, a tak ze maji na opravu 2x 30 dnu. Maji tedy pravdu? Nebo maji 30 dnu. Jde take o to, ze u poskrabanych skel se mi snazili rict, ze to neni mozne, ze se znicily pri pokladani na skla, tak jsem je samozrejme nikdy nepokladal, a taky kdyz jsem je polozil na skla, oderky nebyly na takovem miste, aby skla mohla byt poskrabana pokladanim. Dekuji za odpoved
Vás jako spotřebitele nezajímá, kdo brýle vyrobil. To je záležitost prodejce, u kterého jste zboží zakoupila a také reklamujete. Na vyřízení reklamace je 30dnů bez ohledu na počet součástek a dodavatelů. Lhůta beží od následujícího pracovního dne.
alten*
...Ode dne uplatnění reklamace má prodejce maximálně 30 kalendářních dní na vyřízení, měl by se však snažit reklamaci vyřídit bez zbytečného odkladu. Rozhodnout o ní prodejce podle zákona musí ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Jen pokud si reklamace vyžádá odborné posouzení nebo odstraňování vady, může prodejce vyřídit reklamaci nejpozději ve lhůtě 30 dnů.
Dekuji za odpovedi. Co muzu tedy delat, kdyz budou zase trvat na svem a neustupne tvrdit, ze nemam pravdu. Dekuji
72mona3*
Tvrdit mohou cokoliv. Právo je ovšem na vaší straně. Zkuste zmínit ČOI.
vendula*
Dekuji za odpovedi, dnes ksem tam byla, nryle mo nebidali a trvalo na svem, ze maji 2x30 dnu. Zkusim tedy tu voi, vubec se se mnou o tom odmitaji bavit.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.