Nejste přihlášen/a.
Poraďte mi. Koupila jsem si boty v kamenném obchodě. Tam jsem se v nich prošla a seděly mi. Až doma jsem si je obula a chvíli jsem v nich chodila po baráku. Začaly mě tlačit na boku. Bylo tam hrubší sešití a to mě tlačilo. Na druhé botě to bylo v pořádku. V obchodě mi prodavačka řekla, že mi to asi neuznají, že to není vada, kdy by se rozbily, že to je něco jiného,že mám přijít až tam bude šéf.Boty jsou úplně nové, když to podle ní není vada, můžu je vrátit bez udání důvodu? Ještě to není 14 dnů.Přes internet to jde, ale v obchodě? At vím, jestli to má cenu se snima přehadovat. Děkuji všem za odpovědi.
Jak už bylo napsáno od některých správně - zaneste boty do obchodu,kde s vámi bude sepsán reklamační protokol a potom budete čekat až třicet dnů na vyřízení reklamace.Pokud bude reklamace zamítnuta,tak se máte možnost potom ještě ( teď nevím přesně ) snad odvolat nebo podat stísnost proti? - nevím teď přesně jak se to jmenuje.Žádné že vejdete do obchodu a chci hned jiné/větší/výměnu/peníze zpět neexistuje.Jedině pokud to bude dobrá vůle prodejce.
Pokud bude reklamace zamítnuta,tak se máte možnost...
... podívat do reklamačního řádu prodejce, kde se dočtete další.
Takže. Reklamuje se vada. Pokud je to prošití posunuté, vystouplejší, křivé...prostě jiné než na druhé botě, tak tato reklamace nejspíš bude uznána. Pokud je to ale proto, že jedna noha je širší, větší, má nějaký defekt na kloubu...tak to není vada boty a reklamace nemá smysl. Vrátit jen tak většinou nelze, někde umožní výměnu za jiné, ale většinou ostrouháte. M.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.