Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
mám takový dotaz, proč to má Komerčí banka a.s., vše tak zbytečně složité a komplikované. Chápu, že jí jde udržet objem vkladů a klienta, ale toto mi přepadá přehnané. Už už ní zcela končím a jdu jinam.
Mám u banky investování do fondů tzv. Investičního manažera. Z důvodů potřeby peněz jsem se rozhodl si peníze vybrat a manažera zcela zrušit. Jelikož pracuji vPraze, tak jsem šel do pobočky KB a.s, kde mi bylo řečeno, že se musím obrátit na domovskou pobočka KB, kde mi byl Investiční Manažer zřízen a tato pobočka mi výplatu musí schválit, nebot si každá pobočka hlídá obchodní výsledky a jinde to púrostě není možné.
Šel jsem tedy do domovské pobočky, kde po pohovoru s ředitelkou pobočky mě byla výplata obratem schválena.
Jelikož už nemám u Komerční banky žádný běžný účet, kde by bych majitelem, tak peníze z tzv. Investičního manažera nelze jen tak vyplatit. ( požádat o odkup)
Budu nejprve zcela nezbytné si založit nejprve nějaký běžný účet u KB a.s., kde já budu majitel a na který se peníze z Investičního manažera převedenou a teprve pak bude možné i tento běžný účet u KB a.s. úplně zrušit. Do systému pro výplatu peněz nelze zadat jiný bankovní účet, než ten u KB a.s, kde jsem já majitelem účtu.
Vzhledem k tomu, že založení nového účtu trvá cca. 30 minut, tak jsem byl cca. 15 min. před zavírací dobou pobočky odkázán na jiný pracovní den.
Problém je i samotná otevírací doba pobočky, která mi zcela z důvodů zaměstnání v jiném měste zcela nevyhovuje a převod na jinou pobočku musí schválit právě původní domovská pobočky.
Třeba zrušení účtu, úprava disponentů na účtu, jde pouze tam, kde si člověk účet založil. ( případně na jiné pobočce, kde požádal o převod)
Třeba změna limitů platební karty je stále v težimu OFFLINE a za okamžitou změnu po telefonu, včetně povolení plateb po internetu se musí platit! Navíc má banka při placení bezkontaktní kartou do 500 Kč enormní množství bezkont. transakcí, ČSOB dle mých zkušeností vůbec žádné. Vše je tam v režimu on-line.A řada dalších věcí. V něčem je třeba KB a.s. dobrá jako je skvělá Mobilní banka. To ano, at tak nekřivdíme.
Říkám si, proč to musí u KB a.s. vše jít tak složitěji, když to jinde jde úplně bez problémů?
Co tomu říkáte a jaké máte s KB a.s. zkušenosti?
čekejte prosím, probíhá přenos dat...
JInou ( RB, Fio, Airbank,Equbank,Sberbank atd)
Na vse maj sva pravidla tak to nema cenu rozebirat.
Akorat jsem nepochopil: Navíc má banka při placení bezkontaktní kartou do 500 Kč enormní množství bezkont. transakcí, ČSOB dle mých zkušeností vůbec žádné.
JInou ( RB, Fio, Airbank,Equbank,Sberbank atd)
Já mohu jen říct, jsem u mBank od jejího založení a obdivuji lidi co posluhují těmto molochům...
Pravidelně sleduji co u ěchto ban musí rodina řešit, neb to jde tam to zase ne...
Osobně doufám o rozšíření vkladomatů a jejich podporu...
Přeji hodně štěstí...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.