Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak řešit odliv zákazníků

Od: janan* odpovědí: 2 změna:

Dobrý den,

prosím o radu, co by jste poradili marketingové agentuře, která čelí odlivu zákazníků z důvodu ekonomické krize. Jak by jste jí poradili, aby nemusela propouštět zaměstnance. Jaká opatření by měla přijmout, aby získala nové zákazníky, udržela ty stávající.

Děkuju moc za Vaše návrhy řešení.

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


3x

jednoznačně kreativitu a invenci, to stačí. Pak nebude o zákazníky nouze! A o to právě vždy jde - minimálně u MK agentury jistě

 

lidka*

3x

Já se domnívám, že tento úkol byste především měli vyhlásit mezi zaměstnanci. A samozřejmě vhodnou formou zákazníky přesvědčit o tom, že jste pro ně právě v době ekonomické krize nepotradatelní a potřební. I třeba za cenu přechodné mírné úpravy cen pro hlavní obchodní partnery. Nabídněte jim exkluzivnější smlouvy - to je skutečně úkol pro Vaše zaměstnance. Ti znají konkrétní podmínky spolupráce. A jestli to nedokáží - bránit se konkurenci a nabízet nové produkty, hledejte lepší.

doplněno 29.11.09 09:23:

Znám to z vlastní praxe. Když nastanou problémy - jakékoliv - člověka to nakopne a když se nechce smířit s prohrou, napadají ho dobré myšlenky a vznikají velice úspěšné projekty. Když naopak problémy nejsou, člověk stagnuje a spokojí se se stávajícím stavem.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]