Nejste přihlášen/a.
Uvolnil se mi šroubek na brýlích a navštívil jsem tedy jedinou prodejnu optiky v našem městečku. Přesto, že v krámku nikdo nebyl, prodavačka mě odmítla šroubek utáhnout s tím, že brýle nebyly zakoupeny v jejich provozovně. Dosud se mi za 3O let co brýle nosím nic podobného nestalo a se slovy, to mám jet 1OO km tam, kde jsem brýle koupil, jsem odešel ss nepořízenou. Co si o takovém jednání myslíte a stalo se vám někdy něco podobného? Podotýkám, že brýle jsou úplně běžné, ne nějaké speciální, které by se nedaly jednoduše opravit.
Tak tohle je vrchol. Stalo se mi, že jsem na brýle šlápla. Vypadly obě skla, obroučky docela drahé a koupené v Praze. Šla jsem s brýlemi u nás ve městě do optiky, kde mne viděli poprvé v životě. Abych pravdu řekla, já myslela že budu muset kupovat nové obroučky. Ale slečna to vzala za zástěnu, za pár minut se vrátila a podala mi s úsměvem spravené a vypulírované brýle. Chtěla jsem platit a nechtěla ani korunu. Vymotala jsem se na chodník a šla jí koupit kytku.
Takový přístup jaký popisujete, je skandální. A kdyby se mi to stalo, tak se přiznám, že bych vůbec nevěděla jak reagovat. A to jsem člověk který se jen tak odbýt nenechá.
Jak reagovat - jednoduše, slušně jí poděkovat za "ochotu" a obchod ignorovat.
Oprava zdarma - ve světě běžné, ví že příště tam půjdeš přednostně. To samé reklamace - v D jsem čuměl. Pikolík v obchodě vůbec nezkoumal zboží, jen mě poslal ke kase. Pokladní se zeptala jestli to chci opravit/ vyměnit nebo vrátit prachy. Řekl jsem vrátit, tak jsem zboží položil na pult, pokladní vysázela plnou cenu a vyřízeno. Mně i obchod to stálo minutu času, žádné vyplňování reklamačních protokolů, vyzvednutí reklamace za měsíc atd. Pohoda. V ČR by to byl zázrak, tam je to běžné... Ovšem v ČR s tímhle začít, tak si vykukové z obchodu udělají půjčovnu...
To víš, jsi v čechách, zákazník je obtížný hmyz :D Už jen v kolika obchodech tě prodavač pozdraví, jak se řeší reklamace atd. Většina chce rychlý zisk bez práce...
Můžeš to řešit s vlastníkem optiky - pokud by to byl můj obchod tak by prodavačka letěla.
Nebo kup tu sadu na opravy od Alíka a optiky holt nebudou mít kšeft - kdo chce moc nemá nic. Můžeš pak opravovat i známým. Za jednu opravu se ti to zaplatí a další už jsi v plusu... Dobré mini šroubováčky mívají v Lidlu nebo Aldi - sada mikro bitů, jsou tam i torxy atd. Materiál je poměrně kvalitní, žádné bláto jako běžné šroubováčky v baubau...
Také jsem potřebovala dát jen šroubek a místo šroubku mi prý musela vyměnit celou nožičku za 100 Kč
Tak to se mi nikdy nestalo a mnohdy mi to ještě udělali zdarma, zjistila bych si vedoucího, takovou babiznu by neměl zaměstnávat
Tak to ani nemusím dlouze zjištovat. Majitelka je zároveň vedoucí prodejny a prodavačka v jednom. Na malých městečkách je toto běžný jev.
Řekl bych jí "tak až budu potřebovat koupit nové brýle, tak vim kam nejít" A přišla by o zákazníka. Když to udělá většina lidí tak zkrachuje. Bohužel jsme v Čechách, lidi jsou ovce a radši si brýle koupí u ní aby jim je příště spravila než by šli jinam. Jen remcaj v hospodě.
Provizorně to jde stáhnout drátkem.
Nový šroubky z Alíka by přišly ca za měsíc. Občas tam taky beru (zboží kde není rozumná alternativa vyráběná v ČR nebo Evropě, přeci jen "čínu" podporuju nerad) platim normálně kartou po netu a nikdy nebyl problém. Mám na to zvláštní účet, aby z něj nešlo šlohnout moc peněz.
Co mohu to koupím v Číně. Přes 200 objednávek. Jediný problém moje angličtina. Číňan poslal předmět v jiné barvě než jsem objednal. Vrátil 100 % ceny. Pro srandu jsem objednal to zázračné lepidlo co Teleshopping nabízí za 1000 Kč. Z Číny bylo za 130 Kč. No chtělo lépe zabalit. Dopravou upadla čepička asi jako když u fixy sundám krytku. Trochu vyteklo. Vrátil 50% ceny.
Zdravím.!
Já mám zcela opačnou zkušenost.
Občas si zajdu do optiky nechat "oči"vypucovat ultrazvukem.
Když jsem tam byl posledně, tak mi ta dáma sama od sebe vyměnila šroubek, ve
" vychechlaném"pantíku. Ani jsem o tom vlastně nevěděl, v jakém stavu to je.
Brýle jsem pořídil přes net zde: bryle-domu.cz/...
Na původ brýli se mě nikdo neptal. Za vyčištění si účtují dvacku, tak jsem rád "vyplázl"třicet.
Ono, vypucovat to doma, je vcelku problém. Hlavně kolem sedýlek.
S takovýmto přístupem jsem se ještě nesetkala. Když manželovi či mně vypadl z té postraničky šroubek, ve městě v Optice tam paní dala jiný a stálo to 10 korun. Nejednou.
Mrzí mě jiná věc. Mám brýle na čtení. Po pár letech, když si na ně už zvyknu, mám nárok na nové. Skla už nejsou úplně bezvadná. Jenže paní optička mi nová skla nikdy nechce zasadit do původních obrouček. Prý by mi nemohla dát záruku. Nová skla by mi stačila, na co platit nové obroučky? Ale chápu, že kšeft je prostě kšeft. Jaga.
Jelikož jsem už asi otravovala optika s neustálým utahováním šroubků, dal mi šroubováček, nic za něj nechtěl, jsem jeho stálý zákazník. Brýlové obruby + skla kupuji výhradně u něj, jsem spokojená už i proto, že když mi spadly brýle s titanu a praskly na nose, aktivně je poslal výrobci i když byly dávno po dvouleté záruce, dostala jsem fungl nové.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.