Nejste přihlášen/a.
ono asi bude taky záležet, jestli je to účtenka beze jména nebo věc registrovaná na někoho jiného...
Boty třeba nikdo neřeší... Zakoupeno, při reklamaci sděleny aktuální údaje (adresa a účet) - na novou adresu zasláno zboží nové formou nové faktury a "placeno kreditem" ...
Mobil nebo PC bych viděl stejně... brácha např. reklamoval mobil po roce a něco, dostal plnou částku na svůj účet, ale dal za něj na bazoši snad polovinu.
Na druhou stranu - co po vás prodejce chce při uplatnění reklamace? Chce aktuální telefon, aktuální číslo účtu. On neví, čí to číslo účtu je. Je mu jedno, jestli je faktura psaná na Lakatoše nebo Nováka... takže když přijdu, předložím fakturu, reklamuji, sdělím "chci nový telefon a vyzvednu si ho tady, adresa již není aktuální" nebo "číslo účtu je ..." - pak prodejce nemá možnost zjistit, že někdo reklamuje a nemusí na to mít nárok...
Morální pohled je druhou otázkou.
Pokud je původní kupující identifikován např. fakturou, pak může prodávající někomu jinému, kde záruku přišel uplatnit, odmítnout Záruka je vztah mezi kupujícím a prodávajícím, takže když něco koupíte zdruhé ruku, záruku vám vždy drží ten, co vám to prodal. Že praxe je trochu jiná a mnohdy to nelze uplatnit, už je věc druhá.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.