Nejste přihlášen/a.
Řeším problém ohledně kreditu pro telefonování přes VoIP operátora Mikrotech. Dnes jsem si zaslal převodem z mého účtu ve FIO peníze na navýšení kreditu na jejích účet rovněž ve FIO. Peníze z mého účtu odešly někdy ráno, ale doteď mi kredit nebyl navýšený o zasladou částku. Variabilní symbol jsem zadal správný a ještě jsem si to nyní několikrát kontroloval. Takto si navyšují kredit běžně a vždy se mi navýši okamžitě nebo za nějakou krátkou dobu. Nyní jsem telefonoval na jejích Hotline tel. číslo a ozval se mi pan který se mnou jednal ne příliš slušně (spíše arogantně) a ani příliš to se mnou nechtěl řešit. Navíc mi hrozil, že pokud mu tím budu dále zabírat čas tak mi ten hovor nechá naúčtovat jako placený i když by měl být v rámci VoIP sítě Mikrotech měl být zdarma. Stále mi tvrdil, že kredit který mi tam zjistil ve výši nějakých 9,08 Kč bez DPH a 10,89 s DPH je v pořádku. Hovor se ukončil, ale nevím jestli to ukončil pan se kterým jsem mluvil a nebo se to nějak ukončilo samo. Já jsem si tam dnes ráno zaslal 22,12 Kč na navýšení kreditu a prozatím jsem z toho nic neprotelefonoval. Nechápu proto proč bych měl mít aktuální výši kreditu nižší o více jak polovinu částky o kterou jsem si ho navýšil. Žádné poplatky za navýšení kreditu by se neměly účtovat a ani se nikdy neúčtovaly. Zajímalo by mne jaký máte kdo na to názor nebo co si o tom myslíte, jestli máte s tímto VoIP operátorem někdo podobné zkušenosti a nebo jak bych to měl řešit. Těch 22,12 Kč kterou jsem si tam dnes zaslal není pro mne nějaká závratná suma a určitě se z toho nezblázním když o to příjdu, ale naštvat mne to naštvalo.
Já Mikrotech mám už několik let a kdysi s tímto VoIPem byly občas problémy. Nyní se už to zlepšilo, ale ta jejích podpora (Hotline) je hrozná.
Mikrotech používám proto, že je levný a v době kdy jsem se tam registroval byl jedním z nejlevnějších v ČR. Také se mi líbí a vyhovuje mi, že kromě 1 Kč + DPH za tel. číslo měsíčně nepožadují platit žáden paušál, nevyžadují nějakou minimální útratu za určité období, kredit má neomezenou platnost a je ho možné dobíjet kdykoliv v jakékoliv výši, třeba i po 1 Kč.
Ten kredit mi doteď nebyl připsaný a nepředpokládám, že by mi ho ještě někdy ze zpožděním připsali. Ten už považují za nenávratně odepsaný. Reklamací je sice možné podat, ale v pravidlech mají kde co zpoplatněné 25 Kč a to i s možností několikanásobného zaúčtování, např. za dohledání platby nebo i další úkony. Mohl bych tak přijít asi i o další peníze.
Pokud jde o Odorik tak ten jsem kdyji používal ještě v době kdy to bylo pod názvem VOLEJ LEVNĚ. Bylo to v době kdy jsem s VoIP začínál a používal jsem ho pouze občas na zkoušku. Pak mi ale zrušili registraci i se zůstatkem kreditu. Údajně kvůli malému využívání a malé útraty. Nevím to přesně, protože se Odorikem už nezajímám, ale je tam asi stanovená nějaká minimální měsíční útrata nebo paušál a to mi příliš nevyhovuje.
Já telefonují docela dost málo a proto by mi vyhovovalo něco co mne nebude nutit zbytečně telefonovat, předplácet si kredit v určité výši kterou bych celou nevyužil a s omezenou platnosti, bez paušálu který by mi to telefonování prodražil atp.. V tomto ohledu mi Mikrotech docela dobře vyhovuje.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.