Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

ČP doručuje na špatnou adresu

Od: ural odpovědí: 19 změna:
Dobrý den, již po několikáté jsem si objednal ze zahraničního obchodu AliExpress zásilku. Vždy došla bez problémů, Česká pošta doručuje zásilky z Číny. Ale bohužel nejednou se mi stalo, že zásilka došla na druhou stranu republiky, tato konkrétně do Trutnova, přitom dodací adresa je pořád stejná celá léta... Po rozhovoru s paní na centrále mi bylo sděleno, že je pochybení na straně odesílatele. Jak to tedy je?

 

 

19 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

repkin*

0x
To nemůžeme vědět. Ptejte se na poště.
ural

Pošta bohužel ihned co jsem se o tom zmínil, se z toho začla vyvlékat a házet chybu na odesílatele, že prý přiřadil špatné číslo a adresu. Což mi přijde jako pitomost, protože do ČR do Prahy to došlo, ale v témž čase si ČP přiřadila k zásilce svoje číslo a zásilka pokračovala někam k polským hranicím do Broumova...

 

aliexpress

0x

Odesílatel tiskne tu adresu jakou máte uloženu ve svém osobním profilu. Pokud je to blbě, nebo nesrozumitelně není se co divit. Asi hlavně směrovací číslo

ural

Adresu mám uloženou už léta pořád stejnou, čili špatným zadáním to určitě není... Akorát mi je divné, proč z Číny do ČD to má jedno "tracking number" a po doručení do ČR tomu ČP dá svoje vlastní...

 


0x

Mě se překlikli ve směrovacím čísle a balík šel do sousedního města. To už fakt nejde vydržet. Bohužel někteří prodejci nic jiného než ČP neznají.

 

lucky*

0x

Zdravím, nemusí to být nutně špatně uvedenou adresou, ale čirou neschopností České pošty, respektive jedním zaměstnancem ČP.

Nám dva roky nechodila faktura za vodu, ale až druhá upomínka k zaplacení. Když jsme si stěžovali na vodárnách, že nám faktura nechodí vůbec, tak se přišlo na to, že nějaký borec na poště se neobtěžoval se čtením adresy. Přečetl si jméno, ale už ne ulici, myslel si, že je to k Novákovým z Bílé ulice, ani ho nenapadlo, že jsou ještě Novákovi v Příčné ulici, a hodil to jim. Zvláštní je, že to ti "špatní adresáti" nereklamovali ani nezaplatili. Když pak dotyčný na poště skončil, účty nám zase začaly chodit bez problémů.

posta

Pošták se splést může. Za prd stojí ale Novák. Ten kdyby byl poštákem tak by dopisy házel do koše jako ten váš. Měl ho vrátit na poštu, nebo doručit.

Já našel mobil. Majitel ho nechce. Chce SIM a tak mu ji posílám

lucky*

Zdravím, posta. Ano, Novák stojí za prd, myslíte-li tím, že očekává od lidí, že udělají práci, za kterou jsou placení, sice mizerně, ale jsou. Kupříkladu posledních pár týdnů tento pan Novák dostává do schránky dopisy pro lidi jiného jména i jiné ulice a tak je doručuje na správnou adresu. Zpočátku jsme vraceli na poštu, ale protože se druhý den zase objevily u nás, začali jsme je doručovat sami.

 

repkin*

0x

Podívejte se zda na ALI máte správnou adresu, stejně tak, jaká adresa je na balíčcích. Např. je tam střední evropa a kolikrát se jim to propisuje ke jménu, takže já měl na balíčku místo příjmení Middle (jako střední) a Europe bylo na dalším řádku, takže pošačka za přepážkou mi to nejdřív nechtěla vydat. To, že byl balíček doručen jinam víte jak, ze sledování zásilky? Je možné toho špatného adresáta kontaktovat? Případně vidět, jak vypadal polep balíčku s adresou? Chyba bude z 90% na straně české pošty, pošta však řekne, že zásilku musí reklamovat odesilatel. Také jsem si stěžoval, balíček mi od listopadu leží někde ve skladu, má české číslo a nic ... prý jim mám donést rozsypaný čaj na papíře ...

ural

ANo, na balíčcích je stále stejná adresa jako na Ali, nikdy s tímto problém u žádného prodejce nebyl. Ze sledování zásilky je patrné, že to dorazilo naprosto jinam. A když jsem se dopátral místa, kam to vlastně došlo, tak jsem zjistil, že je to pošta... Odesílatele jsem požádal o potvrzení adresy a čísla objednávky, které sedí, takže chyba je na straně ČP.

 

mot

0x
a neni to ten typ cinskeho podvodu,kdy dostanete cislo zasilky jineho balicku,ktery jde tou dobou taky do cr,ale nekomu jinemu?
tj balicek je doruceny a vy cinanovi tvrdite,ze nic neprislo...
ural

Není. Objednávám z Ali už celá léta a nikdy s tímto nebyl problém, případné reklamace či refundace byly vyřízeny do týdne naprosto spolehlivě.

 


0x

Možná jsem natvrdlá, ale pořád jsem se nedopátrala toho, kde je chyba.

Je adresa na 100% správně? Jestli není, asi nemůžete po poště chtít, aby zásilka došla správně. Pokud je správně, tak by to asi chtělo vědět, co přesně na té adrese způsobuje to, že zásilku pošlou jinam. A to už víte jen Vy, kam jinam to posílají. Je to osoba stejného jména v podobné ulici, ale blbci na poště nekoukají na PSČ? Nebo v čem to tedy vězí, že zásilky posílají na kompletně jinou adresu? (Když pošták hodí moji zásilku paní se stejným jménem o dvě ulice dál, tak je to jasné, pošták nečte. Ale zásilka na druhé straně republiky v jiném (?) městě, to je v něčem jiném...)

ural

V tom je právě ten háček... Kamarád nejednou takhle něo objednával do svého bydliště do Brna a po "čeknutí" stavu zásilky zjistil, že doputovala někam do Karlových Varů... Vždy to bylo na straně české pošty, prodejce z toho mohu vynechat..

Díky za reakci. Takže adresa, na kterou je Vám zásilka zaslána, je 100% správně? Nedovedu si představit, že takto dorazí na druhý konec republiky. K sousedovi se stejným jménem ve stejném nebo podobném městě klidně, ale do úplně jiného města, úplně jinému člověku? To je sakra pochybení a v něčem musí vězet, zvláště když se to stalo i kamarádovi.

Jediné, co od pošty máte, je tvrzení, že je chyba na straně odesílatele? Vysvětlili nějak, že balíček s adresou "Plzeň" (tipuji) putuje do Broumova? Co s ním v tom Broumově udělali? Přeci ho tam nebudou doručovat. Nechali si ho tam nebo ho poslali zpět?

Reklamaci jste jim posílal písemně?

 

ural

Ano, adresa je v mém profilu na Ali uložena, čili chyba u mne je vyloučena. Volal jsem na centrálu ČP do Košíří a tam mi řekli, že za to může prý odesílatel, že se jim stalo, že přiřadili špatné "stopovací číslo" k zásilce, a ta pak odešla jinam. Nechápu jak, na balíčku je adresa... Řídí se to adresou nebo nějakým potrhlým číslem snad? Jediné, čeho jsem se zatím dopátral je, že došel balíček na tu Broumovskou poštu. Více info jsem nezjistil, reklamaci se chystám napsat, a jsem ve spojení se samotným prodejcem, který mi adresu ověřil a má ji správně. Ještě se má ozvat, zda-li se nestala chyba i u něj, ale o tom pochybuji.

davidc

Prostě v dnešní době se všechno zlehčuje, aby práci mohli dělat i "opice", které u práce nebaví přemýšlet. Takže je tam jedno číslo a když se to číslo splete, tak to celé dojde jinam, protože přece nebudou číst celé jméno a adresu příjemce. To je zdhlouhavé...

Aha. Takže adresa je na balíku (ne na AliExpresu, na u prodejce, ale na balíku) správně a pouze jde o to, že dle čísla na balíku jde o balík, který má běžet do Broumova. Popravdě se přiznám, že tady bych klidně věřila tomu, že to popletl prodejce, protože když balík doběhne do ČR na nějaké centrální depo, tak tam určitě nestojí Tonda u třídící linky a neposílá balíky na konkrétní pošty dle adresy, ale dle čísla. A nebo to popletl Tonda, který špatně olepil balík čárovým kódem právě v tom depu. Tak hodně štěstí s reklamací.

ural

Všechno je možné :D Děkuji za rady

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]