Nejste přihlášen/a.
Zdravím.Objednal sem si na eshopu docela drahé zboží,které jsem bohužel zaplatil kartou.Místo toho mi pošta přivezla úplně jiný balík ( 5 krát Bebevita mléko pro malé děti s dokladem pro nějakou paní.) Kontaktoval jsem eshop emailem a zatím nereagujou.Zítra budu eshop kontaktovat telefonicky.Musí mi eshop zaslat mojí objednávku aniž bych platil nějaké další poštovné?Zaslali vám něco jako omluvu a kompenzaci za svojí chybu a prodlužování dodávky? Jaké máte zkušenosti? Tohle se mi ještě nestalo a nestčil sem se divit.Jak postupovat v případě,že by eshop nekomunikoval?Snad bude nějaká odezva (recenze na internetu mají dobré).Díky za rady.
Těžko poradit, když nevím, o jaký e-shop se jedná. A taky nevím, zda to byla chyba e-shopu nebo bůhvíkoho.
@olivono: S němcema nebývá problém, takže reklamujte a myslím, že se v pohodě domluvíte na bezplatném vyřízení.
Jde o nemeckyeshop.cz.Chyba je na straně eshopu,protože na krabici byla moje adresa a pošta mi jen balík doručila
Někdo prostě zaměnil štítky při expedici. Kontaktujte eshop, napište jim číslo balíku (z čárového kódu) a přidejte fakturu, která nepatří Vám (ofocenou). Jistě to napraví.
Ještě přidejte název přepravní služby. (DPD, GLS, Česká pošta atd... je jich miliarda )
Možná zařídíte padáka nějakému Abdulahovi ze skladu, ale to už není Váš problém
Určitě mají obchodní podmínky - tak si je nejdřív přečtěte. Obecně je-li to jejich chyba, nic byste platit neměl.
Ještě něco - nezkoušel jste kontaktovat tu druhou adresátku, jestli nemá vaše zboží?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.