Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Je to normální - pojištovna Allianz?

Od: alkon* odpovědí: 3 změna:

Je to normální, že pojištovna Allianz není schopná ani po týdnu odepsat na e-mail? Psal jsem jim dotaz ohledně povinného ručení pro moje auto a když mi po asi 3 dnech neodepsali tak jsem jim psal znova. Vrcholem bylo když mi v pátek po 5 dnech přišla automaticky generovaná zpráva s informaci, že můj dotaz byl vyřízený. To snad nemyslí vážně, že e-maily jim vyřizuje nějaký naprogramovaný automat. Napsal jsem jim pak ještě na to stížnost přes formulář na jejích stránkách ale doposud mi na nic z toho neodepsali. Nevím co bych si měl o tom myslet. Připadá mi to tak jako by mi tím dávali na jevo, že o mne jako klienta jejích pojištovny nemají zájem. Ano, mohl bych jim zatelefonovat, ale většinou takové věci vyřizují radějí e-mailem. Z vlastní zkušenosti vím, že některé firmy reagují na e-maily až po několika dnech nebo když jim napíšu opakovaně, ale většonou do týdne odepíšou.

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

mate59

0x

Já jsem se tázal,jestli mi bude po události krácen bonus,neodepsali dodnes.Bonus nekrátili.asi je to u nich běžné.

jak*

Nemám s nima dobrou zkušenost. Jsem u nich pojištěná 20 let a když mě měli vyplatit peníze za škodu na baráku, že prý jsem na ní nebyla pojištěná, tak se cukali a stejně mi nic nedali, hledám jinou pojištovnu.

 

alkon*

Připadá mi to u pojištovny dost divé a také trochu i neslušné zřídit si na vyřízování e-mailů automat který zasílá nesmyslné odpovědi.

V květnu mi končí roční pojistné obdobi a proto mi předminulý týden zaslali nýzvu k platbě na další období. Samozřejmě chtějí více než minulý rok. Možná je to dražší i proto, že jsem měl loni pojistnou událost. Zároveň mi zaslali i výpověď smlouvy kterou jsem měl uzavčenou s pojištovnou Wüstenrot a návrh nové smlouvy která se má uzavřít okamžikem uhrazení pojistného. Jedná se o to, že s povinným ručením jsem byl u pojištovny Wüstenrot, ale ta se loni spojila s Allianz a tak mne nedobrovolně převedli k Allianz. Nyní bych si chtěl změnit pojistné na placení podle najetých kilometrů za rok tak jak to nabízejí na svých stránkách. Jezdím autem docela dost málo a tak podle mého výpočtu, pokud jsem počítal správně, by mi to asi mohlo docela dost snížit cenu pojištění. Navíc nabízejí i nějakou slevu za zasílání dopisů e-mailem a za měsíční placení pojistného prostřednictvím inkasa nebo SIPO. Chtěl jsem po ních aby mi cenu propočítali s těmi všemi slevami a informaci jak to změnít, ale asi jsem toho po nich chtěl příliš mnoho než jsou schopní vyřídit. Jsou tak ochotní přijít o klienta než aby mu něco odepsali a snažili se ho udržet. Pokud je za to někdo konkrétní odpovědný tak by to podle mne bylo i na okamžitou výpověď z práce. Pokud se nakonec rozhodnu odejít od ních jinam ke konkurenci tak mi to usnadnili tím, že mi původní smlouvu sami vypověděli a nová se neuzavře pokud jim nezaplatím pojistné a já bych se už tak nemusel zabývat vypovídáním smlouvy.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]