Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nedodané zboží

Od: kuba7255® odpovědí: 2 změna:

zakoupil jsem si skřín, ale nebyla úplná chyběla (madla) 11.7.2017 jsem podal reklamaci uznali mi ji a že až bude vyřízena že mě 3 dny předem zavolají už jsou to skoro 2 měsíce a pořád nic... chci se zeptat na co mám nárok.

děkuji hezký den přeji

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

Nárok máte na vyřízení reklamace - co kdybyste je zkusil kontaktovat vy? V žádném případě je nechci omlouvat - ale byly dovolené, možná, že na vás jen zapomněli.

 


0x
Nevyřešení reklamace do 30 dnů od jednání může být důvodem k odstoupení od smlouvy čili vrácení peněz proti neúspěšně reklamovanému zboží. Jestli si nábytek přesto chcete nechat zkuste z nich vymámit slevu. Pokud jsou například stejná madla dostupná například v Crateru, můžete jim navrhnout že si je sami koupíte a oni uhradí cenu plus rozumné poštovné eshopu.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]