Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

PayPal - příjem platby

Od: nika* odpovědí: 6 změna:

Dobrý den, prosím o radu ohledně PayPal. Jsem v tom amatér, ale protože jsem potřebovala příjmout platbu ze zahraničí využila jsem účtu PayPal, který jsem měla založený, ale běžně ho nevyužívám. Peníze mi na účet přišly a zároveň mi přišlo do emailu oznámení z PayPalu, že mám potvrdit příjem platby, jinak budou odeslány zpět. Měla jsem pocit, že jsem příjem potvrdila, ale zřejmě špatně, protože v termínu 1 měsíce se peníze vrátili odesílateli. Nyní jsme zažádala o opětovné zaslání, ale obávám se, že nevím jakým způsobem mám platbu potvrdit tak, aby se opět nevrátila. Máte někdo zkušenost s příchozími platbami a jejich potvrzením? Nemohu se nikde dopátrat, jak mám postupovat. Děkuji za vaše rady.

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


2x

Kdysi se mi to take stalo.
Penize jsem videl v PayPalu a nenasel jsem nikde cim mam potvrdit prijem. Udelat novy prevod pry uz neslo tak jsem prisel asi o 100 Kc. Od te doby se mi to jiz nestalo, a nikde jsem nemusel potvrzovat prijem penez na PayPal.

 


0x

Snažila jsem se Vám odpovědět už do jiné otázky, kde jste také ptala. Jestli jste postupovala tak, jak to po Vás chtějí, tak by to už mělo být v pořádku. Musíte pořádně číst až do konce. Určitě tam bude někde "tlačítko" kterým potvrdíte svůj požadavek. Třeba slovo "send" - odeslat. Tak na to musíte kliknout, jinak to zase zůstane "viset" jako nedokončené a zase se to vrátí, jako poprvé.

nika*

Děkuji za vaši reakci. Vaši odpověď jsem četla, ale bohužel tam nikde takové tlačítko není, pouze "vrátit platbu". Peníze mi zaslali dnes znovu a je to ve stavu "dokončeno", ale to bylo i poprvé a přesto se to vrátilo odesílateli. Také nyní tam nikde není možnost "příjmout platbu". Reaguji i na vaši odověď z předchozí otázky, angličtinu ovládám, také běžně používám internetbankig, ale tam opravdu žádná taková nabídka není, proto jsem vložila dotaz znovu, jestli se s tím někdo nesetkal osobně.

 


0x

A máte povolené internetové platby? Máte zaregistrovanou platební kartu u Vaší banky? Už jste někdy předtím Paypal používala? Divím se, že Vám tady ještě nikdo neodpověděl. Bohužel nepoužívám PayPal, ale jiný systém a nikdy jsem neměla problém, ale musí to být v zásadě stejné. Také mi vrací peníze na můj účet z ciziny a vždy to proběhlo normálně. Tak možná se obrátit přímo na stránky PayPal.

penize.cz/...

Třeba to všechno už znáte, ale možná tam najdete nějaké tel. číslo, na které můžete zavolat, aby Vám to vysvětlil. Já jsem to celé nečetla, protože jak už jsem psala, PayPal nepoužívám.

Tak tohle opravdu neznám. Možná to bude tak, jak nyní píšete. To "ukončení sporu" se asi musí potvrdit a musíte to asi udělat Vy sama. Jelikož znáte systém Aliexpressu, tak víte, že tam tohle dělají oni, když uznají, že peníze Vám patří a budou Vám vráceny. Pokud bych spor ukončila já, tak bych také vůbec nemusela dostat peníze zpátky.

A vůbec nemáte zač děkovat, dovedu si představit jak nad tím přemýšlíte. Také jsem si zpočátku nebyla jistá v "kramflekách", dokud jsem neudělala zkušenost. Já ten systém PayPal nemám ráda, Také jsem se o něj zpočátku zajímala, ale něco se mi na tom nelíbilo. Například se jim musí platit za každou transakci. Málo, ale přece. Ale on má každý systém své pro a proti. Je na každém, co mu vyhovuje lépe. Přeji Vám abyste to vyřešila ve svůj prospěch a o peníze nepřišla. Suzy.

nika*

Děkuji vám, že se mi snažíte pomoci, ač sama PayPal nepoužíváte. Ještě mě napadlo, jestli tím "příjetím a odmítnutím platby" není myšleno, abych potvrdila odesílateli, že mi platba došla na můj PayPal účet a tím jsem jakože "ukončila spor". Není to ale klasické vrácení pěnez za nedodané zboží z eshopu jako třeba z Aliexpessu, takže jsem neměla možnost nikde v eshopu spor ukončit. Napsala jsem tedy odesílateli (na kterého mám pouze email), že platba došla, nyní obchodník nereaguje, tak uvidím, jestli se přijatá platba změní na jiný stav než "Payment received". Pokud ne, tak účet zruším, použila jsem ho za nějakých 10 let asi 3x. Jak už jsem psala v předchodzím dotazu, jednalo se o vrácení platby za neoprávněné stržení částky přes mobilního operátora pomocí dárcovských sms, mj. také častý dotaz na poradte.cz. Zdravím Vás a děkuji paní Suzymon.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]