Nejste přihlášen/a.
Při prodeji domu došlo k předání nemovitosti s předávacím protokolem všech energií.Nový majitel chtěl elektř.od innogi ne od čezu,kde jsem byla já,tím se přihlášení protáhlo o 4 měsíce a mně ted přišel nedoplatek 7tis.,za období,kdy už v domě bydlel nový majitel.Napsala jsem na čez,poslala před.protokol,ale reklamace neakceptována,co dělat?
Každý týden několikrát se zde řeší, že je někdo líný a spoléhá na cizé lidi a pak se divý. Přesně to napsal kolega nikdo.
Vůbec není z Vašeho dotazu jasné, proč došlo k nedoplatku 7000Kč. Je stav elektroměru na faktuře stejný, jako jste měli na předávacím protokolu? Pokud nový majitel spotřebovával elektriku dále a nahlásil jiný stav, musíte se o doplatek obrátit na něj. Čez nemůže dělat nic jiného, nežli Vás odmítnout. Několikrát v roce přehlasuji elektriku u Čezu na nové nájemníky, vždy od nich chci plnou moc a vše zařídil osobně, nežli se pak rozčilovat a doplácet za někoho.
Vůbec nechápu "tím se přihlášení protáhlo o 4 měsíce" když to stihne Inogy pro mne do 30dnů.
Někde je nesprávná informace, ale jen Vy víte, jak to bylo.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.