Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Záměna balíku

Od: olivono* odpovědí: 7 změna:

Zdravím.Objednal sem si na eshopu docela drahé zboží,které jsem bohužel zaplatil kartou.Místo toho mi pošta přivezla úplně jiný balík ( 5 krát Bebevita mléko pro malé děti s dokladem pro nějakou paní.) Kontaktoval jsem eshop emailem a zatím nereagujou.Zítra budu eshop kontaktovat telefonicky.Musí mi eshop zaslat mojí objednávku aniž bych platil nějaké další poštovné?Zaslali vám něco jako omluvu a kompenzaci za svojí chybu a prodlužování dodávky? Jaké máte zkušenosti? Tohle se mi ještě nestalo a nestčil sem se divit.Jak postupovat v případě,že by eshop nekomunikoval?Snad bude nějaká odezva (recenze na internetu mají dobré).Díky za rady.

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


2x

Těžko poradit, když nevím, o jaký e-shop se jedná. A taky nevím, zda to byla chyba e-shopu nebo bůhvíkoho.


doplněno 30.08.17 19:23:

@olivono: S němcema nebývá problém, takže reklamujte a myslím, že se v pohodě domluvíte na bezplatném vyřízení.

olivono*

Jde o nemeckyeshop.cz.Chyba je na straně eshopu,protože na krabici byla moje adresa a pošta mi jen balík doručila

Někdo prostě zaměnil štítky při expedici. Kontaktujte eshop, napište jim číslo balíku (z čárového kódu) a přidejte fakturu, která nepatří Vám (ofocenou). Jistě to napraví.


doplněno 30.08.17 19:27:

Ještě přidejte název přepravní služby. (DPD, GLS, Česká pošta atd... je jich miliarda )


doplněno 30.08.17 19:29:

Možná zařídíte padáka nějakému Abdulahovi ze skladu, ale to už není Váš problém

 


2x

Určitě mají obchodní podmínky - tak si je nejdřív přečtěte. Obecně je-li to jejich chyba, nic byste platit neměl.


doplněno 30.08.17 19:29:

Ještě něco - nezkoušel jste kontaktovat tu druhou adresátku, jestli nemá vaše zboží?

Adresátku nekontaktovat! Postupovat oficiálně. Jako lidi by se domluvit mohli, ale v případě poškozeného zboží (z jedné či druhé strany) nastane problém.

 

mot

0x
proc bohuzel zaplatil kartou? resp co to s tim ma spolecneho?
zavolejte do eshopu, zadny velky drama to nebude, urvite to vyresi a nic platit nebudete.

 

vymena

0x

Ano, stalo a to od Maal. cz. Objednány kratasy za 600,- Kč a přišla elektronika za 1 900,- Kč. 3 x reklamováno a nic. Balík je u nás rok a půl zabalený k vyzvednutí a ještě si pro něj nepřijeli, jak bylo dohodnuto.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]