Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Eshop nekomunikuje

Od: dota* odpovědí: 1 změna:

Dobrý den, jsem naštvaný sám na sebe. Vždycky když něco kupuju přes net, tak se snažím nakupovat z eshopu, které jsou prověřené a mají spoustu kladných hodnocení a nikdy jsem neměl problém. Tentokrát jsem měl v hlavě nějaký zkrat a neudělal jsem to, tedy neprověřil jsem tento obchod a zboží objednal a i zaplatil. Zboží nedorazilo. Psal jsem tam email, jak to vypadá s objednávkou,zcela bez reakce. Psal jsem i z jiného mailu pod smyšleným jménem, že se jen tak na něco ptám, jestli takhle bude někdo reagovat, ale taky nic. Volám na telefonní číslo, které tam mají uvedené a napřed mi to típli a potom nezvedali. Jak dlouho počkat, než bych zašel na policii, podat trestní oznámení? Je samozřejmě otázka, jestli by se eventuálně našli další poškození, pokud tedy jsou, protože nevím co se děje a proč majitel firmy nereaguje. Jinak to byly školní batohy, takže v brzké době budu muset koupit jinde, pokud nedojdou.

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

dota*

Tak pán se ozval, takže snad to bude v pořádku. Takže můžete otázku smazat.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]