Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Prý, jsem nepřístupný

Od: javva* odpovědí: 10 změna:

Hezký den rádcové,

pracuji u jedné obchodní firmy jako obchodní zástupce (sice mám na vizitce regionální manažer, ale víte jak to je).

Dnes jsem byl na firmě a mezi řečí mě vedoucí řekla, že jsem nepřístupný, a udržuji si odstup, že jednám s lidmi z patra.

Že ji připadám jako smutný muž, který kdysi vystupoval v Československé televizi. Co s tím? Já jiný nebudu, a nevím jak s touto informací naložit. Jen pro doplnění, u firmy jsem sedmým rokem.

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

72mona3*

3x

No, co na to říci. Víte, dnes se od lidí pracujících s veřejností požaduje takový ten "happy" přístup. Už při prvním kontaktu s potencionálním klientem vám má obočí vylétnout nahoru a máte s nadšeným výrazem a úsměvem od ucha k uchu zahalekat: dóóbrýdéénn! A se stejným nadšením pokračovat. Dokonce jsou na to speciální školení. Mě to spíš děsí. A nejsem jediná. Když na mě někdo takhle nastoupí, tak už je mi jedno, co nabízí. Jen s údivem sleduji to divadlo a o nabízeném produktu si nic nezapamatuji. Pokud jste odměřený a věcný, to beru jako klad. V tom případě nic neměňte. Povýšenost (jednání spatra) je už horší. Na to si musíme dávat pozor všichni. A hlavně v případě, že pracujeme s lidmi déle (třeba už sedm let). Zkuste si zpětně vybavit, jestli vám něco "neujelo" a dávat si na to pozor.

A pak je tu ještě ta možnost (jak zmiňuje Tiffany), že vedoucí po vás pokukuje. U nás byl podobný případ. Jezdí k nám občas dodavatel, dle vyjádření jedné kolegyně je to morous a suchar, divnej týpek, co se neusměje (nesouhlasím). Doveze zboží a nazdar. A kolegyně zrovna patří k lidem, co jsou ti "happy". Ten dodavatel (jen na okraj dodám, že je to fakt pěknej chlap) na ni evidentně nereagoval tak, jak čekala. Takže uražená ješitnost může být tím důvodem k výtce i ve vašem případě. M.

 


1x
pokud si uspěšný obchodní zástupce asi bych to moc neřešil až na to jednání z patra to by moh někdo brát jako aroganci a ta obchodu nesvědčí

 

ben®

1x

Dobrý den, zeptal bych se paní vedoucí, jakou má představu jednání se zákazníky, resp. jestli mám být rozesmátý kašpárek.nebo seriózní zástupce firmy. Ovšem, pochvala to nebyla, tak se připravte možná "na odchodnou". Zdravím!

P.S. Někdo si stěžoval nebo je paní vedoucí i u těch jednání, které vedete?

 


1x
Asi to bude chtít víc empatie a naslouchat zákazníkům. Ona stačí blbá intonace hlasu a udělá to takhle blbý dojem.
mm*

Je docela divne, ze to pani vedouci zminila az po sedmi letech, nemyslela to jako projev v posledni dobe?

 


0x

Na "Smutného muže" si pamatuji, mluvit monotóním hlasem a měl neustále kamenou tvář i když vyprávěl vtipné příběhy. Tak přehodnotte, jak často máte při kontaktu s lidmi úsměv na vtáři, to vás nic nestojí, nemusí to být přímo "thymolinový úsměv", stačí náznak úsměvu.

 


0x
Tak pokud jste i přesto úspěšný v práci, tak bych to asi tolik neřešil. Zřejmě máte i jiné kvality, že u klientu bodujete. Každý jsme nějaký a je vždy lepši být sám sebou, protože, když se snažíme být někým jiným, vypadá to pak nepřirozeně. Krom toho je to názor jednoho člověka, třeba někomu jinému tak připadat nemusíte.

 

tiffany*

0x

No a není to tak, že jste "nepřístupný" hlavně k ní a ona by to ráda změnila? Pozor, kolegyně dokážou někdy být i pěkné podšívky... Ale jinak, můžete se dotázat (i oddatečně) na konkrétní okolnosti, z nichž usuzuje na Vaši "nepřístupnost", třeba je to pouhé nedorozumění, nebo dokonce i pomluva. A zkuste se jí s nepatrným úsměvem a s přimhouřenýma očima podívat do očí .


doplněno 16.11.17 21:42:

dodatečně, ne oddatečně, je to překlep...

 


0x
Asi dostala chut a tys to nepochopil Jezdil jsem do jedné firmy ut+čt a v tyto dny měla paní vedoucí vždy minisukni bez kalhotek a velký výstřih.

A v ostatní dny kalhotky měla?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]