Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
prosím o radu, co by jste poradili marketingové agentuře, která čelí odlivu zákazníků z důvodu ekonomické krize. Jak by jste jí poradili, aby nemusela propouštět zaměstnance. Jaká opatření by měla přijmout, aby získala nové zákazníky, udržela ty stávající.
Děkuju moc za Vaše návrhy řešení.
Já se domnívám, že tento úkol byste především měli vyhlásit mezi zaměstnanci. A samozřejmě vhodnou formou zákazníky přesvědčit o tom, že jste pro ně právě v době ekonomické krize nepotradatelní a potřební. I třeba za cenu přechodné mírné úpravy cen pro hlavní obchodní partnery. Nabídněte jim exkluzivnější smlouvy - to je skutečně úkol pro Vaše zaměstnance. Ti znají konkrétní podmínky spolupráce. A jestli to nedokáží - bránit se konkurenci a nabízet nové produkty, hledejte lepší.
doplněno 29.11.09 09:23:Znám to z vlastní praxe. Když nastanou problémy - jakékoliv - člověka to nakopne a když se nechce smířit s prohrou, napadají ho dobré myšlenky a vznikají velice úspěšné projekty. Když naopak problémy nejsou, člověk stagnuje a spokojí se se stávajícím stavem.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.