Nejste přihlášen/a.
zdravím,,dneska jsem byla v Lídlu a vím přesně,že jsem platila tisíci korunou,,,,čekala jsem na vrácení a pokladní mi řekla,že jsem jí dala 500kč... Takže zavřali pokladnu 2 osoby a šly to zkontrolovat.Bylo mi řečeno ,,že nemám pravdu ,že jim kasa souhlasí nadbytek jen 30kč,,,Jak se já tedy mohu jako jedinec přesvedčit ,že to nesedí?díky všem
Můžete se přesvědčit tak, že si necháte ukázat ten smotek účtenek, jestli byla fin. nesrovnalost jen 30 Kč. To však neznamená, že by nutně muselo jít pouze o omyl. Co když o tom pokladní věděla a při dalším otevření kasy si ten přebytek ztopila? To už nenaděláte nic. Jediná rada, nedávat peníze z ruky, dokud se nesoustředíte na placení. Normálně bývá zvykem, že pokladní, aby vyloučila tuto situaci, tak nechá bankovku viditelně na kase, dokud nevyjede účet a pak vrací peníze. Zplést se může kjaždý, Vy i ona, ale někdy si je člověk naprosto jistý, že k omylu dojít nemohlo, protože ví, že měl v peněžence prostě tisíc a ne 500 Kč. Smůla. Příště budete opatrnější.
V mnoha prodejnách, konkrétně i v Lídlu prodavačka nedá bankovnu od zákazníka hned do kasy, ale ponechá si ji v takovém držáčku nad kasou. Dokud nedá nazpátek. Ta bankovka tam leží a ona vrátí nazpátek, zeptá se často, zda bylo vše v pořádku /mají to nařízené/ a teprve pak, po Vašem souhlasu, dá Vaši bankovku do kasy.
Navíc na Vaší účtence máte napsáno, čím jste platila. Vytáhla jsem kvůli tomu z koše právě účtenku, byla jsem dneska nakupovat.
Součet: 223,40. Zaokrouhleno 223. CZK 500. /platila jsem pětistovkou/. Vráceno: 277. Vše se tam nechá dohledat.
Takže tam opravdu máte uvedeno, jakou bankovou /či bankovkami/ jste platila, kolik Vám bylo vráceno zpět. Podívejte se na účtenku. Kdybyste platila tisícikorunou, budete tam mít CZK 1000.
Jinak, pokladní se neobohatí. Do pokladny se nedostane, aby si něco "ulila". Pokud se kasa počítala hned po Vaší reklamaci a byla v pořádku, nedá se nic dělat. Pokud pokladní něco chybí, doplatí to ze svého. Pokud jí přebývá, je potrestána, že ošidila zákazníka. Tak si myslím, že na tom žádná z těch děvčat nemá zájem. At tak nebo tak, pokaždé je ona ten viník.
Jsme jenom lidi, zmýlit se může pokladní i Vy. Po inventuře kasy je vidět, že ona se nespletla. Kdo ví, jak to vlastně bylo.
Platte v klidu, řekněte nahlas Tady máte tisíc korun, aby to slyšeli třeba i další zákazníci a aby si to plně uvědomila i paní pokladní. Dneska jsem nakupovala ve 3 obchodech a u těch kas je to takový šrumec, rychlost, stres a nervy, lidé čekají, někdo v klidu, jiný nadává, jiný peskuje zlobící děti, takže ta ženská by podle mě zasloužila svatozář. Žádné práce se nebojím, ale tu pokladní bych asi v pohodě nezvládla. Jaga.
Technický dotaz: Co zabrání paní pokladní přijmout 1000,- a natukat do pokladny, potažmo na účet 500,-
Že by jí na to mohli přijít. Stačí, aby za mnou ve frontě stál někdo, kdo si všimne, čím jsem platila.
Bohužel si v tomto případě nikdo z fronty nevšiml. Pokladní snadno přijme tisícovku,ale do kasy zadá pětistovku.
To je těžké posoudit, jestli pokladní měly pravdu a dokázat jim, že nelhaly. Já mám podobný zážitek z Kauflandu v období vánočních nákupu, kdy jsem stal účastníkem stejného případu. Přišla nějaká hlavní, vzala pokladnu do kanceláře a přišla s tím, že jsem měl pravdu, že v pokladně bylo o 500 více, což mne potěšilo a peníze mi byly navráceny.
díky za odpověď,,,,,hm -ale já přesně vím,že jsem měla 1000kč Proč to nepočítají před zákazníkem.Já jim nevěřím a nemohu nic dělat -není odvolání,,asi si budu peníze značit...je mi z toho nanic
,,
Pracuju jako hlavní pokladní v jednom velkém hypermarketu a stopkasy dělám někdy i několikrát denně. Je fakt, že hodně lidí to zkouší, ale jakmile jim řeknu, že zavolám security a jdem kasu spočítat, tak si najednou vzpomenou, že se vlastně spletli. Ale to dělají nejvíc ukrajinci.
U nás to chodí tak, že zavolám security, vezmu pokladní šuplík a i se zákazníkem jdem do místnosti detektivů. Vyjedu si aktuální hotovost pokladny, kterou ukážu zákazníkovi a pak před ním hotovost spočítám. Vše se děje pod dohledem kamer.
Když je zjištěn přebytek, tak jej zákazníkovi dám a k tomu jako omluvu slevovou poukázku na další nákup. Někdy se stává, že přebytek není, ale ještě se mi nikdy nestalo, že by se zákazník rozčiloval nebo omluvil za svou chybu.
Vše zatím probíhalo naštěstí v klidu.
Mmch. nikdy bych si nedovolila počítát kasu bez zákazníka.
Ano a je to nesprávné,že mi řekly musíte počkat až to přepočítáme ,,,A nic a já jsem pevně přesvědčena,že jsem platila tisícovkou,,měla jsem 2 odložené na jídlo.Přesně si pamatuji,jak jsem si ji dávala do peněženky --byla úplně nová,,,
Pokladní by měla si ponechat peníze od kupujícího na kase ,aby byly vidět a nebyly by problémy,,při výdeji.A ne hned to vrazit do pokladny,,Ještě mi říkala ,,že tam žáná má tisícovka není -jak otevřela pokladnu --to přece neví kolik jich tam má.Jak mi to mohla říct,?
Víte, nikdo se nemůže stoprocentně spolehnout na svou pamět. Každý se dostane do situace, kdy je přesvědčený, že něco udělal, viděl atd., popíše detaily, čas...a přitom vše bylo jinak. Netvrdím, že to tak bylo i v tomto případě, ale stává se to. Důkazem bývají třeba rozdílné výpovědi svědků. Já taky "vím", že jsem si kupovala nové papírové utěrky a nemám je M.
Dělal jsem na IT oddělení jednoho hypermarketu a občas jsem pomáhal s dohledáváním účtenek a pamatuji si zvláště na jedno hledání. Zákazník neměl účtenku, ale stašně se hádal kdy onu věc kupoval (tvrdil skoro přesné datum) prý si dovede i svědka, nadával atd Do očí mi to zopakoval co řekl holkám na reklamačním. Fajn, vzal jsem si jméno, číslo karty, rozpětí co tvrdil, artil...no a hele našel jsem to, ale o více jak rok jinak než tvrdil, čili už bez záruky a myslíte, že se omluvil? Taky tvrdil jak přesně si to pamatuje. Nic proti tazatelce, ale kdyby řekl vím přesně, že jsem pokladní dávala, ale když nakonec v diskuzi čtu vím, že jsem si dávala do peněženky to a to, tak už mi to nepřijde tak věrohodné.
Nicméně abych nebyl jen proti tazatelce tak musim říct, že na onom hypermarketu se peníze z kasy taky vážily, ale pokud byla stopka v průběhu dne tak se vše počítalo na kase před zákazníkem. Když odnesou kasu kdo ví kam tak nevím co se s ní děje Každopádně teď se ničeho nedomůže, to měla řešit hned na místě...
A jak to vyresi problem, kdy pokladni omylem vrati jednomu zakaznikovi o 500 vic a na druhem si zas 500 vezme. Kasa sedi, ale jeden zakaznik je o 500 chudsi. Takze to co pisete neni dukaz o tom, ze pokladni vratila spravne, jediny dukaz je kamerovy zaznam.
Mojí babičce se v Lídlu stalo to samé.
Na druhou stranu jsem měl brigádu jako obsluha na bezince a měl jsem tam dost narváno a byl jsem tam úplně sám. Není to úplná legrace a Polák mi platil 500 kč za dálniční známku a když jsem mu vrátil peníze, tak mi tvrdil, že mi dal 1000 kč. Na 99% jsem věděl, že lže, ale po obsloužení několika stovek lidí jsem se mohl splést. Chtěl jsem mu dokáízat lež, ale byl dost agresivní - mluvil Polsky a já měl velkou frontu lidí a aut. Tak jsem mu tody po chvilce dal ještě těch 500 kč. No a večer jsem si potvrdil, že mě ta svině obrala. V tu chvíli jsem ale nemohl řešit kamerové záznamy atp.
pokladní má kameru namířenou na svoje ruce a pokladnu. Takže kdyby to bylo jak říkáte ( a neříkám, že tomu tak nebylo), tak by musela do pokladny dát 1000, Vám vrátit ale na 500, ale v tu chvíli vytáhnout tu pětistovku (kterou Vám měla vrátit) a někam ji schovat. To, že by se pokladní jakkoliv domluvila potom s tím, kdo hotovost v pokladně přepočítával, není pravděpodobné.
Blešík má pravdu, některé pokladní to opravdu zkoušejí, mě se to stalo taky v malém obchodě, taky se ,prodavačka do kasy a říkala, žádnou 500 tu nemám, ale ona čouhala zespodu jak ji tam zastrčila, udělala sjemtenkrt hroznou scénu, že zavolám policii, tak mi to vrátia
Zdravím, mám zkušenost z jiného hypermarketu. Pokladní mi vrátila o 200 Kč méně, po okamžité reklamaci hlavní pokladní + markující pokladní, ostraha a já jsme šli do místnosti ostrahy, pokladnu přede mnou přepočítaly. 200 Kč přebývalo, tak mi je vrátily. Jenže u této pokladní se to stávalo častěji, skončila. Pokud si peníze nemůže vzít, pak tím asi vyrovnává dřívější chybné vrácení zákazníkovi.
Tohle mě mrzí, ale ze své zkušenosti bývalého zástupce podobného řetězce si myslím, že by to za to nestálo. Nicméně pokladní šuplík může ptevřít zástupce s prodavačem, ten to sám neudělá, jen při nákupu. Pokladní může dělat divy, i takové jsme u nám měli. Nechci obviňovat nikoho, protože jsem u toho nebyla.
Vyložím nákup a oddělím.Co dělá ten přede mnou, o to se nestarám.Kdo přijde za mnou, je již ode mne oddělen. Nevím, proč to neoddělují všichni, přece nebude ještě pokladní hlídat takovéto věci.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.