Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Můžu vrátit boty v kamenné prodejně?

Od: rebela® odpovědí: 7 změna:

Poraďte mi. Koupila jsem si boty v kamenném obchodě. Tam jsem se v nich prošla a seděly mi. Až doma jsem si je obula a chvíli jsem v nich chodila po baráku. Začaly mě tlačit na boku. Bylo tam hrubší sešití a to mě tlačilo. Na druhé botě to bylo v pořádku. V obchodě mi prodavačka řekla, že mi to asi neuznají, že to není vada, kdy by se rozbily, že to je něco jiného,že mám přijít až tam bude šéf.Boty jsou úplně nové, když to podle ní není vada, můžu je vrátit bez udání důvodu? Ještě to není 14 dnů.Přes internet to jde, ale v obchodě? At vím, jestli to má cenu se snima přehadovat. Děkuji všem za odpovědi.

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


1x

V kamenném obchodě to bez udání důvodu nejde - ale jednak máte na reklamaci právo, at si prodavačka říká co chce, jednak se nenechte zblbnout tím "až tam bude šéf". Během otevírací doby musí být v prodejně vždycky někdo, kdo reklamované zboží převezme, sepíše protokol atd.

 

parody

1x

V obchodě vracet do 14 dnů nelze, protože v obchodě máte prostr obuv libovolně odzkoušet - po internetu nikoliv. Chtěl bych boty vyměnit za větší číslo nebo reklamovat nebo zcela jiné boty s doplatkem.

 


0x

Paní prodavačka má povinnost převzít boty k reklamaci. O oprávněnosti reklamace rozhoduje někdo jiný.

Takže zanést je tam a trvat na odlišnosti provedení na každé botě. Nenechte se odbít.

 

mnd®

0x

Jak už bylo napsáno od některých správně - zaneste boty do obchodu,kde s vámi bude sepsán reklamační protokol a potom budete čekat až třicet dnů na vyřízení reklamace.Pokud bude reklamace zamítnuta,tak se máte možnost potom ještě ( teď nevím přesně ) snad odvolat nebo podat stísnost proti? - nevím teď přesně jak se to jmenuje.Žádné že vejdete do obchodu a chci hned jiné/větší/výměnu/peníze zpět neexistuje.Jedině pokud to bude dobrá vůle prodejce.

Pokud bude reklamace zamítnuta,tak se máte možnost...
... podívat do reklamačního řádu prodejce, kde se dočtete další.

72mona3*

Takže. Reklamuje se vada. Pokud je to prošití posunuté, vystouplejší, křivé...prostě jiné než na druhé botě, tak tato reklamace nejspíš bude uznána. Pokud je to ale proto, že jedna noha je širší, větší, má nějaký defekt na kloubu...tak to není vada boty a reklamace nemá smysl. Vrátit jen tak většinou nelze, někde umožní výměnu za jiné, ale většinou ostrouháte. M.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]