Nejste přihlášen/a.
Jezdím často vlakem z Ostravy přes Bohumín a Karvinou na Slovensko. Každý vlakový spoj v místech mezi Dětmarovicemi a Karvinou jede snad padesátkou. Proč v těchto místech vlaky tak hodně zpomalují? Tato pomalá jízda trvá možná 5 - 7 km. Na této trati se stále něco přestavuje a opravuje, trvá to už mnoho let. V posledních deseti letech pokaždé vidím dělníky měnit koleje nebo nasypávat kameny, na které se koleje budou stavět. Domnívám se, že se jedná o nestabilní podmáčené podloží, ale možná je příčina někde jinde.Bude někdy v budoucnu tento úsek hotový a stejně rychlý jako jiné části koridoru? Díval jsem se do mapy a nejsou zde žádné velké zatáčky, které by bránily rychlejší jízdě.
Dobry večer, jezdim tuto trasu několikrat do měsíce, co se tyče poddolované oblasti je to usek Louky nad Olší - Karvina Darkov, tak tam je rychlost 50 a pruběžně se tato část tratě podsypáva mnoho let. Jsou zde 3 koleje a z toho vždy 2 jsou v provozu a ta 3-ti kolej se podbiji a opravuje. V tomto ůseku se rychlost závratně nezvýši ještě hodně dlouho dobu,a určitě nečekejte koridorovou rychlost.
Jinak momentalně z Českeho Těšina až po Dětmarovice je skoro v celem úseku 50 km/h a u Dětmarovic je most v havarijním stavu kde je dokone 30 km/h. Před 5- ti lety jsme tudy mohli jezdit cca 100 km rychlosti mimo poddolovanou oblast a pak začly přibývat postupně 50tky až do nynější ostudné podoby.
Plánuje se výstavba koridoru Dětmarovice - Česky Těšín pravděpodobně se rychlost už nezvýši dokud koridor nebude hotov, to může byt klidně za 5 let i víc. ale přesnejši informace snad podá někdo zasvěcenější.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.